Capitolul 5

209 10 0
                                    

Sarah's POV

Ohh, alarma... Opreste-te. Opreste-te.

"Elena! Pe tine nu te deranjeaza alarma asta stupida?"

Am realizat ca Elena era deja gata de prima zi de scoala, mi-a ales niste haine si le-a aruncat in mine. Bluza neagra, pantaloni de blugi putin rupti la genunchi si un hanorac gri. Oh si ghetele mele negre. Sa nu uitam ca a aruncat si cu alea in mine.

M-am imbracat repede, si am fugit cu Elena spre clasa noastra. Era frumoasa, clar mult mai frumoasa decat cea veche.

Ne-am asezat una langa alta, aproape de geam, ca sa putem visa daca profa/proful e prea plictisitor/plictisitoare. In spatele meu era o tipa destul de scunda, dar arata dragut. In spatele Elenei era inca o fata, dar mult mai inalta decat colega ei.

Elena si cu mine ne-am aranjat chestiile. Stilouri, creioane, carioci, gume de sters, ascutitori, carti si caiete. Ale mele erau majoritatea cu niste capete de morti, dar aveau flori in ochi si pe langa, ceea ce imi placea. Elena avea majoritatea cu natura si pasari colibri. Erau chiar foarte dragute, dar simt ca imi placea mai mult ce am ales eu.

"Buna ziua, studenti!" a zis domnul Collins. Da, Elena si cu mine il stim. Ne-a fost profesor candva.

"Sarah, cred ca o-sa-vomit... Uita-te ce c*rva a intarziat..." dupa vorbele Elenei, mi-am indreptat capul spre usa unde am vazut-o pe Cher... Cu ANDREW?! Oh... Acum inteleg de ce ei aveau Danny si Andrew priviri ciudate cand noi am mentionat de Cher. Clar Andrew se vede cu ea...

Elena's POV

Nu stiu daca Sarah e suparata sau neutra, dar daca Cher a facut asta. O sa inceapa un razboi dur. Cand spun dur, chiar spun DUR.

"Ne cerem scuze ca am intarziat." spune Cher cu o voce atat de pitigaiata, ca si pasarile plang.

Andrew m-a observat, dar a schimbat privirea imediat spre Sarah, dupa spre Cher.

Cher l-a strans de mana si l-a pus jos in banca unde vor sta ei. Imi e mila de Andrew, dar in acelasi timp sunt dezgustata. Ma bucur ca am un loc liber langa mine, pentru ca am loc unde sa ma intind.

"Scuzati-ma ca am intarziat." zice Danny, intrand val vartej in clasa.

"Haide, intra. Ia un loc langa Elena."

Pe bune, vreau si eu un loc unde sa ma intind, si imi pui un "enervantos" langa mine. Perfect.

"Hey, frumoaso! ;)" zice Danny aranjandu-si chestiile. El era clar cu gameing. Dar chiar erau tari chestiile lui. Stiu ca acum toate orele mele o sa fie mai interesante...

"Hey, enervantule! ;)" am zis cu un zambet pe fața. Imi place sa il irit.

"Cineva s-a trezit cu fața la cearceaf..."

"Daca vrei sa fi de folos, zi-mi si mie ce e intre Andrew si Cher?"

Danny a tacut. Parca am apasat pe un buton de schimbat sentimentele. Iar sentimentele lui erau triste. Nu stiu ce am facut, dar imi pare rau pentru sentimentele lui.

"Si eu sunt, intr-un fel, dezamagit..." a zis Danny cu o fața clar depasita de dezamagire.

"De ce? Sunt impreuna?"

"Da. Oh, si, Cher e sora mea mai mica..."

Nici eu nu ma asteptam la asta...
Cher, sora lui Danny... Ugh, sunt mai dezgustata ca Elena si Sarah cand o vad pe diavolita.

Mie imi e mila de Sarah, cred. Adica nu stiu daca ii place sau nu de Andrew, dar asta chiar a fost urat.

* nu pot sa cred ca era sa public acest capitol cu numarul 4 xD*

Am ceva cu noaptea, doar atunci postez xD

Pup :) :* ;)

Școala de FițeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum