פרק ~4~

1.9K 56 43
                                    

נ.מ אנבת׳
החלפתי לפיג׳מה שמתי פוטר גדול כחול של פרסי וטרנינג אפור. הלכתי לביתן של הבנים הם סידרו את השולחן נשנושים וליאו הכין את המקרן עם הסרט ׳50 דייטים ראשונים׳ אני נתתי נשיקה לפרסי והלכתי לעזור לבנים .
אחרי חמש דקות בערך שאר הבנות הצתרפו כל אחת הלכה לחבר שלה וכמובן שוויל וניקו כבר היו שם .
כל זוג תפס מקום אני ופרסי התקרבלנו על המיטה שלו כי היא הייתה בדיוק מול המקרן , כאשר ג׳ייסון היה על המיטה שלו (חשוב לי לציין שהמיטה של ג׳ייסון הייתה מעל של פרסי) השאר ישבו על כורסאות או ספות שהיו בדירה.
הסרט התחיל אחרי משהוא כמו 10 דקות ראיתי כבר את ליאו וקליפסו מתמזמזים להם בצד סימנתי לפרסי והוא צחקק בשקט . באיזה שהוא שלב גם לנו דיי נמאס מהסרט טוב יותר נכון לפרסי נמאס הוא נרדם עליי בזמן שאני שיחקתי לו בשיער הוא כל כך חמוד שהוא ישן. ראיתי שפראנק והייזל עדיין ראו את הסרט ניקו וויל דיברו בניהם קצת והשאר הלכו לישון החלטתי שכדאי לי גם ללכת לישון . נרדמתי.
ראיתי הבזקים ואז אתנה הופיעה מולי ואמרה לי ״איכזבת אותי אנבת׳״ . קמתי מתנשפת ראיתי שכולם ישנים כל הבנות הלכו כבר לדירה שלנו בהמשך המסדרון ורק אני נשארתי לישון שם. אחרי חמש דקות של הרהורים החלטתי לקום לשטוף פנים ואז לחזור לישון השעון הראה את השעה שלוש בלילה ,
קמתי לחדר המקלחת שטפתי פנים ואז מישהו חיבק אותי מאחורה ״הערתי אותך?״ שאלתי ״כן אבל לא נורא״ פרסי אמר ונשק לי בלחי הסתובבתי אליו ״חלום רע?״ הוא שאל הנהנתי אליו בחיוב הוא חיבק אותי ולחש לי באוזן ״אל תדאגי אני לא אתן ששום דבר רע יקרה לך״,
נתתי לו נשיקה ארוכה על השפתיים שלו שכמו תמיד היה להן טעם של מלח ים. הוא התנתק ואמר בציניות ״מה סתם ככה ?! בלי לצחצח  שיניים״ הוא צחק ואני משחתי אותו אליי וחזרה ואמרתי ״אוי תסתום ותנשק אותי״

<<<<<<<<<<<<<<קטע מיני >>>>>>>>>>>

מהר מאוד עברנו למיטה נשכבנו ככה שאני הייתי מעליו זה התחיל בנשיקות עדינות בצוור ולאט לאט הוא ירד יותר למטה הוא הוריד לי את החולצה. ( ברור שקודם בדקנו שכולם ישנים )  הוא הפך אותי ככה שהוא היה מעליי עכשיו ונישק את השדיים שלי נגיחות והתנשפויות קטנות יצאו מהפה שלי אבל הוא סתם לי את הפה עם היד שלו מה שהדליק אותי יותר . חפנתי את היד שלי בשיער שלו מנסה לבלגן אותו יותר, הוא ירד לכיוון הבטן שלי וטמן נשיקות קטנות על כולה הוא המשיך  מתחת לשמיכה והוריד לי את המכנסיים הרגשתי את הנשימות החמות שלו באיברי ואז הוא הכניס את הלשון שלו אליי אחרי כמה דקות לחשתי לו ״אני גומרת״  גמרתי לתוך הפה שלו והוא בלע את הכל .
החלפנו  העברתי יד על הקוביות שלו הוא חייך ואמר ״אוהבת את מה שאת רואה ?״ הנהנתי וירדתי למטה הכנסתי את הזין שלו לפה שלי ושמעתי גניחה שקטה מבעד לשמיכה סתמתי לו את הפה עם היד והמשכתי.  אחרי כמה דקות הוא גמר ובלעתי הכל עליתי למעלה והמשכנו להתנשק .
ואז הוא נכנס אליי. הרגשתי פרפרים בבטן המשכנו להתנשק וניסינו ליהיות הכי שקטים שיכולנו פרסי זז באופן מספק והגביר את המהירות לפי ההתנשפויות והגניחות השקטות שלי  ואז שנינו גמרנו נשכבנו על המיטה שלו מתנשמים הוא חייך אליי ואמר ״איך התגעגעתי אלייך״ צחקתי ועניתי לו ״גם אני אלייך מוח עצה״

בסך הכל חצויים בבית ספר מה כבר יכול לקרות ?!Where stories live. Discover now