2 maanden later, ochtend
Jungkook pov
Ik schrik wakker van de wekker.Het is 6 uur in de ochtend.Ik zit rechtop en wrijf in mijn ogen.Over 3 uurtjes moeten we op het vliegveld zijn.We gaan naar Engeland voor ons concert die we vanavond hebben.Ik kijk naast me, geen Taehyung.Ik kijk naast het bed en ik zie hem op de grond liggen.Ik schiet in de lach.Hij is vast van het bed gerold vannacht.Ik maak hem wakker.Hij kijkt me met slaperige ogen aan."Hmm?""Het is 6 uur, de wekker is net gegaan, we moeten ons klaar maken om naar Engeland te gaan""Maar ik treed niet eens op"Dat is waar ook, we zijn al 2 maanden verder maar we hebben nog niks gehoord van het feit dat hij weer bij de band zit, maar hij mag wel mee."Maar je gaat mee, als support"Hij staat op en knuffelt me."Ik ben jou persoonlijke support"Ik wrijf hem over zijn rug.Er word op de deur geklopt.Namjoon stapt binnen."Ah mooi, jullie zijn wakker, ga jullie klaar maken, we moeten over een paar uurtjes op het vliegveld zijn"Hij loopt de kamer uit.Ik sta op en begin met omkleden en mijn tas klaar leggen.Taehyung komt achter me staan en knuffelt me van achter.Hij is alleen zo hangerig als hij nog moe is."Kookie?""Ja?""Ik wil naar bed""Ik weet het, maar in het vliegtuig kunnen we verder slapen"Hij laat me los en gaat ook omkleden.We zijn na een half uurtje klaar en we lopen de gang op.Jimin rent naar ons toe en geeft ons een knuffel."Goeiemorgen!"We grinniken.We horen Jin van beneden roepen dat het ontbijt klaar is.We lopen de trap af.
Jin pov
We zitten met z'n alle aan het ontbijt."Eet genoeg jongens, we hebben een lange dag voor de boeg, ik heb ook lunch pakketjes gemaakt en ik stop zo snacks in de tassen"Jimin knuffelt me."Je bent geweldig Hyung""Ja ja, niet zo slijmen"We lachen allemaal.
Namjoon pov
"We moeten knallen vanavond op het concert, al is dit wel het eerste concert zonder Taehyung..."Iedereen kijkt somber.Normaal gesproken zijn we hyperder dan dit, maar we hebben de laatste tijd geen bericht ontvangen dat Taehyung weer bij de groep hoort.Taehyung probeert de mood wat op te lichten."Zelfs al treed ik niet op, ik sta backstage, ik ben BTS nummer 1 fan!"We lachen allemaal.Na een half uurtje zijn we klaar met eten.Het is half 8 en om 9 uur gaat het vliegtuig, gelukkig is het maar een half uurtje naar het vliegveld.Het mooie is we hebben onze eigen privé jet.We zijn klaar om te vertrekken.We lopen met z'n alle de deur uit en ik doe de deur op slot.We stappen in de auto en rijden naar het vliegveld.
Taehyung pov
We komen aan op het vliegveld.Ik ga op de koffer van Jungkook zitten en hij trekt me.Ik ben te lui om te lopen.We komen aan bij de douane, checken in en lopen naar ons vliegtuig.Onze privé jet staat al klaar.We geven de koffers en tassen af en stappen het vliegtuig in.Ik ga naast Jungkook zitten.Namjoon zit naast Jin, Yoongi zit naast Hoseok en Jimin heeft twee stoelen in gebruik om nog even een dutje te doen.Iedereen doet waarschijnlijk straks nog even de ogen dicht.Ik kijk naar buiten door het raampje.Ik heb een dubbel gevoel, ik ben blij dat ik mee ben maar ik zal waarschijnlijk niet optreden.Het is onderhand 9 uur en het vliegtuig vertrekt.Ik leun met mijn hoofd op Jungkook zijn schouder en doe mijn ogen dicht.Hij leunt zijn hoofd tegen mijn hoofd.
Middag, 4u
Yoongi pov
Het is 4 uur in de middag en we komen net aan op het vliegveld in Engeland.Er staat buiten al een busje om ons naar het concert gebouw te brengen.Om 8 uur is het concert.We stappen uit, geven onze spullen over en stappen in het busje.
Jimin pov
Met een uurtje zijn we bij het concert gebouw.Onze spullen worden uitgeladen en we lopen naar onze manager die bij de ingang staat."Goeiemiddag jongens, hebben jullie een goed reis gehad?"We knikken."Taehyung, jou wil ik lenen"Hij knikt en loopt met de manager mee.Ondertussen worden wij door iemand van het gebouw geleid naar onze kleedkamer.We ploffen neer en leggen onze spullen in een hoek.Over een uurtje krijgen we eten en daarna worden we klaar gemaakt voor onze show."Wat doen we eigenlijk met tekst van Taehyung?"Iedereen kijkt naar Namjoon."Uhmm, dat laten we gewoon open, iedereen heeft zijn eigen lyrics en soms gaan die door elkaar heen, dus het is niet handig als iemand 2 stemmen doet"Ik knik.We stemmen er allemaal mee in.Ik kijk naar Jungkook.Hij is stil.Ik leg mijn arm om hem heen."Het komt goed"Hij knikt en lacht wel maar ik zie de zorgen in zijn ogen."Hij zou niet willen dat je hier zit te treuren om hem, we geven onze army's het beste al is dat zonder tijger..."Iedereen knikt.Hij haalt zijn schouders op."Ik zal mijn best doen"Het is onderhand 6 uur en ons eten word gebracht.Nice, daar was ik echt aan toe, ik heb honger.We hebben vandaag Kimchie op het menu.Taehyung is trouwens nogsteeds niet terug, hopelijk krijgt hij wel wat te eten.Na het eten worden we opgemaakt en aangekleed.Alle stylisten zijn druk in de weer en de members zijn een beetje melig.Alleen nogsteeds geen Taehyung, daar heeft iedereen wel een beetje last van maar we moeten ons focussen.Het is onderhand bijna 8 uur,Het concert gaat zo van start.
JE LEEST
Taekook
FanficDit boek bestaat uit 3 delen. Deel 1: Jij bent van mij! Deel 2: Geen geheim meer Deel 3: Happy ever after? Omschrijving deel 1: Taehyung lijd aan geheugen verlies door Jungkook zijn wens. Dat geeft Jungkook de perfecte kans om Taehyung voor hem te...