פרק~2~

1.8K 70 54
                                    

נ.מ ג׳ייסון
אני ליאו ניקו ופראנק שכרנו דירה ביחד ליד הבית ספר שרצינו ללכת אליו. אני יודע שהבנות ( הייזל ופייפר ) דיברו עם אנבת׳ שמצאה עכשיו דירה והצתרפה אליהן הן כולן גרות ביחד .דיברנו עם פרסי הוא עדיין מנסה לשכנע את אמא שלו לעבור לגור איתנו כי מצאנו דירה דיי גדולה .

נ.מ פייפר
נכנסנו כולנו לבית הספר וראינו את אנבת׳ ופרסי, רצנו אליהם ואני והייזל נתנו לאנבת׳ חיבוק. ״היום אנחנו עוברות לגור ביחד״ אמרתי בהתרגשות . ראיתי את פרסי מהצד מזעיף פנים ואז אנבת׳ אומרת לו ״אל תדאג מוח אצה אני עדיין אראה אותך כל יום״ ונתנה לו נשיקה אוי הם כאלה חמודים חשבתי לעצמי. בזמן האחרון ג׳ייסון מתנהג דיי מוזר אני לא ממש יודעת למה . אנבת׳ פרסי וג׳ייסון הלכו לכיתת מחוננים אני ופראנק הלכנו לי׳ב 5 הייזל לכיתה ט׳3 וניקו לכיתה י׳ 4 קבענו שנפגש בהפסקה בספסלים. אחרי שעתיים של שיעור מתמטיקה (אני באמת לא חושבת שאני אשרוד את השנה הזאת !!!! )
רצתי לספסלים וראיתי את כולם שם חוץ מניקו. שאלתי את כולם אם הם יודעים איפה הוא כולם ענו שלא ואז הייזל אמרה ״ חשבתי שהוא איתך ״ אמרתי לה שלא ראיתי אותו מהבוקר והלכנו לחפש אותו .

נ.מ ג׳ייסון
מצאתי את ניקו בשירותי הבנים בוכה !? רצתי אליו וכשהוא ראה אותי הוא ניגב את הדמעות ניסה לחייך ״אתה בסדר ?״ שאלתי ״כן״ הוא ענה ״זה לא נראה ככה מה קרה ? ״ שאלתי אותו ״חבורת בנים״ והצביע על מכה שקיבל בכתף הימנית שלו וניסה להגיד
״ז זה בס בסדר אני אני בסדר״ חיבקתי אותו ידעתי שהוא לא ממש אוהב חיבוקים אבל הייתי חייב הוא החזיר לי חיבוק להפתעתי. מייד אחר כך ראיתי שתי בנים במדים של נבחרת הפוטבול נכנסים ומתחילים לצחוק ״אתה רואה טריסטן אמרתי לך שהוא מתרומם ״ השני שאני משער שקוראים לו טריסטן ענה לו ״וואו ג׳רמי  רגע רגע זה חבר שלך?! ״ הוא אמר בזלזול קמתי ואמרתי לשניהם ״אנחנו לא ביחד וגם אם הוא גיי מה אתם מתקוונים לעשות בנוגע לזה ״ באותו הרגע ראיתי את פראנק פרסי וליאו  נכנסים והם נעמדו מאחוריי. השניים הסתכלו אחד על השני ואז עלינו ואמרו ״פעם הבאה גם אנחנו נביא חברים״ והלכו עזרנו לניקו לעמוד והוא אמר ״תודה אבל אתם לא צריכים להגן עליי זה אחת מהמלחמות שאני צריך לעשות לבד״ ליאו אמר ״כן אבל אם אי פעם יציקו לך על זה רק תדע שהם לא שווים את זה״ ״אני יודע״ ניקו אמר יצאנו מהשירותים וראיתי את הייזל רצה לניקו מחבקת אותו ״עכשיו״ אנבת׳ התחילה להגיד ״יש מפגש של כל הבית ספר באולם הספורט אתם באים?!״ התחלנו ללכת לכיוון האולם ישבנו המורים הודיעו כמה דברים ואז ...

נ.מ ניקו
ראיתי אותו הוא כל כך יפה יצא בחור בלונדיני גבוהה ומנומש ונעמד באמצע האולם והכריז ״עוד שבועיים יערך נשף הבוגרים אני אחראי עליו כל מי שרוצה לעזור בהכנות שיכתוב על הפוסטר שתלינו באולם ונדבר איתו בכל מקרה כרטיס עולה 20$ אז אנחנו ממחר מעמידים את עמדת הכרטיסים וכל הפרטים יהיו רשומים על הפוסטר תודה״ כולם מחאו כפיים והישיבה הסתיימה .
כולם יצאו חייכתי ורצתי אליו ״וויל!!!״ קראתי אליו הוא צחק וחיבק אותי ״התגעגעת אליי?!?״ הוא שאל ״כן! מה אתה עושה פה?!״ ״ג׳ייסון ופרסי אמרו שאולי תרגיש יותר טוב שאני אהיה איתך בבית הספר זה לא שהיה לי יותר מידי לעשות במחנה״ חייכתי ונישקתי אותו אמנם נשיקה קצרה אבל היא אמרה הכל. ״תודה״ לחשתי לפרסי וג׳ייסון שניהם הנהנו את שאר היום העברתי עם וויל .

נ.מ ליאו
אני שמחתי בשביל ניקו וויל כי אני באמת אהבתי אותם אבל לא יכולתי שלא לחשוב על קליפסו. היא נפרדה ממני בקיץ אבל אני ממש התגעגעתי אליה פראנק שנראה ראה אותי ואמר לי ״היי אחי אל תחשוב עלייה יש עוד בנות בעולם חוץ ממנה היא הפסידה אתה לא צריך לשלם על ההחלטות שלה״ ״אתה צודק״ עניתי לו ״תודה״ הוספתי הוא חייך והצתרף לשאר.
היום נגמר אנחנו חזרנו לדירה והבנות לשלהן חוץ מאנבת׳ ו פרסי שהלכו אליו כדי להמשיך לנסות לשכנע את סאלי לתת לו לגור איתנו . ביום למחרת הלכתי לבית הספר לבד כי הבנים חיכו לבנות שיסיימו להתארגן ורציתי להגיע מוקדם יותר. יצאתי מהבית ואז משום מקום ראיתי רכב מצפצף, לי הוא עצר ליידי החלון נפתח ולא האמנתי ״קלי!?״ אמרתי היא חייכה ויצאה מהאוטו ״אני מצתערת ליאו אני כל כך מצתערת עשיתי טעות אני מתגעגעת אלייך כל כך נרשמתי לבית הספר אני מתחילה ממחר דיברתי עם הבנות אני אגור איתן אתה יכול לסלוח לי בבקשה?״ ״כן״ עניתי לה להפתעתי. היא נישקה אותי ואמרתי לה שמחר בערב נלך ביחד למסעדה ונדבר כדי לראות איפה אנחנו ומה קורה עכשיו .

טוב זה היה הפרק אני מקווה שאהבתם אני אנסה להוציא מחר פרק אבל אני לא מבטיחה כי יש לי מבחן במתמטיקה להתכונן אליו אז אם אהבתם תלחצו על ה🌟 ואם יש לכם הצעות לשיפור או רעיונות לפרקים תכתבו לי .

בסך הכל חצויים בבית ספר מה כבר יכול לקרות ?!Where stories live. Discover now