Capitolul 4

245 10 0
                                    

Elena's POV

"Vai draga! Ce mult ne ai lipsit. Hai sa te pup cu un pumn!" am zis cu o voce dulce si prefacuta(exact ca ea).

"Hopa! N-am vrut sa o supar pe Elena. Dar, ce mai face Alex?" a spus Cher cu o voce enervanta si un zambet larg.

Mi-am pierdut rabdarea si am pupat-o pe obraz cu o palma atat de frumoasa ca i-a sarit putin rimel de pe machiajul ei de cioara. Sa nu il mentioneze pe Alex vreodata.

"Off, Elena,Elena... Cred ca iti e putin sete." si cu vorbele alea mi-a luat cafeaua si a turnat-o pe camasa mea. AHHHHHHH. Ma arde cumplit. Jur ca pe fata asta o omor la noapte. Sarah a observat ca eram furioasa si mi-a oprit gandurile de wrestling in public.

"Hai pa, draga! Sarah, grabeste-te. Nu vezi ca Elena a terminat? O faci sa astepte." a zis cu o voce sarcastica, uitandu-se spre mine.

Sarah s-a uitat spre Cher cu un zambet fals.

"Hey Cher! Nu mai pot. Iti dau tie cafeaua mea." si cu cele spuse, Sarah se ridica si arunca spre Cher cu cafeaua.

"E delicioasa, nu?" am zis eu amuzata, dar inca ma ardea de la Cher.

"Nesuferitelor!!!" a zis si a fugit din StarBucks.

"Vezi sa nu te impiedici pe tocurile alea oribile!" am strigat in cor. Deaia suntem cele mai bune prietene.

"Elena! Sarah!" ne strigau baietii venind spre StarBucks.

"Buna si voua." a zis Sarah, absolut neutra.

"Ce nai... Elena? De ce esti uda?" intreaba Andrew.

"M-am gandit sa fac un dus. Oh, m-a ajutat si Cher." am zis sarcastic.

"De ce ar face Cher asta?" zice Andrew indreptandu-se spre Danny.

"Lasa. I-am facut si eu baie lui Cher. Nimeni, dar nimeni, nu se ia de prietena mea." ohh da! Asta-i Sarah a mea!

"Haideti sa va ducem inapoi la facultate." a zis Danny ridicandu-ma de pe scaun.

La facultate

"Ughh. Mai avem o zi pana cand incep orele, iar noi ne-am facut deja un dusman." am zis intristata.

"Elena. Cher era deja dusmanul nostru. In schimb ne-am facut noi prieteni, iar culmea e ca sunt baieti!" a spus Sarah incercand sa imi transmita ganduri bune.

Era tarziu. Mi-am pus pijamalele cu note muzicale (nu ma judecati... Sarah avea pijamale cu curcubee) si m-am aruncat in pat.

Maine o sa fie prima zi de facultate. Ce poate fii rau?

Numai seara imi vin idei bune. Moooor de somn deci o sa public asta si o sa lesin.

@ioana_victoria, astept mesajele cu injuraturi pe whapp ;)

*Mai sus o aveti pe Cher!*

Pup! :) :* ;)

Școala de FițeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum