2.Bölüm

169 66 63
                                    

   Birden azıma kapatılan elle nerede olduğunu anladım.
                      *************
Ben çırpınıyordum adam beni susturmaya çalışıyordu birden bire azımıda benide bıraktı tam çığlık atacaktım ki.
-Kimsin lanet olası şey burada çalıcak hiçbir şey yok.Dedi
-Evet gerçekten yok çık bu evden kimseye söylemiyeceğim.

Yalandı o burdan gider gitmez yaşarsam polisi arayacaktım.

-Sen kimsin manyak kadın benim evimdesin.
Bi dakika onun evimi.
-Beyfendi bakın evi karıştırdınız heralde ben karıştırmış olamam çünkü anahtar kapıyı açtı.
-Sen kimsin adın ne Söylee!!

-Bana bak be adam alttan aldım ama şimdi çocuklar gelicek korkucaklar git defol burdan.

Sonra korktuğum başıma geldi bahçeden  ikizlerin sesi gelmişti ne yapıcağımı biliyordum mutfağa doğru yürüdüm tam tahmin ettiğim gibi arkamdan geliyordu.Mutfağa geçtikten sonra tavaların olduğu çekmecenin önüne oturup ağlamaya başladım normalde sahte ağlamam gerekmesine  rağmen başarısız olma riskim olduğu için ağlıyordum.Önümde durdu sonra arkasını dönüp dolaptan su alıp içti.

Tavayı aldım daha önce tavayla 3 adam bayıltmıştım.

Deneyimliydim yani tam tavayı kafasına indircektimki birden bire arkasına dönüp bileğimden tutu.

Mutfağın kapısı aralandı.

-Abi, Ece ne yapıyorsunuz?

-Abi mi?

-Ece mi?

Lafı toparlamam lazımdı adama okadar şey yapmıştım ben yaa.

Verilebilecek en saçma cevabı verdim.

-Tavacılık oynuyoruz çocuklar.

Tavacılık güzel oyun.

Çok fazla oyalanmadan çocukların üstünü değiştirip elini yüzün yıkadım sonrada sofraya oturduk .

Tam karşıma oturmuş afiyetle yemek yiyordu.Açıklama bile yapmamıştı hayvan herif.

-"Ece hangi pizacıdan söyledin bu pizayı çok güzel."Dedi Melis

- "Bencede hep bu pizadan alalım abi."Dedi Melih

-"Tamam çocuklar adresinini dolaba yapıştırın."Dedi bana bakarak.

-"Beğenmenize sevindim çocuklar ama adresini veremem."

-Abi Ece mızıkçılık yapıyor.

-"Yoo hayır kendi evinizin adresini bilmiyormusun pizaları ben yaptım."

3 de şaşkınca bana baktılar.Ne yani okadar beceriksiz mi görünüyodum.
Herkes yemeğini bitirmişti.Adını bilmediğim Manda çocukları odasına göndermişti.

-Bakıcı

-Buyrun!!

-Ben yabancılarla yaşamaya alışık olduğumdan daha önceden beri bu evin tüm çalışanlara yaptığım gibi kurallarımı açıklayacağım annem ikimizede haber vermemiş belli ki.
1-Benim odama girilmeyecek.
2-Çocuklara kötü davranılmayacak.
3-Eve misafirimi getirdiğimde hizmet edeceksin bitti bukadar.

Çikolatalı LahmacunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin