part 22

3K 190 29
                                    

"သား​ေလး ပါးပါး ​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​သားရယ္​ သားမွာဒယ္​ဒီ႐ွိရဲ႕နဲ႔မိစံုဖစံုမထားႏိုင္​လို႔"

"ပါးပါး ကလည္​းႏိုပါနဲ႔ သားသားကဦးဦးကဒယ္​ဒီဆိုတာသိၿပီး​ေပ်ာ္​​ေနတာ "

"သား​ေလးရယ္​ ပါးပါး သားကုိသိမ္​ငယ္​​ေစမိၿပီ "

"ႏိုနဲ႔ပါးပါး သားဘဝမွာပါးပါးကသာအ​ေရးႀကီးဆံုး ခုဒယ္​ဒီ​ေရာ"

"ဒါဆို ဦးငယ္​ကူိ​ေရာ"

"ဦးငယ္​နဲ႔ဦးဦးကုိကဦး​ေလးကုိကုိခ်စ္​ရာ"

"ဟားဟား ငတတ္​​ေလး ဘယ္​လိုလဲ သားသား ရဲ႕အဖိုးနဲ႔အဖြားက​ေရာသား​သားကုိခ်စ္​ရဲ႕လား"

"ခ်စ္​ရယ္​ အရမ္​းခ်စ္​ရာသိရား ဟိုပါးပါးမ်က္​ႏွာနဲ႔အတု​ေကာင္​ပဲဆိုးရာ သားသားကုိ​ေယ​ေမာင္​းထုတ္​​ေနရာသိရား"

"​ေ႐ွာင္​က်န္​႔မင္​းသားကအတတ္​​ေလးသိလား"

"တတ္​မွာ​ေပါ့ မင္​းတို႔လက္​ထဲႀကီးလာတာကုိ ဟြန္​း ငါနဲ႔​ေမာင္​ကအဲ​ေလာက္​မယြပါဘူး"

"အမယ္​ ကုိယ္​့ညီကုိအဲလို​ေျပာစရာလား"

"​ေ႐ွာင္​ကြမ္ကြမ္​းယြတာအကုိသိပါတယ္​ကြာ"

"ဟြန္​း"

"​ေက်းဇူးကြမ္​းကြမ္​း"

"မလိုပါဘူးကြာ ငါတို႔ကညီအကုိဆိုလည္​းဟုတ္​တယ္​ သူငယ္​ခ်င္​း​ဆိုလည္​းဟုတ္​တယ္​"

"အင္​းပါ သား​ေလးပင္​ပန္းသြားၿပီထင္​တယ္​အိပ္​သြားၿပီ"

"အင္​း သားသား ကုိမင္​းသး့အိမ္​ထည္​့​ေပးလိုကိတာ မစိုးရိမ္​ဘူးလား"

"ဟင္​့အင္​း ​ေမာင္​ကသူ႔သားမွန္​းမသိ​ေပမဲ့​ေသြးကစကား​ေျပာမယ္​ဆိုတာယံုၾကည္​တယ္​ ၿပီး​ေတာ့မား​ေလးနဲ႔ပါး​ေလးကလည္​း​ေမာင္​ငယ္​ငယ္​ကနဲ႔တူလို႔ခ်စ္​မွာပဲ"

"မင္​းရိ​ေပၚကုိစိတ္​မနာဘူးလား ခုလိူမမွတ္​မိ​ေတာ့"

"မနာပါဘူးကြမ္ကြမ္ရယ္​ ငါလည္​း​ေမာင္​့​ေနရာမွာ​ေိုမွတ္​မိမွာမဟုတ္​ဘုး ဘာလိူ႔လဲဆို​ေတာ့​ေမာ့အယုတ္​တမာလုပ္​ၾကံတဲ့​ေန႔က​ေမာင္​မသိခဲ့ဘူး​ေလငါနဲ႔သူႏွစ္​​ေယာက္​ပဲထင္​တာ ငါ​ေတာင္​့သူ႔ကုိ​ေတြ႔လိုက္​လို႔သိတာ ၿပီး​ေတာ့​ေမာင္​ကငါဆိုၿပီးငါ့မ်က္​ႏွာနဲ႔​တူ​ေအာင္​ခြဲစိပ္​​ေပးတယ္​ ​ေမာင္​ငါ့ကုိအရမ္​းခ်စ္​တာ​ေပၚလြင္​​ေနတာပဲ ငါ့မ်က္​ႏွာပ်က္​သြားၿပီထင္​ၿပီလုပ္​ခဲ့တဲ့လုပ္​ရပ္​ကရႊမ္​းယြီရဲ႕အကြက္​ထဲ​ေတာ့ဝငိသြားတာ​ေပါ့ "

မ်က္​ရည္​စမ္​းတဲ့ပ်ားရည္​ခရီးလမ္​းWhere stories live. Discover now