Jae : pai el este bodyguard ul meu .
Ella: ce bodyguard??
Jae:da ,dar nu contează.
Soobin : macar acuma nu o sa te mai sui pe mese în club daca este el cu tine.
Jungkook : ea nu mai are voie in club.
Jae: poftim.
Jungkook : mama ta mi-a spus că nu ai voie sa consumi băuturi alcoolice și nu ai voie in cluburi si a dat fara mine nu pleci nicăieri.
Jae: off nu e corect..spune fata ofticat de situație.
Jimin : deci nu mai mergem. In club in seara asta .
Jae: ba o sa mergem la 21:00 sa fiti in fata clubului si Soobin adu o si pe Mina
Soobin : bine
Jungkook : nu o sa pleci nicăieri
Jae: eu nu o ascult pe mama si te ascult pe tine,te ai gandit bine, eu va las pa .
Spune fata si se ridică de la masa si pleca afara nici nu se gândea sa se urce in masina asa ca o luase pe jos si se duse în parc dar desigur daca scăpăm de domnul siguranta dar desigur ca aceasta a iesi si el val vârtej din cafenea si sa dus după fata si a apucat-o de brat si a intors-o cu fata la el acum cei doi erau foarte apropiati fetele lor erau la 2 centimetri distanța si fata înghiti in sec si dupa Jungkook spune .
Jungkook : unde crezi ca pleci ??
Magda : dă-mi drumul la mana si nu este treaba ta asa ca lăsă-ma.
Spune fata si incerca sa se elibereze din stransoarea lui Jungkook dar era imposibil era mai puternic decat ea
Jungkook : tu nu înțelegi ca nu pelci nicăieri fără mine.
Fata nu mai spune nimica si in sfarsit își elibera barațul din mana lui Jungkook.
Jae: si tu sa înțelegi de acuma sa nu ma mai atingi ca va fi vi de capul tau si acuma daca nu te superi vreau sa ma duc in parc asa ca pa .
Spune fata si vrea sa plece dar Jungkook o prinde din nou de bart si ii zice.
Jungkook: tu nu pleci nicăieri fără mine.
Jae: si eu ți-am spus că nu ai voie sa ma atingi..spune fata cu voce ridicată si lumea se uita la cei doi .
Jungkook nu mai sta pe gânduri și o tage pe fata după el si o baga in masina pe locul din fata. Se urca si băiatul in masina si ii spune fetei .
Jungkook : puneti centura .
Dar fata nu face nimica asa ca Jungkook se apleacă si era foarte aproape de fata fetei si dupa ce Jungkook ii pune centura se pune si el pe scaunul lui si porneste mașină și mai mult.ca sigur ca fata era rosie in obraji
Fata vede ca Jungkook opreste in fata casei ei .
Jae: bai ți-am zis că vreau in parc nu acasă
Jungkook : este tarziu ce sa cauti tu in parc la ora asta.
Jae : dar cat e ceasul ma rog.
Jungkook: 20: 30
Jae face ochi mari si fuge în casă lăsând-ul pe băiat confuz
Fata fugi repede la dulap si isi ia o pereche de pantaloni de piele negri un top si sandale cu toc negru ,Jae se uita daca cineva este afara ca sa sara geamul își lua geanta in care se află telefonul si portofelul si sari geamul si suna la un taxi ca sa vina sa o ia după 15 minute a ajuns la destinație unde se aflau toti.
Ella: de ce ai întârziat.??
Jae: am ajuns tarziu acasa,dar acuma am ajuns asa ca hai in club
După ce au intrat in club toti sau așezat la o masă până când Ella zice.
Ella: Jae ala nu este bodyguard-ul tau??
Jae se uita in directia unde arată Ella și atunci il vede pe Jungkook
Jae: ce dracu cauta asta aici ??
Mina: ce sa intamplat Jae ti-ai luat bodyguard ??
Jae: da mama mi-a luat, off ce tâmpit.
Hoseok : kook aia nu este fata la care esti bodyguard
Jungkook : ba da ce cauta dracoaica asta aici parca i-am zis ca maica sa nu o lasa in club
Jungkook se ridică de la masa si atunci cand fata il vede le spune prietenilor ei .
Jae: am plecat, ma vazut ,v-am pupat uratim succes sa scap de el .
Si dupa Jae iese din club urmată de Jungkook, fata o ia înainte și a ajuns pe o alee întunecată.
Tip: ooo ce avem noi aici.
Fata nu spune nimica si trece pe lângă el dar tipul nu o lasa .
Tip: nu ma bagi in seamăn si atunci tipul o prinde pe Jae de mana si o lipi de perete atunci fata se gândi sa ii de una unde nu răsare soarele si a funcționat ai iesit din stransoarea lui si a fugit până sa lovit de ceva mai de grabă de cineva si acel cineva era ....
Scuze pentru greselile gramaticale ❤❤👽👽👽
CITEȘTI
𝙼𝚢 𝙱𝚘𝚍𝚢𝚐𝚘𝚊𝚛𝚍 𝙹.𝙹𝙺/ FINALIZATĂ /
Fanfiction𝐽𝑎𝑒 𝑜 𝑠𝑖𝑚𝑝𝑙𝑎 𝑓𝑎𝑡𝑎 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑎 𝑠𝑐ℎ𝑖𝑚𝑏𝑎𝑡 𝑑𝑢𝑝𝑎 𝑚𝑜𝑎𝑟𝑡𝑒𝑎 𝑡𝑎𝑡𝑎𝑙𝑢𝑖 𝑒𝑖 . 𝐼𝑛𝑡𝑟-𝑜 𝑧𝑖 𝑜𝑎𝑟𝑒𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑓𝑎𝑡𝑎 𝑣𝑒𝑑𝑒𝑎 𝑎𝑐𝑎𝑠𝑎 𝑑𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑢𝑛 𝑏𝑎𝑖𝑎𝑡 ,𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡𝑎 𝑎𝑓𝑙𝑎 𝑐𝑎 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑔�...