1ay sonra
-Ece-
Müzik grubumuz tutulmuştu 1 ay içerisinde resmen ünlü olmuştuk. Ve aşırı derecede mutluydum Savaş ve Kuzeyle yaşamak bi harikaydı. Mesela hergün kahvaltıya zorla kaldırılmak yada gece erken yatmak için tembihlenmek sokağa çıkarken yüzümüzü gizleyip çıkarken elbise yada etek giyersen benimle gelip bana bakanları dövmeye çalışmalar hayatımdan o kadar memnunum ki.
Ve fazla ilgi görmeye alışmıştım. Birbirimizi çok iyi tanıyorduk artık ayrılmaz bir bağ oluşmuştu aramızda. Taki o güne kadar.Sabah kalktığımda çok fazla uyuduğumu farkettim hergün Kuzey ve Savaşın beni kimin uyandıracağıyla ilgili kavgalarıyla uyanırken neden bu gün uyandırmamışlardı . Telaşla yataktan kalktım ve oturma odasının yolunu tuttum mutfaktan sesler duyunca dinledim bir kız sesiydi ve bizimkilerde gayet laubali bir şekilde sohbet ediyordu.Bende mutfağa geçtim.
-Günaydın. Dedim.
-Günaydın sende otursana
Pardonda. Kendi evimde sofraya oturmak için senden izin almıyacağım.
-Tabiki.Sofraya oturduğumda. Savaşla Kuzeye bu kız kim bakışları atıyodum sonunda Kuzey konuşmuştu.
-Bu İkra simit almaya giderken arabayla yanlışlıkla çarptım nasıl oldu anlamadım ama bende. Eve davet ettim.
-Bende Ece memnun oldum İkra.
-Bende memnun oldum Ece.
Kuzey salğı neden simit almaya arabayla gidiyosa
İç sesime hak vererek kahvaltı etmeye başladım ama kendimi bir garip hissediyordum. Kızkanıyo olabilirdim evet kesin kıskanıyodum.
Ama İkranın gelmesi iyi olmuştu en azından tanışıp arkadaş olabilirdik.Herkes kahvaltısını etmişti. Sofrayı toplamaya başladım genelde Kuzey herzaman yardım ederdi ama şu an ikiside İkranın burkulmuş ayağı ile uğraşıyordu.
-Beyler izin verin bakayım.
-Nasıl oldu tam olarak ben hemşire yim yani önceden hemşire yim tedavi edebiliriz.
-Yolda yürüyordum sonra Kuzey'in arabası ayağımın üstünden geçti galiba sadece ufak bir kırık hastaneye gerek yok.-Arabanın ezdiği ne emin misin çünkü ufak bir morarma yok sadece kızarıklık kılcal damarlar aşınmış ayağını kaşıdınmı hiç.
-Hayır tabiki kaşımadım hem üstüne basamıyorum.
-Üstüne basamıyacak bir durumda yok kırık da yok.
-Sevindim.
-Bende sevindim.
-Savaş çok şey istemiş olucam ama beni müzik çaldığınız odaya taşırmısın.
Neee? Savaş mı taşıyacaktı hayır tabiki kesinlikle kıskanmıyorum.
Savaş göz ucuyla bana baktıktan sonra İkrayı kucakladı kuzeyde kaşları öatık bir şekilde onları takip etti.
Bi dakika sevgili yönetmen baş roller mi karıştı bu replik bana aitti.
Ezgi galiba rolünü elinden aldılar.
Hayır tabiki.
Bende gidiyorum.
Odaya girdiğimde dün geceden hazırladuğımız saç boyalarını İkra yla Kuzey'in karıştırdığını gördüm.
Bunu beraber yapıcaktık biz yapıcaktık yeni şarkımız için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Lahmacun
RandomBakıcı olarak işe başlayan ve ufak bir süprizle karşılaşan Ece'nin sonradan bir müzik gururbu teklifi almasıyla ilginçleşen aşk üçgenimiz. Bakalım Ece onu son derece güzel seven nazik centilmen Kuzeye mi yoksa Piskolojik sorunları olan öfke konturo...