O gece ona zorla kahve içirip yatırmıştım.Kendi odama gidip yatmaya karar verdiğimde kapı açıldı demek ki yatmamıştı.Direk uyuyor numarası yaptım.Koltuğa otutup beni izlemeye başladı.E ben böyle yatamazdım ki.Sonra bu saatte telefon çalmaya başladı direk gözlerimi açtım ve telefonu elime aldım müzikçi çocuk arıyordu.
Bana bakarak kim o arayan dedi.Lafı değiştirmek için
"Ayılmışsın"dedim.Gelip yatağa oturdu.ve telefonu açıp hopörlere aldı.
-Alo
-Alo
-Bu saatte rahatsız ettiğim için özürdilerim ama sana bişey teklif edicem.Müzik gurubu kuralım.Belki çok iyi yerlere gelebiliriz olmaz mı enazından bi şansımızı deneriz.
-Bak daha birbirimizi tam bile tanımıyoruz eğtimsiz ve deneyimsizim.Sen gerçekten bu işte iyisin sen başkalarıyla gurup kur seni aşağı çekmek istemem bide 2 kişilik gurupmu olur?
-Tanımıyoruz ama tanışabiliriz hem deneyim kazanabiliriz.Belki bir kişi daha ekleriz olmaz mı?Yarın Çimen kafeye gelirmisin hem gurup için güzel sesli birini bulursan onuda getir konuşur bişeyler yaparız en azından deneriz lütfen.
-Tamam gelicem ama bu gurup işini düşünmem lazım.
-Yarın görüşürüz o zaman
Telefonda o kadar tedirgin konuşmuştum ki çünkü Savaş beni dinliyordu.Telefonu kapatıp Savaşa döndüm.
-Çok hızlı ve saçma dedim.
-Gurup saçmalığı olursa benide katarmısın hatta yarın kafeye beraber gidelim.
Gözlerimi pörtletip.
-Bu dahada saçma.Sen ayıldığıma eminmisin.Yada ateşin var değilmi.
-Yoo kırıklarım dışında hiç bişeyim yok sadece kafa datırım diye düşünmüştüm.Sesimin kötü olduğunu düşünüyosan o başka tabi.
-Sesin sorun değil daha o gün beni kapıya koymuşken ne bilim şaşırdım.
-Onu bilerek yapmadım sadece nöbet geçiriyodum öfke nöbeti senin Melise vurduğunu sanmıştım.
-Tamam boşver.Ama hayla sana kızgınım.
-Ellerini iki yana açtı burda beni öldürmeyeceksin değilmi?
Güldüm.
-Bilmem öldürebilirim.
Sonra kapı açıldı ikimizde kapıya baktık.
Nergiz hanım?
-Aaa siz burdamıydınız ben sonra gelim Eceyle konuşçaktım.
Ben direk açıklama moduna girdim çünkü gecenin 2 si Savaş benim yatağımdaydı ve tamda yanlış anlaşılmaya müsait bi durumdu.
-Nergiz hanım valla düşündüğünüz gibi değil.
Nergiz hanım bana göz kırpıp çıkarken.
Savaşa dönüp.
-Neden bişey söylemiyosun be adam yanlış anladı işte kadın.Aaa sen uyumuşsun ufya bide eşşek ölüsü gibisindir sen şimdi.
-Sensin o ben kuş gibi hafifim.
Kahkaha atmaya başladım.
-Uyku takliti yapmakta kerdeşlerinden kötüsün.
-Doğru valla e ben gidim o zaman.
-E bi zahmet.
Sekerek kapının önüne geldiğinde ayağını gösterip.
-Ya merdivenlerden aşağı yuvarlanırsam dedi.
-Odana gitmek için merdiven inmene gerek yok ki.
-Hadi ya.Ne kadar içtiysen demek kafa gitti.
-Hıhı kesin.
Odadan çıktıktan sonra.Kendimi derin bir uykuya bıraktım.
Uyandığımda saat on ikiydi nasıl bu kadar uyudum ben diye söylenerek kıyafetlerimi giymeye başladım.Giydiklerim biraz kısa olduğu için üstüme uzun bir siyah ceket geçirdim.
(Ecenin giydikleri.)
Ve Savaşı uyandırmaya gittim.Kapıyı tıklattığı da gir diye ses gelince uyanık olduğunu anladım.Baktığımda hazırlanmıştı spor tarzda giyinmişti.
Aşşağı indiğimizde Nergiz hanınımın bize imalı bakışları eşliğinde dışarıya çıktığımızda arabaya doğru yöneldi.
-Hadi ama arabayla mı gidicez yürüyerek gidelim.
-Ayağım sakat Ece.
-Ayağın sakatsa araba kullanamasın ben kullanayım arabayı o zaman.Yok ben kullanıcam dersen sen arabayla bende yürüyerek giderim.
Kafasını sallayıp yan koltuğa geçti.Bende sürücü koltuğuna yerleştim.Kafenin önüne geldiğimizde arabadan aynı anda indik.
Kafeye girdik müzikçi çocuk kafenin en ferah masasında bizi bekliyordu bizi görünce ayağa kalktı Ve selamladı
-Ben Kuzey. Ve sen de Ece sin.
-Ah evet.Çok heycanlıyım.
-Sende Savaş olmalısın.
-Memnun oldum.Birbirlerine çok samimi yaklaşmışlardı nedenini bilmediğim bi şekilde bu hoşoma gitmişti.
Sağ olsun Kuzey nerdeyse gurup için berşeyi ayarlamıştı.Bişey hariç gurup ismi.
Onlar gurup ismi için tartışırken telefonuma bildirim düştü.Direk açtım lahmacun reklamıydı bana daha önemli bir bildirim gelmezdi zaten garsonu çağırıp.
-Çikolatalı Lahmacun alabilirmiyim lütfen.Dedim.
Ne çikolatalı lahmacun nerden çıktı salak bildirim salak Ece.Söylediğim kelimeyle herkes bana döndü.
-Pardon çikolatalı süt alabilirimiyim.
Garson gülmemek için kendini zor tuttarak gitti.
Çocuklara dönüp Gurubun adu çikolatalı lahmacun olsun mu dedim.
-ıyyy iğrenç
-Lütfennn
-Tamam
-Tamam olur
-Olleyy.Hem özgün bi içerik olur hemde insanlar merak edip bakar bence güzel diyip arkama yaslandım.
-O zaman istegram hesaplarunızda paylaşın gurup için istegram ve yotube hesabı açtım ilk ordan söyliyelim sonrada tutulursak konser.
-Olley çok heycanlıyımm.Dedim.
Ve gelen çikolatalı sütümden bir yudum aldım.
Çikolatalı lahmacunlar adına neler oluyor böylee.
Bundan sonra oy sınırı koyacağım okuyan sayısının 10 eksiği kadar oy olmalı fkgkuku
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çikolatalı Lahmacun
RandomBakıcı olarak işe başlayan ve ufak bir süprizle karşılaşan Ece'nin sonradan bir müzik gururbu teklifi almasıyla ilginçleşen aşk üçgenimiz. Bakalım Ece onu son derece güzel seven nazik centilmen Kuzeye mi yoksa Piskolojik sorunları olan öfke konturo...