Tuhaf Kız Ve Gerçekler

75 33 68
                                    

~Umutla hata yapanlara. Asıl hikâyeye geçmeye başlıyoruz. Geçiş bölümleri bitmek üzere. Hepinize hüzünle.~

"Ne dediğini anlamadım"

Dedi Ali, şaşırmıştı.

"Onu öldürenleri gördüm. Onları tanıyorum."

Ali'nin benzi iyice atmıştı.

"İçeri gel lütfen"

Diyebildi zorla, sendeleyerek geri çekildi.
Kızda etrafı kontrol ederek içeri girdi.

"Onları gerçekten gördün mü?"

"Evet onlar iki kişiydiler. İçeri girip On dakika kalıp çıktılar, ellerinde bir torba vardı. Sonra o yaşlı adam hemen içeri koşup polis çağırın diye bağırdı"

"Peki sen neden polise bunları anlatmadın."

Ali gözyaşlarını zor tutuyordu, sinirden yüzü kızarmıştı.
Genç kadının korktuğunu anlayınca kendini tutmaya çalıştı.

"Bak ben köşede ki kahveci de çalışıyorum ve o an buraya bir şeyler içmek için gelmiştim. Bunları polise anlatırsam başım belaya girerdi."

Ali kendini zor tutuyordu.

"Yani sırf sen eroinmen pisliğin biri olduğun için karımın katilleri bulunamıyacak öyle mi?! "

Ali kendini tutamamış ve ayağa fırlamıştı.
Kız korkuyla elini çantasına atıp küçük bir bıçak çıkardı.
Ali'nin elleri oldukça kötü durumda olmasına rağmen bıçağı alıp fırlatması zor olmadı.

"Hemen polise gidiyoruz onlara her şeyi anlatacaksın. O pislikler cezalarını alacaklar."
Kız iyice korkmuştu.

"Hayır... Lütfen bak polise gidersen o adamlar cezalarını asla çekmezler onları tanıyorum. Patronları çok güçlü polis bile onlar için çalışıyor."

Ali her ne kadar istemesede böyle adamların gerçekten de var olduğunu biliyordu.
Kızın kolunu bırakıp koltuğa çöktü.
Polise giderse Millie'nin katilleri öylece ortalıkta gezecek ve olayın üstü kapatılacaktı.

Hayatında ki en önemli kişi için hiçbir şey yapamıyordu.
Aciz ve çaresizdi.
Derin düşüncelere daldı, Millie en güzel haliyle karşısında duruyordu.
Sonra onu en son gördüğü hâli geldi gözlerinin önüne acı çöktü bir anda hayallerine.

Ona bunu yapanlar cezasız kalamazdı. Bir şeyler yapmalıydı ve yapacaktı da.

"Onları tanıdığını söyledin. Bulmama yardım edersen karşılığını öderim."

Bu söz kısa sürecek ama her şeyi değiştirecek bir intikam hikâyesini başlatacaktı. Gerçeklerin ortaya çıkma vakti gelmişti.

Ali bundan sonra elinden gelen her şeyi yapmalıydı. Biraz olsun hayata tutunabilmek için, karısının rahat uyuması için her şeyi yapmak zorundaydı.

Zaten bir süredir içindeki öfkeye yenik düşmüş ve kendine yeterince zarar vermişti. İçindeki öfkeyi ve karşı konulamaz bir şekilde yükselen öldürme arzusunu dindirmek için o adamları bulmalı ve kendisini de biricik sevgilisini de huzura kavuşturmalıydı.

Her şey bittikten ve bu makus talihin üstesinden geldikten sonra bu dünyadan çekip gidebilir, sevdiğine kavuşabilirdi.

Millie' nin cenazesinde herkes gittikten sonra bir söz vermişti.
Onsuz yaşamayacaktı bu dünyada. Ve o sözü yakında tutabilecekti.

~Okuyan herkese teşekkürler sizi fazla sıkmak istemedim ilerleyen bölümlerde daha uzun olacak şimdiden söyleyeyim~

Gerçek Dışı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin