Jae pleca in camera ei lăsând-ul pe Jungkook ud din cap până în picioare, Jungkook se duce după fata si cand da sa intre in camera la ea ușa era închisă.
Jungkook : Jae deschide usa !!
Jae : lasă-mă in pace!! Spune fata care state in pat si se gândea la faza de mai devreme
De o data ușa sa deschis si pe ea a intrat Jungkook care se uita la ea, fata uitase ca are o cheie de rezerva la el .
Jungkook : te ai supărat??
Jae: tu ce crezi, sa vi de la bucătărie si sa iti găsești iubitul pe jos si nu se trezeste si dupa sa afli ca a fost o gluma proasta.
Jungkook: off iubire gata iartă-mă.
Jae nu spune nimica si il ia pe Jungkook in brate .
Jae : nu stiu ce m-as face daca tu ai păți ceva rau nu mi-aș putea imagina viata fara tine ,te iubesc !!!
Jungkook: promit ca o sa fiu mereu langa tine si promit ca vei pasi alături de mine spre drumul de la altar ,fata nu spune nimica si il strânge mai tare pe Jungkook in brate .
A trecut 2 luni de cand Jungkook este impreuna cu Jae dar de câteva zile Jungkook se poarte ciudat mereu pleacă dimineata si se întoarce seara tarziu beat .
Era ora 23: 55 si Jungkook nu era acasă fata il astepta pe băiat se face ora 03:00 si fata adormi pe canapea peste câteva minute ușa de la intrare se deschide încet și se închide încet si Jungkook pășește înăuntru in sufragerie unde o vede pe fata ca doarme pe canapea acesta o ia încet în brațe și o duce in camera lor unde o pune pe pat ,Jungkook se duce la dulap, de unde se îmbracă cu pijamale lui si se pune langa fata si o ia în brațe.
Jungkook " te rog ca intr-o zi sa ma ierti pentru tot ce am facut am fost prost sa accept ce a zis aia ,nu putea sa stea cu gândul că a înșelat-o pe Jae mai ales cu Lisa,mai ales ca acesta la drogat cand a fost sa se întâlnesc cu ea si el de aceea venea mereu tarziu acasa pentru ca era santajat de Lisa ca daca nu o sa stea cu ea o sa arate videoclipul si pozele lui Jae si acesta nu vroia " gândi Jungkook
Dimineata ,Jungkook sa trezit înaintea lui Jae si se uita la chipul acesteia
Jae : sti ca nu este frumos sa te holbezi la oameni în timp ce dorm spune fata cu voce răgușită .
Jungkook: nu ma holbam te admiram spune băiatul si o ia si o strânge în brațe și o săruta pe frunte apoi pe obraji apoi pe nas si pe buze. Fata se făcea comanda la pieptul baiatului .
Jae: la ce oră ai venit aseara ??
Jungkook : sa zicem ca te-am gasit dormind la ora la care am venit eu .
Jae : bine
Fata nu insista deoarece daca o face avea sa se certe cu el asa a fata pleaca din bratele lui si se duce la dulap si apoi la baie in timp ce Jungkook a primit un mesaj de la Lisa .
Lisa : ce faci iubire ?? Vi la mine !!
Jungkook : nu pot sa vin acuma am putina treaba după.
Lisa : la 20:00 sa fi la mine ai inteles!!
Băiatul își da ochi peste cap si spune.
Jungkook: da .
Apoi sterge mesajele ca sa nu le vada Jae se gândi ca in seara asta sa se termine tot o sa încerce să șteargă pozele de peste tot unde le are Lisa ascunse dar daca o sa eșueze nu vrea sa se gândească la ce o sa se întâmple
După 30 de minute fata iese si ea din baie
Jungkook: in sfrasit ai iesit ce facem azi ??
Jae: esti acasa azi ?? Spune fata oarecum uimită pentru ca băiatul obișnuia sa plece mereu de acasă.
Jungkook: da sunt acasă și astăzi o sa petrecem aceasta zi impreuna numai noi doi spune băiatul si se ridică din pat si se duce la fata si o ia în brațe după o săruta
Jae : mă duc să pregătesc micul de jun spune fata si iese din camera
Jungkook cobora si el la bucătărie si privea fiecare miscarea a fetei .
Am postat sper sa va placa sper sa ma iertati pentru greselile gramaticale !!
CITEȘTI
𝙼𝚢 𝙱𝚘𝚍𝚢𝚐𝚘𝚊𝚛𝚍 𝙹.𝙹𝙺/ FINALIZATĂ /
Fanfiction𝐽𝑎𝑒 𝑜 𝑠𝑖𝑚𝑝𝑙𝑎 𝑓𝑎𝑡𝑎 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑠𝑎 𝑠𝑐ℎ𝑖𝑚𝑏𝑎𝑡 𝑑𝑢𝑝𝑎 𝑚𝑜𝑎𝑟𝑡𝑒𝑎 𝑡𝑎𝑡𝑎𝑙𝑢𝑖 𝑒𝑖 . 𝐼𝑛𝑡𝑟-𝑜 𝑧𝑖 𝑜𝑎𝑟𝑒𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑓𝑎𝑡𝑎 𝑣𝑒𝑑𝑒𝑎 𝑎𝑐𝑎𝑠𝑎 𝑑𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑢𝑛 𝑏𝑎𝑖𝑎𝑡 ,𝑎𝑐𝑒𝑠𝑡𝑎 𝑎𝑓𝑙𝑎 𝑐𝑎 𝑒𝑠𝑡𝑒 𝑔�...