Na azért én gondoltam, hogy Jimin lesz az.
Hisz Taehyungnak elég sok barátja van és hát nem szokta őket így isteníteni...-De bazmeg ha elmondod neki agyon verlek!! - oh fenyeget a kis alien. De hiába. Nem fogom elmondani senkinek... Nem vagyok azért olyan.
Következő nap :D
-HEY JUNGKOOK! - kiabál nekem Yoongi. Wtf
-I-igen? - mit akarhat?
-Ma lesz egy házi buli Jisung-éknál jössz te is? - ezért kell ordítani?
-Hmm oké miért is ne. - Jézus Krisztus most komoly igent modntam. NEM EN NEM IS AKAROK ELMRNNI.
-Oké. - mosolyog rám. Ahw kis cuki. Mi a rák!? Mikre gondolsz Jungkook térj már észhez!!
-Na és mikor is lesz amúgy?-hehe igent mondtam úgy, hogy azt sem tudom mikor lesz. Tudom profi vagyok :))
-Ja hát asszem' olyan ma nyolc órától már kezdődik. - mondta. MI? MA LESZ?
-O-oh értem.. - nemaar legalább fel készülhettem volna lelkileg :(
A beszélgetés után be is csengettek. Megint az a fura tanár jött aki oylan, mint Taehyung. Ch aludhatok :)
Aludtam is de 10 percenként fel ébredtem Tae ordibálásaira.
***
Hmm 7 óra van és még azt sem tudom mit vegyek fel :((
Taehyungnak szóltam, hogy jöjjön el velem aki hála égnek benne is volt.
Komolyan mondom nemtudom mikor léptem ki az antiszoc életemből. Jó volt nekem úgy.
Na szóval végül egy fekete pulcsinál és fekete szaggatott farmernál döntöttem.
Unalmas ember vagyok így az öltözékemnek sem kell annyira feltűnőnek lennie.*a bulin*
Nos itt vagyunk Taehyunggal és hát elég hangos a zene.. Faj a fejem.
Na mindegy nem készülök sokáig itt maradni.-Jungkoooook nagyon jó ez a bulii. - sikít fel Taehyung.
-Aha... - aha jó szar.
-YOONGIIIIIII- integet valakinek Tae. Vagyis akkor Yoonginak.
-Ah sziasztok! -mosolyog ránk Yoongi.
-Velem jönnél? - kérdez Yoongi.
-Én? - kérdezem.
-Aha. - jezus...
-Oké. - megyek bele mert miért ne
-Mivel én mondtam, hogy gyere el ezért nem akarom hogy azt mond később, hogy itt hagytalak. - jelenti ki. Mi ez milyen teóriat szőtt?
-Mi? Én? Dehoogy. Amúgy is Taehyung ott van nekem. - intem le.
-Jó de...én nem iszok. - nevet fel. Jó jó alig jöttünk be és Tae már ivott... Sokat. De akkor sem lettem volna egyedül..
Olyan fél tizenkettőkor mindenki ordítani kezdte, hogy 'itt vannak a rendőrök'.
Teljesen le sokkoltam és a mellettem ülő Yoongi is.
Mire észhez kaptunk senki nem maradt a házban csak én, Taehyung és Yoongi.Nos azt hittem csak annyit mondanak, hogy hallkítsuk le a zenét de be vittek mind a hármunkat az őrsre.
-Na de most miért visznek be??? - kérdeztem meg a volán mögött ülő rendőrt.
-Amúgy jaaaaaaaa, csak buliztunk ezzel most mi a baj dikk -szólal meg Taehyung kicsit sem józanon.
-Ugyan gyerekek... Ha csak az lett volna a baj, hogy hangos a zene akkor nem hozzuk be magukat. Az elején úgy indult, hogy csend haboritas... De ennél több lett mikor találtunk egy kis drogot. - nézett ránk. Ezt nem értem milyen drog?!
Annyeong, annyeong 🌌
Nos itt is van a kövi rész, csorikáim mibe keveredtek... 🌝
Remélem mindenki jól vaan❣️
Hamarosan hozom a következő részt 🌚
YOU ARE READING
𝙴𝚄𝙿𝙷𝙾𝚁𝙸𝙰 |𝚈𝚘𝚘𝚗𝚔𝚘𝚘𝚔|
Fanfiction-Olyan az életem, mint egy libikóka... -Fogd meg a kezem! Te vagy az én eufóriámnak az oka. -Valakinek majd le kell szállnia, hogy befejezhessük. ❦︎Trágár szavak előfordulnak ❦︎ lassan frissülő részek ❦︎hamis adatok a szereplőkről