10

1.3K 61 5
                                    


Jae sa trezit cu o durere de cap prea tare asa ca fata se duce jos la bucătărie si cauta pastile le-a  găsit si cand a vrut sa ia un pahar cu apa a dat de Jungkook acesta îl evit si se duce la dulapul cu pahare își ia un pahar il pune pe blatul mesei din bucătărie si se duce la frigider si ia o sticlă de apă după ce pune apa in pahar ia pastila si asteapta sa ii treaca mai repede durere de cap .

Jungkook : te doare capul??

Jae: da eu ma duc sus .

Jungkook : nu te duci nicăieri ai de dat niste explicați cu cine erai aseara la club si ai iesit după ce am adormit eu .

Jae: unde am fost.

Jungkook:  ai fost la club eu cand ma trezit am stiut unde esti asa ca am venit după tine si team vazut beată si un băiat trăgea de tine

Jae: eu...mai sunt...

Jungkook : da daca nu veneam eu la timp nu mai erai .

Jae nu spune nimica si se duce la ea în camera si se gândea cum sa fie asa de proasta vroia sa fie vechea ea dar nimeni nu o  poate  aduce inapoi ,avea nevoie de cineva care sa o aduca inapoi .

Jae: DE CE NU POT SA REVIN LA VECHEA EU.

Jungkook:  daca vrei pot sa te ajut eu doar  lasă-mă.

Jungkook : Jae de cand te-am  intalnit eu am simtit o scânteie intre noi.

Jae: Jungkook ce încerci să spui spune fata balbindu-se .

Jungkook:  off Jae m-am îndrăgostit de tine ce e asa greu te plac ba nu am ajuns sa te iubesc .

Jae : Jungkook si eu te plac

Jungkook : da spune acesta si o săruta pe fata acesta rămâne uimită de gestul băiatului dar după câteva secunde  ii raspunde la sărut băiatul a zâmbit prin sărut după câteva secunde cei doi au terminat sărutul si si-au lipit frunțile una de celanta respirând sacadat.

Jungkook:  Jae vrei sa fi iubita mea ,promit ca o sa am grija de tine si o te aduc la vechea tu ,promit .

Jae: da Jungkook si eu promit ca o sa am grija de tine de noi de acum înainte  te iubesc

Jungkook : si eu te iubesc spune băiatul si o in brate

După ce s-au  desparți din îmbrățișare băiatul ia spus .

Jungkook : ce zici daca mergem sa ne plimbam.

Jae : ok ma schimb si vin.

Jae vroia sa se schimbe dar Jungkook încă era în camera ei

Jae: Jungkook nu ai de gând să iesi?

Jungkook : de ce nu pot sa stau cu tine

Jae: Jungkook!!

Jungkook : am inteles ma duc si eu sa ma schimb

Jae a ales să se îmbrace cu un tricou putin lung dar avea de gând să îl lege ca sa ajunga deasupra bunicului tricoul avea culoare negru si pantaloni erau albi si tăiați în genunchi si si ales o pereche de adidași albi cu negru si dupa a iesit din camera si la vazut pe Jungkook stand pe canapea el era îmbrăcat într-un tricou alb si o pereche de blugi negru rupti in genunchi si o pereche de adidași albi .

Jungkook : se pare ca ne-am  asortat. Spune el si  chicoteste .

Jae: da ,acuma hai sa mergem

După câteva minute în care cei doi se plimbau în parc Jungkook obeserva cum băieți se uita la iubita lui si ia spus .

Jungkook : Jae eu cred ca ar trebui sa lasi tricoul in jos ,spune băiatul încercând să dezlege tricoul fetei dat acesta se ferește.

Jae: de ce ??

Jungkook: doar desfal ,te rog.

Jae: nu spune fata si se pune in fata lui cu botic .

Jungkook : bine daca asa vrei sa faci si atunci Jungkook si a ridicat tricoul si si-a lasat la vedere abdomenul sau perfect si atunci pe lângă el au trecut un grupe de fete si iau facut cu ochiul lui Jungkook

Jae nu mai sta pe gânduri și ii ia in brate pe  băiat pentru ai acoperi abdomenul  ca fetele sa nu se mai uite la el si atunci băiatul profit de moment și îi desface tricoul fetei

Jungkook : acuma sunt fericit. Spune acesta si o  îmbrățișează pe fata

Jae : sa nu mai faci asta nu ai vazut cum se uitau fetele alea la  tine spune fata si isi ridica barbia pe pieptul lui Jungkook pentru al privi în ochi .

Jungkook : atunci nici tu  nu mai purta tricouri deasupra buricului. Spune băiatul si o săruta scurt pe buze atunci fata ia apucat tricoul si la lăsat în jos

Jae: asa este mai bine hai sa ne plimbam spune fata si il ia pe băiat de mana si il trage după ea ca sa se plimbe atunci Jungkook ii spune lui Jae.

Jungkook : nu te dor picioarele

Jae : mergem de câteva minute

Jungkook : nu vrei.sa vi in spatele meu .

Fata nu  spune nimica si se urca in spatele lui Jungkook.

𝙼𝚢 𝙱𝚘𝚍𝚢𝚐𝚘𝚊𝚛𝚍 𝙹.𝙹𝙺/ FINALIZATĂ /Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum