פרק~16~

964 44 7
                                    


נ.מ פייפר
היום החלטנו ללכת למשחק פוטבול של הבנים ( ג׳ייסון,פראנק,וויל,פרסי,ליאו) ניקו ניסה להתקבל אבל הוא פצע את אחד השחקנים בכל פעם שניסה אז בסוף הוא וויתר והחליט פשוט לעודד את וויל .
למרות שאני לא מבינה למה הם עורכים משחק כשכל כך קר בחוץ !!. בדיוק הסתיים יום הלימודים ולא הצלחתי למצוא את ג׳ייסון באף מקום אז התחלתי לצעוד לכיוון השער .
בזמן שהלכתי  לשער כתבתי לג׳ייסון הודעה : ״היי איפה אתה ? אני מתקדמת לכיוון הבית ״ .
הגעתי לשער וראיתי את קליפסו רצה אליי מכיוון הספרייה
.
קלי-״ היי מה קורה ? ״
פייפר-״ היי אני בדיוק חוזרת לדירה רוצה להצתרף אליי ?״
קלי-״ כן אני אשמח , תגידי את יודעת למה לא ראיתי את אנבת׳ היום בכלל ?״
פייפר-״ את יודעת גם אני לא ראיתי אותה בשום מקום מזל שסיימנו היום ב12 בגלל המשחק ״
קלי-״ כן מוזר שאנבת׳ מפספסת בית ספר ...״
פייפר-״ זה באמת מוזר אה בכל מקרה שכחתי  להגיד לך בגלל שוויל יהיה במשחק ג׳ייסון לא רוצה שניקו יתארגן לבד אז הוא אמר לו להצתרף אלינו ״
קלי-״ אה מגניב ״

בשאר הדרך לדירה פשוט דיברנו . עלינו במעלית ונכנסנו למסדרון בדיוק כשג׳ייסון יצא מהדירה .

פייפר-״ היי״
ג׳ייסון -״ היי מה קורה? אני בדיוק בדרך למגרש, דרך אגב ראית את פרסי המשחק מתחיל עוד שעה וחצי והמאמן אמר להגיע שעה לפני אני והבנים קבענו להגיע יותר מוקדם כדי לתאם בנינו דברים ״
פייפר-״ אין לי מושג איפה פרסי אם אני אראה אותו אני אשלח אותו ישר אל המגרש אבל ג׳ייסון חוצפן חתיך שלי לפני הכל ...״

התקרבתי ונתתי לו נשיקה ארוכה על השפתיים התנתקתי ממנו ונשארנו כל כך קרובים שעדיין הייתי מסוגלת להרגיש את פעימות לבו .
״היי״ אמרתי לו מחייכת ״היי״ הוא החזיר לי כשכולו אדמדם .
״ עכשיו אחרי שהכל בסדר אני הולכת לקרוא לניקו אני משערת שהבנים כבר במגרש מחכים לך הרי אתה יודע כמה ליאו חסר סבלנות אני אדאג שפרסי יגיע בזמן אתה יכול ללכת״
הוא לא הספיק לענות לי הוא רק נתן לי נשיקה קטנה ומהירה על הלחי והתחיל לרוץ למעלית בזמן שרץ צעק לי ״ אני אוהב אותך ״ ״ גם אני ״ החזרתי לו בצעקה .
שמתי לב שקלי עמדה בצד קצת מובכת ״ סורי על זה ״ התנצלתי ״ הכל טוב ״ היא ענתה .
הלכנו לדירה של הבנים שנשארה פתוחה כדי לקרוא לניקו .
נכנסנו ראיתי שהוא כבר התארגן ולבש את בגדיו הרגילים הכל שחור אבל רגע מה !???!??

פייפר-״ ניקוווו מה עשית לעצמך ?! ״
ניקו-״ היה לי משעמם אז הלכתי לעשות עגיל מגניב נכון ?״

הוא ענה בהתרגשות , היה לו עגיל ממש מגניב עם גולגולת שתלויה על חבל מתכת כסוף וצר הייתי חייבת להודות שזה נראה לא רע בכלל ואפילו דיי טוב .

נכנסנו לדירה והיינו בהלם פרסי ואנבת׳ ישנו ביחד ובואו נגיד שלא היה עליהם כל כך הרבה בגדים חוץ מהשמיכה שהייתה שרועה עליהם .

