Capitolul 3

286 12 0
                                    

Sarah's POV

Elena are o față socata, iar eu am una plina de ura si furie. De ce aici? De ce acum?

"E vorba de Cher? 'Cherry berry'?" ma intreaba Elena cu o fata dezgustata.

"Ce e cu Cher?" intreaba Danny derutat.

"Nu cred ca ai nevoie sa stii. E ceva din copilarie." zice Elena suparata.

"Cred ca turul e gata... Hai sa va ducem la voi in camera." zice Andrew dezamagit.

Ne-am dus pana in camera si eu cu Elena ne-am trantit in patul fiecareia.

"Aici sunt numerele noastre de telefon. Va recomand sa nu le pierdeti. Altele nu primiti." a zis Danny serios.

Elena's POV

Nu pot sa cred. E un cosmar. Trebuie sa ma trezesc............. *Am o idee*

"Hey Sarah, vrei sa iesim afara? Avem nevoie de aer liber."

"Poate ai dreptate. Si un tur prin oras ar fi ok..." zice Sarah trista.

Eu mi-am luat pantalonii de piele negri cu o camasa rosie. Peste mi-am pus jacheta maro preferata. Si bocancii mei negrii. Ii adoor.

Sarah a mers cu o bluza alba cu o fusta gri, accesorizata cu un beret mov, niste manusi rosii si poseta ei preferata. Si-a pus paltonul preferat si cizmele ei negre.

Cand am iesit din facultate, am mers spre StarBucks. Ne-am asezat la masa si ne-am baut cafeaua. Pentru ca era toamna: Pumpkin Spice Latte.

"Sarah, ce ai vorbit cu Andrew?"

Ea a zambit dulce la intrebarea mea.

"Pai m-a intrebat cum ma cheama."

"Atat? Cred ca--"

"Si el defapt era curios sa afle despre mine." un zambet larg s-a afisat pe fata ei.

Am zambit inapoi ca sa ii trimit un gand pozitiv.

"Si Danny?" m-a intrebat Sarah super-curioasa.

Am ras la intrebarea ei. Ea era confuza, dar dupa s-a prins.

"Da-mi un adjectiv ca sa fiu sigura de ce razi." a zis Sarah zambind

"Exista cumva un adjectiv pentru amuzant si enervant?" am zis razand in gandul meu.

Sarah a ras la vorbele mele, iar dupa a luat o gura din cafeaua ei.

Sarah's POV

Am mai povestit ce am mai vazut fiecare la turul ei, am ras si am ras...

Dar Elena s-a oprit. Se uita spre usa cu o fata artagoasa si plina de ura.

"Elena? Ce e?" am intrebat-o pe un ton serios.

Cineva se indreapta spre noi. Dupa cateva secunde mi-am dat seama cine e. Nu Cher, te rog nu...

"V-am dus dorul?"

Am terminat si capitolul asta! Yay! Nu stiu cum as fi putut sa il fac mai lung... Dar o sa incerc sa fac ca urmatorul sa fie cu drame.

In poza o am pe minunata Sarah in imbracamintea ei de la StarBucks! ;)

*Daca aveti nevoie de o coperta, puteti sa dati o comanda la cartea mea 'CoVeRs ;)' *

Pup! :) :* ;)

Școala de FițeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum