5.fejezet

104 6 2
                                    


Jejzus most nekem emberek közé kéne mennem wtf?
Huh úgy izgulok...

-Jungkook el fogsz késni ha időben nem reggelizel! - tartotta anya a misét.

-Amm nem kérek enni. Nincs étvágyam... - oké, hogy mostanában kevesebbet eszek, mint szoktam de most tényleg nincs étvágyam...
Sőt inkább a gyomoridegem van.

-Hát... Akkor is ezt vidd. - nyomott kezembe egy uzsonnás dobozt amiben - gondolom- egy szendvics pihent.

-Oké.. - forgattam szemet. Majd max le teszem egy padra, majd egy hajléktalan megtalálja nem?
Pazarolni azért mégsem szeretnék.

-Na ülj be a kocsiba mingyart megyek én is! Huh ha majd véglegesen át költözünk onnan már sétálhatsz. - mondta úgy mellékesen. Hah tudtam, hogy nem fog sikerülni olyan gyorsan a költözés szar.

Kérésének eleget téve be ültem a szürke karcmentes járműbe.
Olyan 5 perc elteltével anya is be ült majd el indultunk.
Ómájgád!

-Ennyire izgulsz? - nézett rám anya a vissza pillantóból.

-M-mi?-ennyire látszik!???

-Hjaj nem kell. - mosolyodott el.
Wtf.

-Dik nem is izgulok. - fújtattam.
Aha... Nem ÁÁ dehogy!

Anya csak kacagott egyet.
Viszoont közben meg megérkeztünk.
Ijj nem akarok mennii.

Mikor ki szálltam a kocsiból anya intett egyet majd el hajtott.
Majd meg pillantottam Taehyungot.
Annyira integetett, hogy majdnem elesett.

-Sziaaaaaa. - ugrott rám.
Phu ki lesz nyirva...itt is el könyvelnek buzinak.

-Szia.. - löktem le magamról.

-Gyeree it lesz Jimin isss-vigyorgott.

-Oh tényleg. - ijj el is felejtettem, hogy az a Jimin is vagy ki is ide jár.

-Mi az hogy tényleg!?? Ezt a homlokodra is fel kellet volna írnod! - mi? Ez totál hülye...

-Ah mindegy is elfelejtettem, hogy milyen fogykos vagy... Gyereee már biztos itt van!-húzott be az épületbe.

Huh mennyien vannak...
Komolyan mintha mindenki engem figyelne.

-Hol van már? - szontyolodott el a hülye gyerek. Még én is meg sajnáltam csórit.

-Biztos , hogy itt van valahol. - legalábbis remélem, ez képes sírni.. Igen még ilyen szarságon is.

Kis idő múlva Taehyung felkiáltott és oda szaladt omg mi ez a lény??? Törpe?? Na jó... Amm pink hajú törpe.

-JIMIIIIIINNNN!!! - szó szerint rá ugrott csóri törpére és hát... el estek.

Amm keveset mondok ha azt mondom, hogy az egész itt lévők minket figyeltek.

A törpe kicsit csendbe volt aztán :

-OMG TAEEEEEEE!! - komolyan a törpe majdnem el sírta magát.
Jesszus én örülök ha nem látom..
Na jó igaz, hogy a legjobb barát de néha idegesítő.

Mikor meg volt a nagy találkozásuk vissza tértek a jelenbe és közelebb sétáltak hozzám.

-Sziaa. - köszönt a törpe. Ja hogy ez akkor most ez a Jimin?
Hát nem így képzeltem el...

-Halii. - köszöntem vissza.

-Jimin vagyook. - nyújtotta karját felém.

-Jungkook. - és kezet ráztunk.

-Gyertek még van negyed óránk be csengetésig, körbe vezetlek titeket!

-Okéé. - ugrált Tae.

Jimin először az osztályunkat mutatta meg,mint ki derült osztály társunk lesz.
Utána a wc-t majd a büfét.
Hát nem rossz suli... A másiknál biztos, hogy jobb.
És ahogy látom kedvesebbek is az itt lévők.

Még mutatott volna valamit ha az ofőnk-legalábbis Jimin azt mondta-nem hív el.

-Oh ti vagytok az újjaink! Gyertek velem. - szólt nekünk egy középkorú nő.

Ki derült, hogy csak a órarendet akarta odaadni és a tankönyveket.
Ahhoz képest elég kevés tankönyveket kaptunk.

Ahogy a törpe mondta negyed óra múlva be is csengettek.

-Oh gyereee. - ráncigált a termünk felé Taehyung.

Mikor be léptünk minden szem ránk szegeződött.

-Oh itt is lennének az újjak! - mosolygott igen nem hazudott a törpe azt hiszem tényleg ő az ofő.

-Nos kérek szépen tőletek egy rövidke bemutatkozót!-mosolygott biztatóan az ofő.

-Kezd te. - mondta Tae.
Mondtam volna, hogy kezdje ő de első nap nem akarok cirkuszt khm Taetől simán ki telik, hogy le álljon velem azon cirkuszolni, hogy ki kezdje.

-Nos.. Jeon Jeongguk vagyok de jobban szeretem a Jungkookot. 17 vagyok és azért jöttem ide át,mert ez a suli közelebb van ahova költözni fogunk. - mutatkoztam be.

-Köszönjük. Te le is ülhetsz. Amm nézzük csak az üres helyeket... Yoongihoz. - mondta mire a szemeim kb akkorák voltak, mint egy tányér.

-Itt vagyok. - mosolygott rám igen az a Yoongi.
A segítőkész, menta hajú Yoongi.
Oh akkor ide jár ő is.

Na haliiiiii.
Remélem tetszett a réész.
Hibákért bocsii.
Hamarosan hozom a kövit addig mindenki vigyázzon magára.
Pusziiiiiiiiiiiiiiiiiiiii💘

𝙴𝚄𝙿𝙷𝙾𝚁𝙸𝙰 |𝚈𝚘𝚘𝚗𝚔𝚘𝚘𝚔|Where stories live. Discover now