פייפר-״ אההההה ״
פרסי-״ מה ...? מה השעה ?״
אנבת׳-״ פרסי שקט! ״
פייפר-״ אני לא מאמינה על שניכם פרסי קום כבר כל הבנים מחכים לך במגרש אנבת׳ אני לא מאמינה שפספסת בית ספר!?״
אנבת׳-״ מהההה? פייפר מה ? מה השעה בכלל ( בודקת מה השעה ) אני לא מאמינה פרסי הכל אשמתך !!! ״
פרסי -״ אויי שיט הבנים מחכים לי !״

פרסי קם כולנו צעקנו לו להישאר במיטה ניקו זרק לו חולצה ומכנס יצאנו מהחדר ואחרי חמש דקות פרסי יצא לבוש למשחק ״אני הולך למגרש אנבת׳ אמרה לי להגיד לך שהיא במקלחת ושתבחרי לה את הבגדים הכי יפים למשחק פוטבול שאת יכולה למצוא כי היא רוצה ללבוש את זה לפני הבטן הריון או שטות כזאת או אחרת ....״ הוא אמר ורץ ספירנט למעלית .

נכנסנו חזרה לחדר ואחרי חמש דקות בערך סיימתי לבחור לכולן בגדים . הייזל גם כן הצתרפה אליינו אחרי שקנתה לכולן קפה ולניקו שוקו חם . אנבת׳ יצאה מהמקלחת הבאתי לה סוודר אפור עבה עם חולצה דקה ארוכה מתחת כדי שלא יהיה לה קר ביחד עם ג׳ינס סקיני גבוהה שחור ומגפי עקב שחורים  כולנו שתינו ריכלנו על הבנים ועל העגיל של ניקו. כולן התארגנו הייזל לבשה אוברול ארוך עם סוודר צהוב ומתחת לו גם חולצה ארוכה דקה ונעלי סניקרס לבנות אני לבשתי שמלת חורף בצבע בורדו עם עקבי ברך שחורים וקליפסו לבשה גם שמלת חורף אבל בצע לבן ביחד עם מגפי ברך שחורים.

הלכנו למשחק וקיבלנו תא שלם לעצמינו הבנים באו לראות אונו כל אחת הלכה לבן זוג שלה וניקו לוויל ראיתי מזווית העין את פרסי מנשק את אנבת׳ ואז את הבטן שלה הוא צעק לה בזמן שרץ ״תאחלו לי בהצלחה״ אנבת׳ צחקה וחזרה למקום כולן נפרדו מהבנים למרות שהיה קשה להפריד בין וויל וניקו כמובן .
המשחק עבר בסך הכל סבבה ניצחנו כמובן וקבעתי לישון אצל ג׳ייסון הלילה .

נ.מ אנבת׳
המשחק נגמר והלכתי עם פרסי קצת היה כבר לילה בערך אחת עשרה היה ממש קר בחוץ פרסי שם לב ושאל :

פרסי-״ את רוצה את המעיל שלי חכמולוגית?״
אנבת׳-״ מוח אצה אחר כך לך יהיה קר ״
פרסי-״ עדיף לי שלך ולהם יהיה חם ולי יהיה קר ״ ( הוא אמר תוך כדי שהלביש על אנבת׳ את הג׳אקט של הפוטבול שלו )
אנבת׳-״ להם ?״
פרסי-״ אנחנו לא יודעים אם זה בת או בן עדיין אז החלטתי לקרוא לו / לה להם ״
אנבת׳-״ אוקיי פרסי( מתקרבת ומנשקת אותו ) ״
פרסי-״ בשביל מה זה היה לא שאני מתנגד״
אנבת׳-״ סתם אתה חמוד ״
פרסי -״ אני יכול לחיות עם הסיבה הזאת ״ ( חזר ונישק אותה)

חזרנו לחדר ושמענו רעשים מהחד של הבנים אז פנינו לחדש שלנו נכנסנו וראינו שם את כולם חוץ מפייפר וג׳ייסון כולם צחקו וליאו אמר ״ כולנו ישנים פה היום כי שני אלה לא יכולים לשלוט בעצמם ״ כולנו צחקנו וכולם נרדמו .

אוקיי אז אני מקווה שנהניתם מהפרק אני במחסום כתיבה רציני וזה הכי טוב שהצלחתי להוציא ב15🌟 מוציאה פרק הבא . מודיעה מראש שהשלושה פרקים הבאים הם האחרונים לספר אבל אל תדאגו אני הולכת להתחיל ספר חדש !. כרגע נשאר בהפתעה .

בסך הכל חצויים בבית ספר מה כבר יכול לקרות ?!Where stories live. Discover now