Sarah's POV
Cine sunt tipi aia? Cred ca asta gandeste si Elena, pentru ca fata ei a impietrit."Poftim?" am zis eu cu o voce subtire.
Elena si-a intors capul spre mine mai rapid ca lumina. Fața ei incerca sa imi spuna ca trebuia sa tac si ca ii e teama.
"Frate, parca nu ati mai vazut baieti... Sunt Danny, iar blondu' de langa mine e Andrew. Directorul ne-a pus sa facem un tur al facultati cu voi. Aveti de gand sa veniti, sau o sa ne trebuiasca doua lese?"
"Haha, foarte haios. Pai noi deabia am ajuns. Ce--" zice Elena intrerupta de Andrew? Da asa il chema...
"Nu. Am pierdut destul timp. Haideti! Danny, ia-o pe bruneta eu o iau pe blonda."
Pe bune, "bruneta" si "blonda". Cred ca o sa fie un tur mai lung ca somnul nostru de frumusete.
"Si deci cum te cheama?" ma intreaba Andrew tinandu-ma de mana ca pe un copil.
"Sunt Sarah." am zis cu o voce ragusita.
"Atat? Zi-mi despre tine. Oricum turul asta o sa fie lung." zice cu o voce simpatica, care mi-a dat un fior dragut.
"Par o fire draguta, dar pot fi cel mai mare cosmar al tau. Si "bruneta" e pritena mea cea mai buna."
M-a luat de mana mai puternic, i-a facut un semn lui Danny si ne-am indreptat pe un alt drum. Eu ma uitat confuza la Elena care imi trimitea aceasi fata.
Elena's POV
"Hei, scuze ca v-am despartit. Ne-a pus directorul." zise Danny cu o voce suspicioasa.
"Si de ce ar face asta?" am zis cu o voce confuza si iritata.
"Vrei sa il intrebi? Sau nu ma crezi?" a zis putin amuzat.
"Bine. Te cred. Sunt Elena, daca aveai de gand sa ma intrebi..."
"Chiar aveam de gand. Avem o vrajitoare pe aici?" a zis afisand un zambet de dracusor.
"Ha ha ha. Si sa ghicesc, puterea ta este de a enerva lumea?" am zis cu o fața dezgustata.
"Mrr... Artagoasa. Imi place." a soptit cu o voce amuzata.
"Doar te amenint, eu sunt o fire sensibila si daca imi derutezi inima o sa suferim ambii, de asta ma asigur eu."
"Hopa! Avem o papusica de portelan aici."
Am ras ambii la asta chiar de nu era haios. Am trecut deja peste vreo 11 sali de clasa. Cand am dat coltul ne-am intalnit cu celalalt grup, iar Sarah era nervoasa.
Sarah's POV
"Hey Sarah! Ce s-a intamplat?" a intrebat Elena ingrijorata.
Ea e cea mai buna prietena a mea, dar chestia asta nu o pot spune.
"Andrew, poti sa ii spui tu?" i-am soptit in ureche.
"A vazut o fata, ne-am oprit ca sa se uite mai bine la ea. Si dupa m-a grabit. "
"Sarah?" a zis Elena cu o voce si mai ingrijorata.
"Da Elena. Ea e."
Am terminat capitolul asta la 00:27! Woo hoo! Cred ca o sa ma apuc si de capitolul 3, dar cred ca o sa trag un pui de somn. Astept sfaturi!
@ioana_victoria o sa ma urasti si mai mult acum, nu?
Daca vreti dedicatii, comm!
Credeti ca as putea sa fac 100 de vieweri? Doar sa recomandati la un prieten si o sa ma impac cu lumea de afara.
Pup :) :* ;)
CITEȘTI
Școala de Fițe
FanfictionElena si Sarah tocmai s-au mutat in Anglia si au mers la o scoala foarte recunoscuta privata. Cand ele ajung in camera lor doi baieti dau buzna. Cine sunt si ce vor de la ele?