13

13 2 22
                                    




so, untuk tak mengelirukan korang, aku decide pov sesiapa aku akan mulakan dengan code. so code-code dia ialah

- kim youngae = yn

-min yoongi = yg

- kim taehyung = th

so harapnya lepas ni lagi senang aku nak cerita side masing masing agituwww

__________________________

yg

"kau tahu tak, dah lama dah aku ikut si Youngae ni, aku tak nampak pun tanda-tanda macam dia nak end life dia," aku luah.

"eish kau ni, meminta ke?" Hoseok kata.

"takdelah meminta, maksud aku, kan kita angelsssss dihantar dekat orang yang dah takde will nak hidup, so kenapa Dia hantar aku kat Youngae kalau dia ni elok je aku tengok. faham tak?" aku terang sambil mengambil kaki sotong kering and gigit.

"alah, kau pun baru je lagi cakap dengan dia kan, dia pun aku tengok takdelah percaya kau sangat lagi pun," Hoseok kata selamba.

"eh, mana ada! Dia percaya aku okay, kau tu apa je tahu," aku bidas.

"hm, aku tengok dia lagi percaya abang dia tu ada lah. ada ke dia cerita kat kau masa masa dia sedih?" Hoseok kata lagi.

" ada okay, masa kawan dia si Bomi tu nak pindah, dia tengah sedih dia cerita kat aku,"

"lagi?"

aku terdiam.

"hah takde kan, nampak sangat dia belum percaya kau 100%," hoseok kata selamba lagi.

"eh, masa masa lain aku tengok dia okay je. takde pun sedih," aku cuba bidas. tapi tulah, abe hoseok kita ni ternyata lagi bijak.

"kau ingat orang kalau sedih, dia nak tunjuk ke. mana ada kau tengok a person go around kata "Hey!! aku tengah sedih ni! pujuk aku!" ada ke??" terkedu aku.

i mean, technically betul apa yang hoseok kata kat aku ni. wkwkw terkelu aku.

"hah, berpusing sikit tak otak kau kalini? aku harap kau faham~" dia kata dan terus hilang.

termenung aku dibuatnya. betul apa yang dia bebel dekat aku ni.

Youngae, aku harap lepas ni kau lagi percaya aku daripada si setan tu. Jangan tertipu dengan gaya manis dia. kau tak tahu apa yang dia nak daripada kau.

=======================================

yn

"ye ye, sekejap aku datang ni!" dah tahsape sape tah datang umah tetiba ni. setahu aku takde pula aku beli apa-apa online. tahu tahu bunyi loceng bertalu-talu berbunyi.

buka je pintu, aku terus disapa dengan belaian angin yang lembut. terlalu lembut, sampai mata aku tertutup. macam satu jampi, aku dibuai angin lembut tu.

"Youngae, kenapa awak tutup mata?" suara yang sangat aku kenali menyapa telinga aku lembut. mata aku terbuka.

pandangan aku dihiasi seorang lelaki berpakaian serba kemas namun ada aura mewahnya, dalam hanbok yang kemas dengan benang benang emas halus di setiap penghujung. pandangannya terhadap aku lembut, sangat lembut, membuatkan aku tenang.

Your Jacket  •myg & kth•Where stories live. Discover now