BAB 2:

10 0 0
                                    

Adam Hyun,jejaka kacukan korea yang sentiasa digerumi peminat fanatik dari para gadis-gadis. Adam seorang penyanyi terkenal di seluruh negara,dia juga anak tunggal kepada CEO Gemilang Holding,Datuk Adnan dan isterinya, Shin Rin Hyen atau nama islamnya ,Puan Maria Hyen.

Kerana Puan Maria keturunan korea,maka Adam memiliki wajah tampan persis korea,sebab itulah para gadis berebut-rebut ingin memenangi hatinya dan kekayaannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kerana Puan Maria keturunan korea,maka Adam memiliki wajah tampan persis korea,sebab itulah para gadis berebut-rebut ingin memenangi hatinya dan kekayaannya. Bagi Adam,dia ingin mencari isteri yang menerimanya kerana dirinya bukan kerana kelebihan yang dia miliki.Keluarga Adam adalah keluarga yang tidak pandang darjat,rupa dan kekayaan bagi mereka,hati yang ikhlas dan kebahagian keluarga mereka.

Walaupun mereka mempunyai segalanya,tapi mereka merendah diri,menolong orang yang memerlukan,kerana sikap itulah Adam menjadi penyanyi dan menolong orang yang memerlukan. Tetapi yang mendekatinya hanyalah semata-mata mahukan kekayaan yang Adam miliki.

Adam selalu melepak di Kafe Citra dimana idea gubahan lagu,ciptaan lagu daripada situ. Bak kata Kafe Citra adalah tempat ilham Adam. Siapa sangka di Kafe Citra adalah tempat Zara bekerja,malangnya setiap kali Adam ke Kafe itu,Zara sedang cuti berganti shiff. Adam adalah pelanggan tetap di Kafe itu,dan dia menyamar dengan memakai sweater,topi dan cermin mata dah macam penyiasat misteri.

"Hoi, Adam apa tajuk lagu single kau?" kata Haris,manager dan merangkap kawan Adam.
"Aku ingat nak cipta lagu pasal kejujuran,kesetian dan kesabaran erti kata Cinta Sejati khas buat pasangan yang mencari kebahagiaan..." jawab Adam.
Haris menjawab " okey jugak tu,zaman sekarang cuma pandang kebendaan,dengan lagu tu boleh la ubah perspektif pasangan yang inginkan kebahagiaan ". Mereka berdua ketawa dengan menikmati hidangan di Kafe Citra.

Dirumah pula,Zara sedang berehat kerana hari ini dia offday.' Ahhhh... Nikmatnya rehat,habis sengal-sengal uratku ' ujar Zara dalam hati. Sedang berbaring Zara terlelap dan dia bermimpi bertemu dengan seorang lelaki yang menyelamatkan dari semua dugaan yang dia hadapi. Hampir empat jam Zara terjaga dari tidur dan dia berfikir,'Siapakah lelaki itu?' otaknya ligat mengingati wajah lelaki itu tapi malangnya dia tidak dapat mengingat dengan jelas.

suamiku koreaWhere stories live. Discover now