Part 2: Deel 6

61 3 0
                                    

Avond


Namjoon pov


We zitten met z'n alle aan het avond eten, het voelt net als oude tijden.Taehyung schraapt zijn keel."Jongens, sinds ik niet meer bij BTS zit hebben andere agendcies mij benaderd, ze willen me in andere groepen hebben of een solo carrière geven...."Iedereen kijk hem aan.Ik slik mijn eten door."En wat wil jij?"Hij aarzelt."Ik ben niets liever een lid van BTS alleen ik wil graag mijn droom achterna gaan, maar ik weet niet wat ik moet doen dus ik vraag mijn vrienden om hulp"Ik glimlach."Taehyung, zelfs al zou je een andere groep joinen of solo gaan, je zal altijd onze vriend blijven"Iedereen knikt."We houden van je en dat veranderd niet, dus kies je eigen weg"Jungkook en Jimin staren naar hun eten.Ik snap het wel, hun 3 waren de maknaeline, ze kunnen het niet aan hem ergens anders te zien, maar ik hoop dat ze hem supporten."Ik geef je mijn blessing als leider van de groep en oudere broer"Hij kijkt naar Jin en J Hope.Ze knikken allebei.Yoongi knikt ook.Dan kijkt hij naar Jimin en Jungkook.Jimin zucht."Ik wil je gelukkig zien soulmate, ik sta achter je"Jungkook knijpt zijn handen tot vuisten en schud zijn hoofd."Tae, ik kan het niet, jij hoort hier...."Ik meng me er tussen."Jungkook, we willen allemaal dat hij terug komt, maar dat zit er waarschijnlijk niet in, jij bent zijn partner, probeer hem te supporten"Taehyung pakt zijn hand."Ik heb helemaal niks besloten, maar ik wil alleen jullie blessing voor als ik het ga doen"Jungkook trekt zijn hand terug en staat op."Ik ga naar boven"Hij loopt de woonkamer uit.Ik zucht.Hij heeft de laatste tijd veel moeite met zijn emoties."Ga maar achter hem aan"Hij staat op.Ik en Jin ruimen af want niemand heeft meer honger.


Taehyung pov


Ik klop op de deur van Jungkook"Kookie, praat met me"Ik open de deur en loop zijn kamer aan.Hij zit op zijn vensterbank bij het raam.Hij kijkt me aan.Ik loop naar hem toe.Voor ik wat kan zeggen zet hij zijn hand achter mijn hoofd en trekt me naar hem toe.Ik voel zijn lippen op de mijne en sluit mijn ogen.Dit gevoel, ik wil dit nooit vergeten, ik hou zoveel van hem.Het gevoel dat ik krijg als ik hem kus is in de laatste maanden niet veranderd.Ik wil het uit praten maar hij wil niet stoppen met mij te kussen.Nog even en ik geef me over, dan mag hij doen met me wat hij wilt, zijn kusjes maken mij zwak in mijn benen.Het is zo goed.Eindelijk stopt hij."Dat was mijn goed maak kus, ik ben onterecht boos geworden, ik heb de laatste tijd moeite met alles en ook mijn eigen emoties maar Namjoon heeft gelijk, ik moet mijn partner supporten"Ik glimlach en knuffel hem."Dankje Kookie"Hij kijkt me aan en wrijft over mijn wang."Kan je echt niet langer blijven?""Ik moet morgen weer werken""1 nachtje, ik moet je super lang weer missen Tae"Ik wrijf door zijn haar en bijt op mijn lip."Zeg is, we zaten laatst te video bellen en toen maakte jij je zin niet af omdat Jimin het niet wou horen"Hij grinnikt en fluistert in mijn oor dan bijt hij er lichtelijk op.Het voelt goed.Ik wil niet weg, ik geef me over aan hem, voor de zoveelste keer.Hij duwt me op bed."Moet jij niet werken morgen?""Ik app mijn ouders wel dat ik later ben, iet anders is nu belangrijker"Hij kust me gepassioneerd.Ik trek zijn shirt uit."Je speelt met vuur Tae, maar ik ben niks anders van je gewend"Ik grinnik.Hij zet een zuigzoen in mijn nek.Ik wil niet dat deze avond eindigt, ik wil niet bij hem weg.


Volgende dag

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Volgende dag

Taehyung pov

Ik ren de winkel van mijn ouders in.Mijn moeder staat achter de toonbank."Ah eindelijk, daar ben je, hoe was het bij je vrienden?""Goed hoor, ik ben blij dat ik ze eindelijk weer even kon zien"Mijn moeder loopt naar me toe en wijst naar de plek in mijn nek."Wat voor plek is dat?"Shit, de zuigzoen van Jungkook, ik heb mijn ouders nog niet verteld dat ik met hem date, ik ben bang voor hun reactie."Ik moest koken met Jimin en dat ging niet goed, dus nu heb ik een brandplek"Mijn moeder schud haar hoofd."Doe is voorzichtig jongen, nou ga je omkleden en dan helpen"Ik knik en ren naar mijn kamer.Dat mijn moeder dat gelooft, het lijkt niet eens op een brandplek.Ik grinnik en zucht.Ik ben er nog niet klaar voor om te vertellen, ik wacht nog even.Het scheelt dat mijn ouders geen tv hebben en de krant al een tijd niet ontvangen, anders weten ze van mij en Jungkook.Ik vertel het als de tijd daar is.Mijn ouders zijn ouderwets, dat heeft voor en nadelen.Yeontan komt mijn kamer ingerend en ik pak mijn hondje op, ik knuffel hem."We moeten Kookie even appen dat we thuis zijn"Ik pak mijn telefoon.*Veilig thuis*(Ping)*Mooi, ik ben blij dat je de nacht hebt gespendeerd, maar ik en de rest natuurlijk missen je nu al*Ik stuur kus poppetje.(Ping)*Heb je het je ouders al verteld?**Nee, ik durf niet, geef me nog wat meer tijd*(Ping)*Natuurlijk schat*Ik glimlach en wil mijn telefoon weg leggen als ik word gebeld.Onbekend nummer."Hallo u spreekt met Kim Taehyung""Hallo, ik ben de eigenaar van JYP Entertainment"Dat is de grootse platenlabel in ons land."Uhmm hallo wat kan ik voor u doen?""We hoorden het nieuws dat je bij BTS bent ontslagen, we zouden graag willen dat je hier auditie komt doen en dan kunnen we praten over een platencontract hier"Ik weet niet wat ik moet zeggen."Mits u daar in bent geïnteresseerd natuurlijk"Ik slik even."Wanneer kan ik langs komen?""Ah fijn dat u belangstelling heeft meneer Kim, wat dacht u van volgende week?""Ik zal er zijn"

TaekookWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu