https://www.youtube.com/watch?v=-5q5mZbe3V8STREAM TAU GAES!!!!
-----------------------------------------------------------
watdefucek?
si taetan ni suka Youngae?
"Kau kenapa macam nampak hantu?" soalan dia sedarkan lamunan aku.
"KAU?SUKA DIA??" aku tanya nak minta kepastian.
"Yelah, tak pernah nampak orang jatuh cinta ke apa kau ni?"
"Kau ni biar betul? macam mana kau nak bercinta dengan dia. kita ni lainlah setan!" aku kata. sumpah aku tak percaya. macam mana makhluk macam dia boleh jatuh cinta dengan manusia lemah tu. tak betul ke?
"Ye, aku tahu. kita dengan dia ni lain. tapi nak buat macam mana dah aku suka," dia jawab selamba.
"Matlamat kita lainlah bodo. kau tu lagi ah misi kau buatkan hidup manusia miserable kot. kau boleh suka dia pulak? Kau ni lurus lagi ke tak?"
"Aku tak tahulah lembu! Aku pun tak tahu kenapa dan bagaimana!? Jangan salahkan aku kalau hati aku yang kata macam ni boleh tak??!!" dia marah aku balik.
"Tak aku tak faham. kenapa-,"
"AKU PUN TAK FAHAM DAN TAK TAHU!? JANGAN TANYA AKU BOLEH TAK?!"
aku terkedu. dua kali dah aku kena tengking ni.
"Aku tak tahu macam mana nak explain sebab ni apa yang hati aku rasa," dia kata perlahan.
"mula mula aku pun nafikan benda ni tapi,
sekuat mana pun aku nafikan, hati aku mesti akan berbalik kepada Youngae," dia kata lagi. sayu.
"Tapi, tu kan hati kau? Takkan kau tak boleh nak terangkan hati kau sendiri?" aku tanya still tak faham.
"Kau takkan faham apa yang aku rasa. Satu hari bila kau dah experience sendiri, kau faham perasaan aku ni," dia kata pastu terus berlalu pergi naik ke atas.
aku...
sumpah tak faham.
ye ye je dia suka si Youngae tu tah tah dia main main je. dah setan memang perangai macam tu.
end epilogue
+++++++++++++++++++++++++++++++++
"Kau kalau ada masalah apa apa, cerita je dekat aku. aku sudi dengar," yoongi kata.
"especially kalau kau sedih teringatkan Bomi ke apa ke. aku kan kawan kau sekarang. kawan paksa," dia kata lagi.
"siot kau. sorrylah aku memang loner, kau je tinggal," aku kata.
Lepas daripada tu, perjalanan pulang ke rumah aku daripada pantai jadi sunyi. tak awkward pun cuma memang masing-masing pilih untuk tak bercakap. bunyi cengkerik pun dah cukup.
"Youngae..," aku tersedar daripada lamunan aku.
"Ni dah sampai," dia tunjuk rumah aku.
"oh! sorry..," aku kata sambil terus melangkah masuk ke dalam perkarangan rumah aku.
"Yoongi, thank you!," aku kata sambil lambai dia.
Aku masuk rumah setelah Yoongi berlalu pergi.
hm,pelik. gelap je rumah aku ni.
"Taehyung! mana kau?" aku jerit.
sepi.
"pelik," gumam aku sendiri
YOU ARE READING
Your Jacket •myg & kth•
Fanfictionstuck between an angel you left in your past life and the devil that loves you more than anything else which one will you choose? Antara malaikat yang kau terhutang nyawa dalam kehidupan sebelum ni dan devil yang sayang kau bagai nyawa sendiri Mana...