Jungkook : esti mai usoara decât credeam eu .spune băiatul ,tu nu mănînci nimica.Jae : daca iesim aproape in fiecare seara la alergat. Spune fata si Jungkook începe să meargă spre casă. Gata Jungkook ajunge lasă-mă jos o sa obosești
Jungkook nu spune nimica dar nu o lasa pe fata jos si isi continua drumul Fata continuie sa il sacaie la cap până acesta o lasa jos si ii spune.
Jungkook: sti ca esti cicalitoare??
Jae: mi sa mai spus spune fata si Jungkook chicoteste si incepe sa meargă spre casă și fata striga.
Jae: Jungkook așteaptă-ma!!
Băiatul nu spune nimica si o ia înainte și fata vede ca băiatul nu are de gând să se oprească se pune pe jos si cele sa strige.
Jae : auu ma doare tare !!spune acesta si se uita la băiat sa vada daca aceasta se uita la ea .dar niciun rezultat. AUU MA DOARE TARE !! spune fata si ii sfarsit ii atrage atentia băiatului
Jungkook cand o vede se duce repede la ea si o întreabă
Jungkook: esti bine ce te doare ??
Fata nu spune nimica si se ridică si o ia înainte și il lasa pe băiat in urma si acesta spune .
Jungkook: asa jucam aaa spune băiatul si merge până ajunge in dreptul ei si ii spune
Jungkook: nu va ramen asa sa sti
Spune acesta și își împletește mana cu mana fetei si ii da un un pupic scurt pe buze si fata era confuză nu mai înțelegea nimica .
După câteva minute cei doi îndrăgostiți ajung acasa si Jungkook avea deja un plan ca sa se răzbune pe fata pentru mai devreme. Fata sa dus sa fac un dus dupa ce fata a terminat dusul sa dus si el .
Jungkook : Iubito poti sa-mi aduci hainele după pat te rog .
Jae: esti îmbarcat
Jungkook: da
Fata se duce si deschide usa de la baie si a intrat si cand la vazut pe băiat la bustul gol fata ia dat hainele si a iesit din baie lăsând-ul pe băiat să râdă de reacția fetei după câteva minute iesit si băiatul din baie si nu o vede pe iubita lui în camera dar de jos se simtea un miros placut de mâncare
Jungkook a coborât jos si a vazut o pe iubita lui gatind acesta se duce pe la spatele fetei si o ia in brate pe la spate si isi pune barbia pe umărul fetei si vede ce gatea fata ,după câteva secunde băiatul a început să îi sărute gâtul și fata ii spune.
Jae: yaa lasă-mă să gătesc. spune fata si vrea sa iasa din îmbrățișarea băiatului dar acesta o strânge mai tare de talie , acesta o întoarce cu fata la el si ii dau un pupic pe nas , fata roși si isi lasa fata in jos ,fata isi admira papuci de casă, dar băiatul ii ridică barbia , o săruta fata mai rosie ca racul se întoarce inapoi la mâncare ei si băiatul se așează la masa .
Jungkook : imi place cand rosesti spune băiatul
Peste 5 minute mâncare este gata si fata aseza farfurile pe masa cu mâncare după ce au terminat de mâncat Jungkook sa gândit să isi puna planul în aplicare asa cat timp fata spala farfurile acesta se duce in sufragerie si incep sa isi puna planul în aplicare acesta da cu piciorul in masa acesta făcând un zgomot si el se întinde pe jos ca si find leșinat Jae cum a auzit zgomotul a fugit repede in sufragerie sa vada ce se intampla si cand ajunge in il vede pe băiat pe jos acesta se duce fuga la el si incepe sa spune.
Jae : Jungkook ce ai deschise ochi spune fata si il misca putin pe băiat acesta nu se misca deloc asa ca fata se îngrijora mai tare si incepe sa il zgatine mai tare dar nu se intampla nimica asa ca fata să dus la bucătărie sa aduca apa
Băiatul ridică putin capul sa vada ce face fata si cand vede ca vine cu apa acesta se pune în poziția inițială fata ajunge langa el si acesta spune .
Jungkook: bauu
Fata sa speriat si ia aruncat paharul cu apă în fata lui Jungkook si sa dus în camera ei .
Hei imi pare rau ca nu am mai postat dar o vreme o sa fiu putin inactivă din cauza examenelor imi pare foarte rau
CITEȘTI
𝙼𝚢 𝙱𝚘𝚍𝚢𝚐𝚘𝚊𝚛𝚍 𝙹.𝙹𝙺/ FINALIZATĂ /
Fanfiction𝐽𝑎𝑒 𝑜 𝑠𝑖𝑚𝑝𝑙𝑎 𝑓𝑎𝑡𝑎 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑎 𝑠𝑐ℎ𝑖𝑚𝑏𝑎𝑡 𝑑𝑢𝑝𝑎 𝑚𝑜𝑎𝑟𝑡𝑒𝑎 𝑡𝑎𝑡𝑎𝑙𝑢𝑖 𝑒𝑖 . 𝐼𝑛𝑡𝑟-𝑜 𝑧𝑖 𝑜𝑎𝑟𝑒𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑓𝑎𝑡𝑎 𝑣𝑒𝑑𝑒𝑎 𝑎𝑐𝑎𝑠𝑎 𝑑𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑢𝑛 𝑏𝑎𝑖𝑎𝑡 ,𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡𝑎 𝑎𝑓𝑙𝑎 𝑐𝑎 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑔�...