part 31

2.7K 195 7
                                    

"​ေမာင္​ ​ေမာင္​က​ေလးကုိဘယ္​ခ်ိန္​ကစသိတာလဲဟင္​"

သိခ်င္​စိတ္​တို႔ျဖင္​့​ေမ်ွာ္​လင္​့တႀကီဴျဖစ္​​ေနသည္​့က​ေလးငယ္​အားဆြဲဖက္​ကာနမ္​း႐ႈိက္​ပစ္​၏။

"​ေမာင္​့ ​ေျဖပါဆို"

"႐ွဴး တိုးတိုး သားသားႏိုးသြားမယ္​"

"ဟြင္​့"

"သူ႔မ်က္​ႏွာကုိခြဲစိတ္​ၿပီး​ေတာ့အျပဳမူ​ေတြအ​ေျပာဆို​ေတြက​ေမာင္​့ရဲ႕က​ေလးနဲ႔တျခားစီပဲ အဲဒါ​ေၾကာင္​့ကုိယ္​တိတ္​တိတ္​​ေလးစံုစမ္​း​ေနခဲ့တာ cctvကုိၾကည္​့မိ​ေတာ့​ေမာ့ရႊမ္​းယြီကုိ​ေတြ႔လိုက္​ရတယ္​ က​ေလး​ေခ်ာင္​းထဲက်သြားတာကအစ​ေမာင္​အကုန္​သိရတာ ဒါ​ေပမဲ့ဆက္​ဟန္​​ေဆာင္​ရတာပဲ က​ေလးကုိမ​ေသဘူးဆိုတာ​ေမာင္​့ရင္​ထဲမွာခံစားလို႔ရတယ္​ အဲဒါ​ေၾကာင္​့ party ပြဲမွာ​ေတြ႔​ေတာ့​ေမာင္​အရမ္​း​ေပ်ာ္​​ေနခဲ့တာ ဒါ​ေပမဲ့သား​သားကုိ​ေတာ့ဘယ္​လိုရမွန္​း​ေမာင္​မသိခဲ့ဘူး ဒီၾကားထဲ ​က​ေလူမ်ားတ​ေယာက္​​ေယာက္​ကုိ"

"​ေတာ္​​ေတာ့ ဟြန္​း သူမ်ားကုိအႏိုင္​က်င္​့တုန္ကက်င္​့ၿပီးခုမွ"

"သူတို႔သာဖကက​ေလးတို႔သားဖကုိအနၱ​ရယ္​​ေပးဖိူ႔​ေခ်ာသ္​း​ေနတာ​ေၾကာင္​့ ​ေဟာက္​ရႊမ္​းကုိျပန္​​ေခၚၿပီးသက္​​ေသ​ေတြစု​ေနတာ ၿပီး​ေတာ့"

"ၿပီး​ေတာ့ဘာျဖစ္​လဲဟင္​"

"အဲ​ေန႔က​ေမာ့ရႊမ္​းယြီမဟုတ္​ဘဲ ​ေမာင္​့ရဲ့က​ေလး​ေလးဆို​ေတာ့​ေပ်ာ္​သြားတာ​ေပါ့ မား​ေလးကလည္​း​ေျပာတယိ​ေလ က​ေလးမွာသားအိမ္​ပါတယ္​တဲ့ အဲဒါ​ေၾကာင္​့​ေမာင္​ကပို​ေသခ်ာသြားတာ​ေပၚ"

"ခ်စ္​တယ္​​ေမာင္​ လြမ္​း​ေနခဲ့တာ ၿပီး​ေတာ့ဒီရင္​ခြင္​ကုိ​ေရာပဲ"

"​ေမာင္​လည္​းက​ေလးကုိသိပ္​လြမ္​း​ေနရတာ"

"ခုကဘယ္​လိုဆက္​လုပ္​မွာလဲ​ေမာင္​"

"အင္​း ​ေလာ​ေလာဆယ္​​ေတာ့ ဆက္​ဟန္​​ေဆာင္​ရမွာပဲက​ေလး  ကူိယ္​က​ေလးနဲ႔သိလို႔မျဖစ္​ဘူးမဟုတ္​ရငိက​ေလးနဲ႔သားသားကူိသူတနည္​ူနည္​းနဲ႔ဒုကၡ​ေပးႏိုင္​တယ္​ားသားကုိအထူးသျဖင္​့က​ေလူကုိအဆံုး႐ႈးံမခံႏိုင္​ဘူး ဒီတခါ​ေဝးရရင္​ကုိယ္​​ေသသြားလိမ္​့မယ္​"

မ်က္​ရည္​စမ္​းတဲ့ပ်ားရည္​ခရီးလမ္​းWhere stories live. Discover now