Jungkook si cu Jae se îndreaptă spre banca in care state Lisa cu respectivul băiat.Jungkook tusi fals ca sa le atragă atenția, Lisa cand la vazut pe Jungkook langa ea a făcut ochi mari si băiatul de langa ea a spus.
Băiat: te putem ajuta cu ceva .
Lisa : Sehun cred ca ar trebui sa pleci .
Sehun : dar ...
Lisa: pleaca !!!
Sehun : te astept la mine diseară spune si ii face cu ochiul
Jungkook : deci de asta a trebuit sa pleci de acasa .
Lisa : Jungkook pot sa iti explic .
Jungkook : explica . Lisa nu știa ce sa zică dar a vazut O pe Jae si a atunci a început să zică.
Lisa : Din cauza ta Jungkook este aici ,din cauza ta Jungkook ma vazut . Spuna Lisa si se apropie de Jae dar atunci cand Jae a vrut sa spuna ceva Jungkook ia luat O înainte.
Jungkook : deci sa inteleg ca nu trebuia sa aflu de asta ??de cat timp ma înșeli Lisa ?? Adica nu mai am nevoie de explicații tale ..
Lisa : ce vrei sa spui ??
Jungkook: ne despărțim asta spun .
Lisa : kookie ...
Jungkook : niciun Kookie
Jae: eu va las sa discutați singuri . Spune fata si vrea sa plece dar Lisa o prinde de mana si ii zice .
Lisa : nu mai din cauza ta Kookie al meu sa desparți de mine .
Jae: din cauza mea ,eu eram aia care se săruta cu ala pe acesta banca spune fata si arata spre banca .
Lisa : e nu mai vina ta tarfa împuținat spune Lisa si ridică mana la Jae si atunci cand fata vrea sa o lovească Jae o loveste prima si ii zice .
Jae: daca o data mai ridici mana la mine va fi mai rau de o palmă spune Jae după plecată de langa cei doi si isi continua alergarea.
Jungkook nu mai sta pe gânduri și se duce după Jae si puteai auzi din spate cu striga Lisa .
Lisa: Jungkook, e numai vina ta KIM JAE O SA MA RAZBUN.
Jungkook ajunge langa mine si spune .
Jungkook : nu o baga in seama
Jae: nici nu aveam de gand.
Jungkook: hai sa ne continuam alergarea ce zici..
Jae: ok
După câteva minute i-am văzut pe prieteni mei in parc si i-am spus lui Jungkook sa mergem la ei .
Jae: hei, ce faceti??
Yonna: doamne Jae ce frumosa esti .
Jae: Yonna ce faci doamne de cand nu ne-am mai vazut mi-a fost asa dor de tine .
Ella/ Mina : si noi ??
Jae se duce spre cele două si le ia in brate.
Soobin/ Jimin / Taehyung : si NOI??
Jae: si voi nimica .
Yonna : si Jae sa inteleg ca ti-ai gasit iubit ??
Jae: ceee???
Jungkook: ne sta bine nu-i asa ?? Spune el zâmbind el nu avea nicio problemă acum câteva minute sa despărțit de Lisa si acum zâmbește.
Ella: stiam eu ca sunt impreuna, Mina trebuie să-mi dai bani .
Jae: nu sunt impreuna cu el minte .de ce ai spus asta ?? Spune fata si ii da un pumn în umăr în joacă.
Jungkook: auuu ma doare, si am spus-o ca vreau spune el si imi face cu ochiu.
Jae" gata mor mi-a facut cu ochiu nu mai mie imi este cald aici " spune fata in gand .
Mina : Ella tu trebuie să-mi dai bani .
Ella scoate bani din buzunar si ii da Minei.
Jae : voi ati facut pariu daca sunt impreuna cu el.
Ella/ Mina : da .
Jungkook : noi trebuie sa plecam
Spune băiatul si o ia pe față de mana
Jae : pa ne mai vedem .
All: pa
Jae: Jungkook poti sa-mi dai drumul la mana
Jungkook : nu
Jae: atunci du-te si ia-mi înghețată
Jungkook imi da drumul la mana si se pune pe o bancă.
Jungkook: du-te si ia ti .
Jae: nesuferit spune fata si se duce si isi ia îngheață dar înainte de a plecată spune vrei si tu înghețat.??
Jungkook : cu ciocolată te rog .
Jae: am inteles Majestatea Ta spune fata si pleca .
La chioșc langa Jae a venit un băiat si ia spus.
Tip: bună Eu sunt ..
Jae : scuze dar trebuie sa plec spune fata si ia înghețată si plecat.
Cand ajunge aproape de banca la care sta Jungkook a vazut o fata si putea sa jure că este Yeri
Jae sa apropiat de banca si a spus .
Jae: ce surpriza!
Yeri: ce cauti aici ??
Jae: scuze daca întrerup ceva dar ..
Jungkook : nu ai întrerupt nimica încă spune si ii face cu ochiul lui Yeri
Jae : na spune fata si le da înghețat eu plac acasă.
Yeri: de unde ai stiut ca vreau înghețata ?
Jae: am stiut spune fata sarcastică si plecat
Jungkook vede ca fata chiar a vorbit serios si ii dat înghețata lui Yeri si a plecat după Jae ..
Yeri: yaa unde pleci??
Jungkook nu o baga in seama si ajung in dreptul lui Jae.
Jungkook: hai acasă spune băiatul si o ia de mana pe fata si se îndreaptă spre ieșire din parc.
CITEȘTI
𝙼𝚢 𝙱𝚘𝚍𝚢𝚐𝚘𝚊𝚛𝚍 𝙹.𝙹𝙺/ FINALIZATĂ /
Fanfiction𝐽𝑎𝑒 𝑜 𝑠𝑖𝑚𝑝𝑙𝑎 𝑓𝑎𝑡𝑎 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑎 𝑠𝑐ℎ𝑖𝑚𝑏𝑎𝑡 𝑑𝑢𝑝𝑎 𝑚𝑜𝑎𝑟𝑡𝑒𝑎 𝑡𝑎𝑡𝑎𝑙𝑢𝑖 𝑒𝑖 . 𝐼𝑛𝑡𝑟-𝑜 𝑧𝑖 𝑜𝑎𝑟𝑒𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑓𝑎𝑡𝑎 𝑣𝑒𝑑𝑒𝑎 𝑎𝑐𝑎𝑠𝑎 𝑑𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑢𝑛 𝑏𝑎𝑖𝑎𝑡 ,𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡𝑎 𝑎𝑓𝑙𝑎 𝑐𝑎 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑔�...