Elena's POV
"Lasa-ma!" am zis incercand sa scap de buzele lui, buzele lui...
Buzele lui, atat de moi... ca doua pernute pufoase. Vream sa se opreasca, pentru ca am auzit-o pe Sarah cum a intrat si nu vream sa inceapa cu fanteziile...
"Sa nu iti pese daca vine cineva. O sa te apar eu." a zis Danny, care nu vrea sa imi dea drumul.
Peste 3 minute
Danny isi departeaza buzele de ale mele in mod tragic. Tipul asta nu intelege cand eu ii spun sa ma lase, dar in schimb face un record mondial la durata sarutului. M-a luat de mana si m-a tinut strans, dar in modul placut...
Sarah's POV
"Hey porumbeilor! Se pare ca v-ati facut de cap cat timp noi aveam ora." am zis amuzata.
"Tu nu trebuia sa fii la ora?" a zis Elena sarcastica.
"Ai uitat de biletele?" am zis cu o privire..stiti voi... adica "ai uitat de asta?". Cam asa era fata mea...
"Hey Sarah, ar trebui sa iti spun ce--" zice Danny, intrerupt de cotul Elenei care a tintit spre burta.
"Sarei nu ii place de Andrew. Nu mai fa chestiile dramatice." zice Elena incruntandu-se la Danny.
"Sarah, nu vrei sa iti iei micul dejun cu noi?" zice Danny, abtinandu-se de la a vomita *micul dejun*.
"O sa merg sa imi iau ceva." am zis si am fugit sa imi iau o tava.
Cand am plecat, ei doi au inceput sa susoteasca, iar Danny s-a uitat urat la ea, dar Elena l-a sarutat pe obraz si el s-a simtit mai bine. Aww ce draguti sunt impreuna!! De nu ar fii Andrew asa un nesim--, nu, Cher.
Vaca aia. E doar vina ei. Nu pot sa cred ca se intampla asta.
Acum as vrea doar sa ma relaxez. E prima zi de facultate. Nu pot sa cred ca domnul Collins inca ia in vedere biletelele. Nu mai suntem la scoala... Dar mie imi convine sa plec cand vreau din ora.
Bine ca orarul de aici e mai bun. Avem o ora libera acum. Adica: O ora normala, o ora libera, o ora normala, o ora libera. E chiar tare! Dar asta inseamna ca trebuie sa inveti foarte bine ca sa ajungi sus.
Dupa ce termin micul dejun o sa merg sa trag un pui de somn. Moor de somn.
Oh nu! Fie ca domnul sa fie cu mine in urmatoarele 5 secunde, ca eu sa nu fac contact cu pamantul.
Si de nicaieri, Andrew ma prinde, iar partea cea mai buna e ca Cher era de față.
Ne-am uitat unul la altul, iar fara sa ne dam seama buzele noastre aveau o lupta intre ele.
Sweet revenge, Cher, sweet revenge.
Asta a fost capitolul. E 1 dimineata iar azi pe la 23:59 NIMENI NU VA DORMI! Dc? Ma intrebati dc? 2015!!!!! Anul nou!!
Sa aveti un an frumos plin de bucurii si surprize frumoase!!
*Mintea mea a scris acest capitol, nu eu. Asa ca Petra, no comm! ;) *
Pup :) :* ;)!
CITEȘTI
Școala de Fițe
FanficElena si Sarah tocmai s-au mutat in Anglia si au mers la o scoala foarte recunoscuta privata. Cand ele ajung in camera lor doi baieti dau buzna. Cine sunt si ce vor de la ele?