1

3.1K 104 32
                                    

Era vineri si Jae a plănuit sa iasa in club cu prietenii ei .

Ella: la ce oră ne întâlnim la club .

Jimin : pai la 21:00 e okey

Jae: da e foarte bine .

Yoongi : O SA te lasa mama ta sa iesi in club cu noi având în vedere ce sa intamplat data trecuta .

Soobin : da cum ai putut sa bei asa de mult Si dupa sa te sui pe mese, iar dupa se te duci la maică-ta si sai spui tot ce ai facut la club ??

Jae: lasa ca doarme ea atunci ,Nu stiu am fost proasta sti si tu ca eu nu prea rezist la băutura ..

All; ok

Jae: am plecat pa ne vedem la 21:00

All: pa

După un drum de 20 ajung acasa chiar daca am masina m-am gândit să merg pe jos ca sa mai iau si eu aer curat cand ajung in casa sare mama pe mine cu întrebări.

Mama: unde ai fost??

Jae: pai nu am venit cu masina pentru ca am venit pe jos si am întârziat aveam,  nevoie de aer.

Mama: bine in 15 minute sa fi jos avem ceva de discuata .

Jae: bine.

Spune fata si pleaca la ea în camera si se schimba in ceva mai lejer cum ar fi un tricou alb foarte mare si o pereche de blugi negri rupti in genunchi si telefonul la spate si o pereche de căsți roși la gât după ce vorbeam cu mama vroiam sa ma duc in parc .După 15 minute cobor jos dar din greseala dau peste cineva si cad jos .

Jae: imi pare rau, n-am vrut sa dau peste dumneavoastră.

Jungkook rade putin dupa o ajuta pe fata sa se ridice de jos .

Jungkook : nu este nimica nici eu nu am fost atent .

Atunci când Jae își ridică privirea da de doi ochi chiocolati si cand vroia sa spuna ceva mama ei o întrerupe.

Mama: v-ati intalnit deja??

Jae: poftim??

Mama:  aaa nu  ati facut cunostinta deja pai sa va fac eu Jungkook ea este Jae fata mea de care trebuie sa ai grija si Jae el este Jungkook bodyguard-ul tau .

Jungkook: încânt....dar nu termin de spus propoziția pentru ca fata il întrerupe.

Jae: poftim dar de ce trebuie sa am un bodyguard .?

Mama : ai uitat ce sa intamplat data trecuta sau vrei sa iti amintesc .

Fata nu spune nimica si lasa capul in jos si se joaca cu degetele .

Mama: atunci lasă-mă să iti amintesc, ai băut prea mult te ai suit pe mese în club si ai venit acasă ,si te ai mai intrebat de ce te durea capul de dimineata.

Jae: dar mama am spus că imi pare rau...

Mama : nu mai contează acuma Jungkook o sa aiba grija de tine ,si Jungkook nu uita ce ți-am spus acuma câteva minute.

Jungkook : nu am uitat doamna Kim

Mama: bine acuma sunteti liberi .

Jae: acuma sunteti liberi o imita fata pe mama ei .

Mama: ai spus ceva dragă.?

Jae : nu ,nu am spus nimic.

Spune fata după care se îndreaptă spre ușa o deschise si iese din casa si se îndreaptă spre poarta dar atunci cineva o trage de mana si ii spune  .

Jungkook : unde crezi ca pleci ??

Jae: uite cum facem ma lasi sa plec, pleci si tu si gata,  bine .??

Jungkook : nu merge cu mine asa si spune unde pleci.

Jae: vreau sa ma duc in parc.

Jungkook:  bine atunci urca in masina

Fata oftează după se urca in masina pe bancheta din spate Jungkook se suie si el in masina pe locul șoferului si atunci cand mașină a pornit telefonul fetei a sunat.

Jae: alo

Soobin : ce faci ??

Jae:aaa Soobin tu erai ?? Faci bine tu ??

Jungkook cand aude numele băiatului se strâmbă si se uita in oglinda la fata din spate .

Soobin:  fac bine dar mi-a spus Ella sa te sun sa iti spun ca in 10 minute sa ne întâlnim la locul nostru.

Jae: bine multumesc, vorbim cand ajungem .

Soobin : bay ,te pup

Jae: pa si eu te pup

Jungkook se mai strâmbă o data si dupa o întreabă.

Jungkook:  deci unde mergem??

Jae: te rog sa ma duci la cafeneaua La Vita
( nu aveam alt nume asta a fost singurul care mia trecut prin minte sory)

Jungkook : bine dar nu imi vorbi formal pentru ca aproape tot timpul a să-l petreci cu mine.

Jae : bine..

Jungkook : am o intrebare cu cine vorbeai la telefon??

Jae: cu un prieten.

Jungkook nu mai spune nimica si este acum  atent la drum ,după 5 minute ajungem la cafenea 

Jae : vrei să veniti si dumneav...adică vrei sa vi si tu ??

Jungkook : oricum veneam si eu. Spune acesta si o ia înainte și după si fata se duce după el

Fata se uita dupa prieteni ei si atunci cand se întoarce cineva o striga .

Soobin:  Jae suntem aici!!

Ella: tampitule nu mai striga.

Jae rase la ce spuse Ella si dupa se așează la masa .

Ella: Jae cine e bunaciuna asa de langa tine

Atunci când Jimin aude acesta cuvinte se îneacă cu băutura lui si dupa spune.

Jimin : ce ai spus Ella ?? O întreabă acest si Jae si Ella rad de reacția lui.

Ella : am vrut sa vad ce fata faci ,dar sti ca doar pe tine te iubesc .

Jimin : stiu .

Ella : stiu atata zici .spune acesta și se ridică după scaun si  cand vrea sa se duca langa Jae ,Jimin o prinde de mana si ii da un pupic scurt pe buze si ii spune  ca si el o iubeste .

Soobin:  scrabos !!

Ella: taci dar cand faci tu asta cu Mina mai este scârbos .,in fine nu raspunde dar răspunde Jae la intrebare cine este el ??

Jae : el este.....

Buna asta este primul capitol sper sa va placa sper ca o sa votați si sa comentai cum vi sa parut primul capitol ❤👽👽❤

𝙼𝚢 𝙱𝚘𝚍𝚢𝚐𝚘𝚊𝚛𝚍 𝙹.𝙹𝙺/ FINALIZATĂ /Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum