טוב אז לקח לי הרבה זמן כי לא ידעתי מה לכתוב פרק הבא יעלה ב12 🌟 ⚠️הפרק מכיל תכניים מיניים ⚠️ וגם כמובן מזל טוב לפרסי !!!!🌊🧜🏼♂️ זה מוקדש ליום הולדת שלו !. מקווה שתהנו .
נ.מ אנבת׳
אני כל כך לחוצה אני לא יודעת איך פרסי יגיב אני מפחדת שהוא לא יהיה שמח , אני יודעת שהוא אוהב ילדים גם ראיתי אותו עם אסטל אז אני מקווה שהוא לא יקח את זה קשה ...
עכשיו שש בערב וקבעתי איתו בשבע אז נכנסתי להתקלח .
כשיצאתי לבשתי גופיה שחורה עם ג׳ינס גבוה רחב וחולצת משבצות ארוכה פתוחה ( כמו ג׳אקט) שמתי נעליים שחורות גבוהות ועשיתי גולגול מבולגן לא התאפרתי פשוט כי לא רציתי ...
שמתי בתיק את הבדיקה ,ספר, אוזניות, וארנק כמובן גם את הטלפון .
שמעתי דפיקה בדלת ,זה היה פרסי .פרסי-״ היי מה קורה ? ( נישק אותי בלחי)
אנבת׳-״ בסדר אתה מוכן ?״
פרסי-״ כן יאללה יוצאים ״פרסי לבש חולצה שחורה עם ג׳ינס כחול .
פרסי-״ את נוהגת ?״
אנבת׳-״ אתה יכול לנהוג היום ?״
פרסי-״ כן בטח אבל למה משהו קרה ?״
אנבת׳-״ לא סתם ״הגענו למסעדה פרסי ביקש מהמארחת שולחן לשתיים .
ישבנו שנינו הזמנו המבורגר .פרסי-״ אז על מה רצית לדבר איתי ?״
אנבת׳-״ טוב, רציתי לספר לך כבר דיי הרבה זמן אם לדייק חודש וחצי ... ( מוציאה את הבדיקה ומניחה מולו ) ״
פרסי-״ למה שתביאי לי מדחום ?״
אנבת׳-״ מוח אצה תסתכל מקרוב..״
פרסי-״ אהה.. אנבת׳ למה יש פה בדיקת הריון ?״
אנבת׳-״ פרסי אתה עומד ליהיות אבא״
פרסי-״ ( מחייך ) אנבת׳ זה מדהים״הוא קם ונישק אותי כל כך שמחתי שהוא בסדר ולא השתגע
פרסי-״ רגע זה אומר שעכשיו אנחנו לא יכולים ..״
אנבת׳-״ ( צוחקת) לא שאלתי את הרופא זה בסדר כל עוד זה לא פוגע בתינוק אתה יודע זה מצחיק שזה הדבר הראשון שאתה שואל אותי ״
פרסי-״ רק שתדעי שאני פה בשבילך אני אוהב אותך כל כך ואם יש משהו שאת צריכה רק תגידי ״
אנבת׳-״ את האמת שיש משהו...״
( מושכת אותו לנשיקה )
פרסי-״ אה סליחה אפשר חשבון !?!?״
אנבת׳-״ (צוחקת ומסתכלת עליו ) איזה מזל שיש לי אותך ״הלכנו לבית של סאלי כי הם נסעו לטיול כלשהו צימרים אני חושבת לפרסי כמובן היה מפתח ...
נכנסנו ...**********אזהרת פורנוגרפיה*****************
נ.מ פרסי
בקושי הספקתי לסגור את הדלת ואנבת׳ ואני כבר היינו בחדר על המיטה התחלתי לנשק אותה ולאט לאט ירדתי לכיוון הצוואר שמעתי גניחות קטנות מהפה שלה וחייכתי היא הורידה את החולצה שלה ונשארת רק בחזייה שיואו כמה שהיא יפה המשכתי לנשק אותה והייתי כבר בבטן התחתונה התחלתי לפתוח את כפתור הג׳ינס שלה אבל היא עצרה אותי והורידה לי את החולצה היא הסתכלה על הקוביות שלי וחייכה בתגובה צחקתי והמשכתי , הורדתי לה את המכנס ככה שהיא נשארה בתחתונים וחזייה הורדתי את המכנס שלי וחזרתי לנשק אותה על הפה ״ את כל כך יפה ״ לחשתי לה ״ פרסי״ היא אמרה בחצי גניחה הבנתי את הרמז הורדתי לה את החזייה והתחלתי לנשק את החזה שלה .
ירדתי למטה והרגשתי כמה היא רוצה את זה ירדתי לה ויכולתי לשמוע אותה מבעד לשמיכה היא גמרה לי בפה עליתי למעלה וחזרתי לנשק אותה פתאום היא התהפכה ועכשיו היא הייתה מעליי.
היא הורידה לי את הבוקסר וירדה מתחת לשמיכה הרגשתי אותה מלטפת לי את הקוביות תוך כדאי שהיא ירדה לי אחרי חמש דקות גמרתי לה בפה והיא בלעה הכל .
היא עלתה למעלה ונתנה לי לעלות מעלייה , ״ את מוכנה ?״ שאלתי ״ תמיד ״ היא ענתה לי התחלתי ושמעתי אותה גונחת בשקט את השם שלי המשכתי ואמרתי לה ״ אין אף אחד בבית אנחנו לא בדירה עם השאר ״ ״ פרסי !״ היא התחילה לגנוח חזק יותר .
תפסתי לה את הידיים מעל הראש והמשכתי ״ פרסי פאק!״ היא צעקה הגברתי מהירות עד ששנינו גמרנו .
************נגמר**********************
נשכבתי לצידה על המיטה היא התחילה לנשק אותי וראיתי כמה שהיא עייפה .
״ את יכולה לישון חכמולוגית אני אוהב אותך ״ לחשתי ונשקתי לה היא הניחה את ראשה עליי ליטפתי אותה עד שנרדמה הלכתי לישון גם אני .
קמתי בבוקר ראיתי שהיא עדיין ישנה קמתי בשקט למטבח אחרי שלבשתי מכנסיים כמובן לבשתי סינר והתחלתי לבשר זה היה היום הולדת שלי אבל לא כל כך רציתי להזכיר בכל מקרה אנבת׳ הביאה לי את המתנה הכי טובה שהיא יכלה לתת לי ילד או ילדה אני שמח בכל מקרה .
ראיתי את אנבת׳ יוצאת מחדר השינה היא לבשה פוטר גדול שלי שנראה עלייה כמו שמלה היא חיבקה אותי מאחוריה ולחשה לי באוזן ״ יום הולדת שמח מוח אצה ״ והתחילה לנשק אותי בצוואר .
פרסי-״ לא לא לא לכי לצחצח שיניים ״
אנבת׳-״ היי ממתי זה מפריע לך !? ״
פרסי-״ מעכשיו קדימה ״
היא הלכה לכיוון החדר מקלחת ועשתה לי פרצוף היא סגרה את הדלת ובאותו הרגע הרגשתי כמו הבן אדם הכי שמח בעולם.
YOU ARE READING
בסך הכל חצויים בבית ספר מה כבר יכול לקרות ?!
Fanfictionאז המלחמה בגאיה נגמרה ״תגידו רוצים ללכת ללמוד בבית ספר יחד״ פרסי אמר ״כן״ כולנו אמרנו ביחד מה כבר יכול להשתבש אתם שואלים ? הכל ! מקום ראשון בפרסבת׳ 13/6/2020🌟 ...