9.fejezet

101 6 3
                                    

Nos ki a házi gazda? - tette fel első kérdését a zsaru az izgalmas kihallgatáson.

-Egyikünk se dik! - jelentettem ki. Hát de most miért minket hoztak be istenem.

-Nevet kérek! - de komoly...

-Jisung. - asszem' ez volt a neve... Suga így mondta.

-Teljes nevet! - ijoj honann tudjam.

-Most költöztem ide! - amúgy még nem teljesen de nembaj- és még nrm ismerem úgy őket! - akadtam ki teljesen jogosan.

-Ha nem ismersz valamilyen társaságot minek mész el a házi bulijukra? - isten de rafinált zsaru!

-Izé.. - gyerünk Jungkook-mert az hívott el aki tetszik! - tudom! Nagyon rossz kifogás de azért elmegy.

-Hmm jó ki kérdezzük a barátaidat is...-jelentette ki.

Taehyung szemszögéből

-Ki rendezte a hazi bulit?!-kérdezte a zsaruka.
Hmm miylen helyes...

-Jisung.. - asszem' tényleg ő..

-Teljes nevet! - forgatott szemet.

-Menny ki jany-hagyjon mar ténylegg.

Yoongi szemszögéből

Ki rendezte a házi bulit?! - kérdezte feszülten a zsaru. Nyugodjon már meg dik.

-Jisung. - igen az a nyomesz volt... Miatta vagyunk most itt.

-TELJES NEVET BASZDMEG!!! - jezus azért már ennyire nem hiszem, hogy ki kéne akadni ezen.

-Park Jisung. - ennyi! Csináljatok utánam.

-Hah ennyi,haza engedlek titeket... De szemmel tartunk! - nézett rám majd ki tessékelt minket.

-DIK! MAGA HOZOTT, MAGA IS VIGYEN! - kezdett bele az újabb cirkuszába az a Taehyung gyerek. De mondjuk igaza van.

***
Végül Taehyungnak hála haza szállítottak.

Most itt ülünk Jungkookkal egy padon mert úgy gondoltam haza kísérem de azt mondta, hogy üljünk kicsit le.
Ültem én annyit már...

-Te féltél? - kérdezi.

-Nem. Nem mi drogoztunk így nem kellet. - de most nem?

- Igazz. - kuncogott

-Na és te? Féltél? -

-kicsit.. - rántott vállat.

-Gondolkodtál már azon, hogy milyen lenne ha minden úgy lenne ahogy te akarnád? - kérdeztem csak úgy random mert túl csend volt. Szeretem a csendet de ez kínos csend volt.

-Hmm nem igazán? Te? Miylen lehet az? - olyan cuki, hogy így érdeklődik. Jamiiiiiii

-Nem lennél boldog. - jelentem ki.

-Miért?

-Mert úgy nem len ének élet céljaid. Minden tiéd lében de boldogtalan lennél. Sőt az sem biztos, hogy őszintén szeretnének. - vonom meg a vállam.

-Jaa igaz. - hunyta le a szemeit majd fel állt.

-Hah induljunk. -

-Oké - kuncogtam.

-Min nevetsz? -

-Cuki vagy. - NE EZT KI MONDTAM.

-Oh..-ennyit tudott ki nyögni majd el pirult. Jézus Yoongi máskor kusss.

Jungkook szemszögéből

-Itt vagyunk! - szóltam Yoonginak. Jaa és igen sikerült már rég ide át költözni szóval véglegesen itt lakunk.

-Szóval izé... Köszi, hogy haza kísértél. - Meg akarom ölelni...

-Szívesen.. - egymásra néztünk mjad kis idő múlva meg öleltttt. Omájgád.

Haliiiiii🥀
Meg gyütt a rész 🌝
Hamarosan hozom a következőt 😌
Addig is vigyázzatok magatokraa❣️

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 11, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝙴𝚄𝙿𝙷𝙾𝚁𝙸𝙰 |𝚈𝚘𝚘𝚗𝚔𝚘𝚘𝚔|Where stories live. Discover now