פרק ~19~ פרק אחרון !

1K 41 46
                                    

2021 !!!!!! Happy new year 🎆

6 חודשים אחר כך ......

נ.מ פייפר
אני לא מאמינה שזה היום האחרון ללימודים זה מטורף !
כמובן שעדיין יש לנו כמה דברים לסדר לקראת המעבר של הייזל בגלל שטכנית היא לא סיימה עדיין את בית הספר ואני יודעת שניקו החליט לחזור למחנה החצויים עם וויל הם דיברו עם כירון וכבר יש להם מקום מסודר לגור בו שמעתי שהם רוצים אולי ליהיות מדריכים ,ברור שעדיין נשאר בקשר הם יבואו לבקר ואם לא נכריח אותם !
אני חושבת שג׳ייסון הכי מתרגש לקראת סוף הלימודים זאת הייתה .. איך נגיד את זה .. .. שנה קשה .
אני חושבת שהוא כנראה מתגעגע לרומא , למחנה ותכלס לכולם . הבנות ביקשו שאני אארגן להן בגדים ועכשיו גם אנבת׳ מתלוננת שהיא רוצה שמלה כי סוף סוף ירדה לה הבטן של ההריון .
להייזל הבאתי שמלה אדומה לקליפסו בצבע תכלת לאנבת׳ לבן תחרה ולי יש שמלה בצבע שחור .
תמונה :

אחרי שכולנו התארגנו אני אנבת הייזל וקליפסו לקחנו את הגלימות והכובעים ( ה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

אחרי שכולנו התארגנו אני אנבת הייזל וקליפסו לקחנו את הגלימות והכובעים ( ה.כ - הגלימה של סוף הלימודים ...) .
הבנים חיכו בחוץ עם ג׳ינס כחול וחולצות שחורות או לבנות .

אני וג׳ייסון הלכנו מאחורי כולם בדרכנו ללימוזינה שכולנו השכרנו.

ג׳ייסון-״ פייפ פססס פייפ ״ ג׳ייסון לחש
פייפר-״ מה קרה למה אנחנו לוחשים ?״
ג׳ייסון -״ שכרתי לנו חדר במלון אחר כך גם לשאר הזוגות יש אבל לנו יש סוויטה ( קריצה)״

אני חושבת שהסמקתי בטירוף אבל אומייגד הוא כול כך חמוד נתתי לו נשיקה בלחי והצטרפנו לשאר .

נ.מ ליאו
הרבה זמן אני וקליפסו לא היינו לבד אז חשבתי שיהיה מגניב היום במלון , ישבתי ליידה במכונית והיא לא הפסיקה לשחק לי בשיער שלא תבינו לא נכון אני מת על זה שהיא עושה את זה היא כל כך חמודה !
הגענו לטקס הוא היה בחוץ הייתה מדשאה ענקית מלאה כיסאות פלסטיק לבנים מסביב היה מלא עצים גבוהים ירוקים שהקיפו את האיזור והיתה בסוף במה גבוהה לבנה עם כסאות ושמות תלמידים מודבקים לכיסא של כל אחד בנוסף עמדה על הבמה מין תיבת עץ עם רמקול למנהל וכמה כסאות אחד לכל מורה בצד של הבמה .
יצאנו מהמכונית והיו הרבה אנשים חצי מהכסאות בקהל כבר היו תפוסים וידענו שהם הצליחו להשיג מקום בשורה הראשונה אולי אתם תחשבו שזה מצחיק גם אנחנו צחקנו בהתחלה. אבל כולם הצליחו להגיע ושאני אומר כולם אני מתכוון : ההורים האלוהים של כולנו ! , סאלי , פול , אסטל , טייסון , אלה ,גרובר ,אבא של פייפר ,אבא של אנבת׳,תאליה וריינה וכירון. הם תפסו בערך שורה שלמה ! אל תדאגו דיברנו עם המורים טוב יכול ליהיות שפייפר השתמשה בטיפה דיבור הקסמה ושיכנעה אותם שהייזל וניקו סיימו גם הם לימודים .
הלכנו אל מאחורי הקלעים להתארגן ...

בסך הכל חצויים בבית ספר מה כבר יכול לקרות ?!Where stories live. Discover now