"Kalbimi yeniden yetiştirirsem ruhum iyileşir mi?"
Multimedya KUMSAL IŞIK
Hayatınızda hiç birine içtenlikle sarıldınız mı? Veya sorumu yeniliyorum hayatınızda hiç gerçek olarak sevildiniz mi?
Kendini bir kelimeyle anlat deselerdi ne derdim biliyor musunuz? Bazıları kendini 'tatlı, akıllı, sevecen' gibi hitaplarla anlatır. Ben ise kendimi 'hiçbir şey' olarak adlandırıyorum. Sanki bu dünyada hiç var olamışım gibi.
Annemin ölümünden sonra her şey daha farklılaştı. Daha beş yaşındaydım öldüğünde... Yerde kanlar içinde yatıyordu. En kötüsü de ne biliyor musunuz? Yapmaz dediğin kişiler çıkmasıdır. Yıllardır güvendiğin adam katil çıkmasıdır.
Babam hep benden nefret etmiştir. Bunun nedenini asla çözemedim. Hala da çözemiyorum. Bir yıl öncesine kadar böyle devam ediyordu. Oysa bana her şeyi açıklayana kadar... Şimdi kartlar değişmişti sanki. Ben ondan ölesiye nefret ediyorum o... O mu? Hala bana karşı beslediği duyguları çözememiştim. Düşünsenize babam dediğiniz adam annenizin katili çıktığını...
Hep kendimden nefret ettim böyle bir babam olduğu için. Peki benim suçum neydi? Bunları yaşayacak benim suçum neydi?
İşte benim hikayem tam da buradan başlıyor... Şimdiye kadar hep sustum ama şimdi? İntikam almak için elimden geleni yapacaktım o piç adam ülkeyi terk etmeseydi...
Sinirlerime hakim olamayıp benden yapılmaz denen şeyi yaptım. Şimdi başıma ne kadar bela açtım kim bilir...
Ama zerre kadar umrumda değil. Gerisini babam denen herif düşünecekti. Sinirden kudurmuştur öğrendiğinde. Tabi ben olsam ben de sinirlenirim ne de olsa adamın ezheli düşmanının oğluyla evlenmeyi kabul ettim.
Bir mafyayla. Evet bir mafyayla evleniyorum. Daha kötüsü olamaz değil mi şu dünyada?
Bu hikayede belki sağ çıkamayacaktım. Belki ben kaybedecektim. Ama şu da var eğer bu hikayede ben kaybedersem kazanan da olmazdı.
"Çünkü kaybedende kazanır."
Daha yeni başlıyoruz...
"Kalbimi yeniden yetiştirirsem ruhum iyileşir mi?"
Arkadaşlar ben karakterimi gözümde böyle canlandırdım. Beğenmeyen olursa hayalinizdeki karakteri canlandırabilirsiniz :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
Romanceİntikamının pençesine kapılıp karar alır. Bu herkesi baştan etkileyeceği bir karar... Kaybedeceğini bilse bile tek kaybedenin o olmadığını anladığı bir karar... Bazen kaybeden de kazanırdı onun tarafından... Peki sevmediği bir adamla intikam için ev...