Een week later, middag
Taehyung pov
Ik ben eindelijk weer beter, gelukkig.Ik heb vandaag een afspraak met de manager en de directeur van Big Hit.Ik ben nerveus, maar het komt vast goed.Ik loop het gebouw binnen.Ik ben zelfverzekerd en ik doe er alles aan om terug te kunnen bij BTS.Ik klop op de deur van de directeur."Kom binnen"Ik stap naar binnen en zie de directeur en mijn manager."Neem plaats"Ik ga zitten op de stoel."Meneer Kim, we worden al maanden lastig gevallen door fans van BTS is dat uw werk?"Ik schud mijn hoofd."De fans hebben zelf bedacht om er tegen in te gaan""Hmm, dan moeten ze veel om u geven"Hij schrijft wat op.De manager staat er naast maar zegt geen woord."Meneer Kim, klopt het dat u een week geleden langs bent gegaan bij JYP Entertainment?"Ik knik."Vertel er is over""Ik werd uitgenodigd door de directeur, Park Jin-Young, om auditie te komen doen."Ze knikken allebei bedachtzaam."Na mijn auditie, kreeg ik een contract aangeboden en moest ik me bij een groep voegen, maar ik kon op dat moment geen beslissing maken, dus ik wou erover nadenken""Toen ik naar buiten liep kwam ik wat fans tegen, die hebben mij eraan herinnerd dat ik altijd een deel zal zijn van BTS, daarom zou ik niet bij een andere groep kunnen gaan, het zijn mijn vrienden, sterker nog het is familie, ik zal ze nooit kunnen verlaten"De directeur fluistert wat in het oor van de manager en schrijft wat op.Ik word zenuwachtig van het feit dat ik niet weet wat er gaande is."Meneer Kim, klopt het dat u een relatie heeft met Jeon Jungkook?"Ik knik."Dat klopt, ik en hij zijn verliefd en nee ik zie geen rede om het uit te maken, dat hij en ik een stel zijn zegt niet dat ik mijn werk en BTS niet serieus neem"Hij schrijft weer wat op.Eindelijk spreekt de manager na een lange tijd."Dankjewel voor je tijd Taehyung, je hoort nog van mij"Ik sta op en buig naar de heren.Ik loop de deur uit.In de hal zitten de members te wachten.Ze kijken mij vragend aan."Ik hoor nog van de manager"
Hobi pov
"Nu we toch hier zijn, zullen we even de dansstudio gebruiken?"Iedereen knikt.We lopen de studio binnen.Ik zie Taehyung om zich heen kijken en lachen."Het is een tijd geleden"Ik sla een arm om hem heen."Wat de uitkomst ook is, je bent en blijft altijd een van ons"Hij knikt."Laten we een foto maken met z'n alle!"Iedereen gaat klaar staan of zitten."3,2,1 cheese!"Na de foto is het tijd om even los te gaan."Welke dans willen jullie doen?"Jungkook loopt naar de computer."Fake love"Fake love klinkt door de boxen en iedereen gaat in positie staan.Dit zijn de momenten die we moeten koesteren, we weten niet wat de toekomst gaat brengen maar ik hoop niks anders dan geluk voor mij en de rest.Na het dansen lopen we de studio uit.Ik kijk achterom en zie de manager kijken, we maken oog contact voor hij snel door loopt.Ik glimlach."Hoseok schiet op voordat we je achter laten!"
Ik ren snel achter de members aan.
JE LEEST
Taekook
FanfictieDit boek bestaat uit 3 delen. Deel 1: Jij bent van mij! Deel 2: Geen geheim meer Deel 3: Happy ever after? Omschrijving deel 1: Taehyung lijd aan geheugen verlies door Jungkook zijn wens. Dat geeft Jungkook de perfecte kans om Taehyung voor hem te...