Elena's POV
"CEEE????" am strigat spre Danny.
"1. Se spune "Poftim?" si 2. afara din clasa! Haideti domnisoara Elena." a zis domnul Collins. Firar...
"Vorbim dupa." imi spune Danny la ureche inainte sa ma ridic. Sarah se uita la mine confuza, dar si-a dus atentia la domnul profesor.
Perfect... O sa stau pe telefon. Oricum ora era plictisitoare. Am auzit inca un urlet "ala Collins", si il vad pe Danny iesind din clasa.
"Vorbim dupa ce te scoate afara. Nu?" am zis amuzata.
"Da." a zis *profund*.
"Deci, tu imi spui ca: 1. Cher + Andrew = inimioare
2. CHER E SORA TA?!" am zis disperata.
"Da. Si imi cer scuze pentru prietena ta."
"De ce? Poate ei nu ii place de Andrew. Noi nu ne indragostim asa de rapid ca tutele. Noi avem grija." am zis putin iritata de ce a zis Danny.
"Nu am vrut sa activez "mama" din tine." a zis socat.
Ce stupid. Nu are sens.
"Daca tot suntem dati afara pentru restul orei, hai sa mergem la cantina sa lom micul dejun." a zis Danny luandu-ma de mana.
Cand am ajuns eu am mers sa imi iau o tava si paine. La micul dejun am mancat omleta, salata si cafea cu biscuiti. Danny a gandit fast-food, adica hamburger cu cartofi prajiti si Coca-Cola.
Ne-am uitat urat unul la altul, mai exact unul la altul in farfurie. Ce nesanatos. Ughh. Uite prima greseala facuta daca as fi cu el.
Sarah's POV
Nu stiu daca ma simt rau sau bine. Cred ca ambele.
Rau: Cher e cu Andrew.
Bine: Andrew e cu cine vrea el."Domnule profesor? Pot sa fiu scutita de la restul orei?" am zis si am scos un biletel.
Eu cu Elena avem milioane de biletele cu scuze. Ce? Ne plictisim si noi.
Am iesit din clasa, dar nu am vazut-o nici pe Elena, nici pe Danny. Am mers in camera, nimeni. Am mers afara din facultate, nimeni. Am mers la cantina... Wow.
Se sarutau.
Am terminat si capitolul asta. Am stat prea mult sa il scriu. @herbalisland stii tu!
Nota mica pe capitolul asta, dar a fost timp limitat, iar acum trebuie sa imi fac temele. Perfect...
Pup :) :* ;)
CITEȘTI
Școala de Fițe
FanfictionElena si Sarah tocmai s-au mutat in Anglia si au mers la o scoala foarte recunoscuta privata. Cand ele ajung in camera lor doi baieti dau buzna. Cine sunt si ce vor de la ele?