De volgende dag
Yoongi pov
Het is 12 uur en ik klop op de kamerdeur van Jungkook."Kook?"We hebben hem de hele ochtend nog niet gezien.Ik open de deur en loop naar binnen.Hij slaapt nog.Ik maak hem wakker.Hij kijkt me aan met zijn slaperige hoofd."Hoelaat is het?""12 uur, kom je eruit?"Hij schud zijn hoofd en trekt de deken over zich heen."Je gaat je alleen maar slechter voelen als je zo blijft liggen, ik spreek uit ervaring omdat ik een lange tijd met depressie heb gedeald"Geen reactie."Jungkook, beloof me dat je voor jezelf blijft zorgen en niet depressief word"Ik sta op en loop zijn kamer uit.Ik loop naar beneden en de woonkamer in."Hij komt er niet uit"Namjoon zucht."Daar was ik al bang voor, we moeten er alles aan doen om hem te helpen waar we kunnen"We zijn allemaal stiller dan normaal, zelfs Hoseok.We weten allemaal volgens mij niet goed hoe we hier mee om moeten gaan.
Jungkook pov
Ik kom om 1 uur eindelijk eruit.Mijn zin om iets te doen is laag maar ik heb honger.Ik kijk naar de foto van mij en Tae op mijn bureau."Ik mis je....het spijt me..."Ik trek wat makkelijks aan en loop naar beneden.Iedereen begroet me en Jin loopt naar de keuken om wat voor me te maken.Jimin sleurt me op de bank en knuffelt me."Ik ben niet Taehyung maar ik zal proberen je wat beter te laten voelen"Ik knik.Zonder hen zou ik echt in een depressie vallen.Namjoon verbreekt de stilte."De manager heeft gebeld en BTS is genomineerd voor een award, we mogen over 2 maanden optreden op die award show en een award in ontvangst nemen, maar we dachten eraan om jou een solo performance te geven met je liedje My Time"Ik knik."Ik vind alles best op het moment, ik zal oefenen"
Taehyung pov
Ik open mijn ogen en kijk op de klok.Het is 12 uur.Ik gaap en rek me uit.Ik knuffel Yeontan die naast me ligt.Ik ben weer terug in mijn geboortestad en het huis van mijn ouders, aangezien dit laatste plek is die ik verliet op een popster te worden.Ik kijk op mijn bureau waar Kookie en Tata liggen."Ik mis je, jullie allemaal"Mijn ouders zijn al lang naar werk en komen pas vanavond weer terug, dus ik moet de rest van de dag mezelf vermaken.En ik moet voor mijn hondje natuurlijk zorgen.Het leven gaat door dat moet ik niet vergeten.Ik kijk naar Yeontan."Wat zullen we doen vandaag?"Hij kijkt me aan met zijn tong uit zijn mond.Ik glimlach.Misschien moet ik wel de army's op de hoogte brengen dat ik weg ben.Ik ga live."Hey army's, lange tijd niet gezien"Het stroomt meteen vol en er word meteen gespamt in de coments.Iedereen is ook heel blij met het nieuws dat Taekook echt is."Vandaag even wat serieus...uhhm...jullie zullen me bijna niet meer zien...""Ik ben officieel ontslagen en maak dus geen deel meer uit van BTS"Iedereen reageert geschokt en verdrietig."De manager en Big Hit waren niet blij met het nieuws en ik ben per direct eruit gegooid, ik maak deze video ook vanuit Daegu""Ik hou van jullie en het zou geweldig zijn als jullie wel BTS blijven steunen"Iedereen is positief maar ze maken zich ook zorgen, dat snap ik wel."Maak jullie geen zorgen, het komt goed met hen en mij"Ze zeggen dat ze mij ook blijven supporten ondanksdat ik geen lid meer ben van BTS."Jullie zijn de beste, ik ga ervandoor, hou jullie haaks, I purple jullie"Ik stop de video en ga offline.Iemand moest het zeggen tegen de fans.Yeontan staart me aan."Ja we gaan eten en daarna even wandelen"Ik loop achter mijn hondje aan de keuken in.
JE LEEST
Taekook
FanficDit boek bestaat uit 3 delen. Deel 1: Jij bent van mij! Deel 2: Geen geheim meer Deel 3: Happy ever after? Omschrijving deel 1: Taehyung lijd aan geheugen verlies door Jungkook zijn wens. Dat geeft Jungkook de perfecte kans om Taehyung voor hem te...