9- היום הולדת חלק1

1K 40 5
                                    



נ.מ ליאו
אזזזז סוף סוף יום הולדת אבל בגלל שאין לכולנו יותר מידי כסף לבזבז החלטנו שנחגוג לי לאנבת׳ ולג׳ייסון ביחד !!!!!
בית ספר נגמר כבר לפני שעתייים חזרתי לחדר אני החלטתי שהיום אני אלבש מכנסי ג׳ינס כחולים עם חולצה שחורה כי אני תמיד לובש לבן .
התארגנתי כל הבנים היו ממש בלחץ כי לקח לוויל ולניקו מלא זמן להתקלח אולי בגלל שהם היו שם ביחד . אם אתם יודעים למה אני מתכוון .
הייתי לבוש ומוכן ליציאה .
קליפסו נכנסה , יואו היא כל כך יפה היא לבשה שמלה אפורה צמודה בכל המקומות הנכונים היא עשתה מין צמה אני לא ממש יודע איך קוראים לזה זה כמו הצמה של אלזה מהסרט פרוזן כן כן זה התיאור הכי טוב שיש לי תתמודדו .
היא הגיעה אליי נתנה לי נשיקה על הלחי ואמרה ״ רק לפני שהולכים רציתי להביא לך את המתנה שלך בוא ״
התחלנו ללכת אני לא ממש יודע לאן עצרנו מממש מתחת לבניין ואז היא הוציאה איזשהו פאוץ׳ שחור מאחורי הגב .
״אני כל כך אוהב אותך !!!!״ צעקתי וקפצתי עלייה היא צחקה ״ כן כן גם אני מאוד אוהבת אותך לקח לי חודש לתפור לך אותו ועוד אחר כך לכשף אותו כמו הישן ״ רגע , חכו אני אסביר לכם אתם זוכרים את ה ׳פאוץ׳ ׳ הקסום שלי לפני חצי שנה הוא נקרע לי ומאז הוא לא תפקד כמו שצריך קלי בעצם הכינה לי אחד חדש משופר שנראה מדהים !!!!! .
נתתי לה נשיקה רכה על השפתיים .
״טוב קדימה האחרים ידאגו בוא נלך ״
לפרוטוקול שהאחרים בכלל לא דאגו הם אפילו איחרו חוץ מוויל וניקו שעמדו בפינה ודיברו על איזה משהו שאני לא הבנתי ....


טוב אזזזזזז סוף סוף יצא פרק ומחר אני מוציאה את החלק השני אני יודעת שלא כתבתי מלאאא זמן הייתי בתקופה דיי קשה אני לא אפרט אבל בכל מקרה אני יודעת שהפרק נורא קצר אני אשמח להצבעות אבל בשלושה פרקים הבאים אני לא אעמיד לכם תנאי אז תהנו פרק הבא מתמקד בג׳ייסון ופייפר ....
(נ.ב - היה להם יום הולדת ולא פירסמתי כלום אז עדיף באיחור מאשר בכלל לא .!)
אה והתחלתי לתת שמות לפרקים אז מי שקרא את כל שאר הפרים אני אשמח אם תכתבו לי בתגובות רעיונות לשמות שאני אשנה .

בסך הכל חצויים בבית ספר מה כבר יכול לקרות ?!Where stories live. Discover now