Bölüm 9

100 28 38
                                    

Baekhyun o gece telefonunu onuncu kez kontrol etti. Hiçbir şey yoktu, Lucas'dan bir tek mesaj bile gelmemişti.

Onun sorunu neydi? Baekhyun burada ona yardım ediyordu. Ve Lucas'ın işi mi vardı? Baekhyun buna kanmamıştı. Aptal değildi. Ama Lucas'ın anne babası ona endişeli bakışlar atıp dururken kendini biraz garip hissediyordu.

Turta olayından kısa süre sonra yatmaya gitmişlerdi.Baekhyun bu olayın mantıkla beraber vücut fonksiyonlarının da kontrolünün kaybedildiği, yanlış seçimler yapılan o delice anlardan biri olduğuna karar vermişti. Sanki sarhoşmuşsunuz gibi ki Baekhyun sarhoş değildi. Lucas'ın ailesine göre, onun çocuğunu taşıdığı için olmuştu tüm bunlar.

Kahrolasıca Lucas.

“Baekhyun!”  Wonho odaya daldı, tamamen üstsüzdü ve pijama altından başka bir şey yoktu üstünde. Baekhyun'un dili dışarı mı sarkmıştı? Tanrım, terlemeye başlıyordu. Havalandırmayı açmak lazımdı en azından.

Baekhyun, gözlerini kaçırarak tedirgin bir kahkaha atmayı başardı. “Ne oldu?”

“Film gecesi.” Wonho ona bir yastık fırlattı ve DVD’lerin başına geçti.

“Ee, çıplak film gecesi mi? Sanırım bundan haberim yoktu.” Wonho ona döndüğünde onu baştan aşağı süzdü.

“Pardon, benim erkekliğim senin masum doğanı mı ürküttü acaba?”

Baekhyun güldü. “Geçen gece yattığın sürtüğün bana bulaşmasını istemiyorum sadece. Fazlaca cilt temasının hastalık bulaştırdığını duymuştum.”

Wonho gözlerini devirdi. “Üstünü çıkarırsan üstümü giyerim.”

Ne kadar cazip bir fikirdi bu... “Üstümü mü çıkarayım? Sen en sonunda seksi vücudumu görebil diye mi? Vay canına, Wonho Yıllardır hayalini kurduğun fanteziyi mi gerçeğe dönüştüreyim yoksa masumiyetimi mi koruyayım? Evet, sanırım masumiyetimi koruyacağım.”

Wonho omuz silkti. “Sen bilirsin ama çıplak değilsen bu bir pijama partisi sayılmaz.”

“Küçükken ne tür pijama partilerine maruz bırakıldın sen?” diye sordu Baekhyun.

Wonho sırıttı. “Sadece güzel olanlarına. Şimdi, ciddiyim, üstüne bir kazak giy. Bekliyorum.”

“Tamam.” Kalbi göğsünden fırlayacakmış gibi atan Baekhyun yataktan indi. Bu eğlenceli atışmanın sona ermesi gerekiyordu. Onlar yetişkindi! Genç değil! Kısa bir şort ve siyah bir atlet alıp giyindi ve daha az... baştan çıkarıcı görünmek için terliklerini giydi. Wonho'yu baştan çıkardığı için değil. Müthiş bir kırmızıya dönen aptal cildi, aynada ona ihanet ediyordu.

Gerçekten de daha fazla erkekle çıkması gerekiyordu. Basamaklardan ikişer ikişer inerek oturma odasına döndü ve Wonho'nun bir şişe şarap açtığını gördü, neyse ki üstüne bir şey giyinmişti. Baekhyun o gece Wonho'nun parıldayan kaslarına daha fazla dayanabileceğinden emin değildi. “Bu işine yarar diye düşündüm, bebek için iyi olmasa da.” Wonho ona göz kırptı.

“Bunun beni zil zurna sarhoş etmeyeceğini bilsem tüm şişeyi içerdim. Şarap içmeyi özledim.”

“Ee, bir gece içmedin ve özledin mi?”

“Şarapla olan ilişkimi ve hafta sonları tek başımayken kitap okuduğumda ne yaptığımı hafife alıyorsun.”

“Seni vahşi şey seni.” Wonho onu hafifçe dürttü ve bardağını ağzına kadar doldurdu. Ona o anda azizlik unvanı vermek gerekirdi.
Kadehi uzatırken parmakları hafifçe birbirine sürtündü.

delight • wonho,lucas,baekhyun✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin