-Juj dik te vagy a buliból az a gyerek! - kiáltott fel Taehyung miután meg látta Yoongi.
-Aha...-helyeselt Yoongi.
-Na és mit kell rólad tudni?? - kérdezősködött Taehyung. Már megin kezdi..
-Miért? Mit mondjak? Unalmas vagyok.. - sóhajtott Yoongi.
-Azért nem árt tudni rólad valamit. Lehet egy 69 éves pedofil vagy.-mondott akkora baromságot Taehyung, hogy akkorát csaptam a homlokomra, hogy meg szédültem.
-Taehyung...-kezdtem bele.
-Jóó' van már. - forgatott szemet.
Mire mondattam volna bármit is be csengettek.
-Sziasztok gyerekek! - sétált be valami random tanár. Hmm meg....
Tudom mit hiszel
Amúgy holmar
FujNa szóval be sétált és meg tartott nekünk egy magyar órát ami inkább egy biológia órához hasonlít de mindegy.
-Jungook hallod? - jött oda nyugodtan (?) Tae.
-Hmm? -
-Szerelmes vagyok. - jelentette ki. Mi. A. Jó. Rák.
-Mi!? KIBE??! - kérdeztem...ja varj. Orditottam.
És mindenki minket nézett :((-Hattt majd elmondom ha haza értünk. - mondta.
Ez most direkt csinálja? Most várjak addig??-Mi a baj? - kérdezte Yoongi. A szivbajt hozta rám.
Igen, rossz a lelkiismeretem ikszdé.És megint becsengettek.
Úgy szét vagdosnám azt a csengőt...-Hali gyerekek! Én vagyok az ének tanár. MIZUMIZU -ez a tanár olyan, mint Taehyung csak öregebb.
-JÓNAPOOT-na az emlegetett szamár... Hat, persze hogy Taehyung köszön egyedül vissza neki.
Miközben a tanár valami dalt tanít az osztálynak vagyis Taehyungnak mivel csak ő figyel...szóval addig észre kell vegyem a mellettem alvó Yoongit. De cuki jami.
Most így rá nézve én is álmos vagyok...
Mindegy alszok otthon.Time skipp
-Na akkor ki az a szerencsetlen?? - kérdezem Taehyungot.
Erre várok egész nap.-Hat öö... -komolyan mondom még nem láttam őt zavarban lenni.
-Naaaa??? - kérdezem mert már szivrohamot kapok ha nem tudom meg.
-... Jimin- mii... Tudtaam.
OmgggHewwo, hewwo itt is vagyok 🌝
Kicsit rövidebb a rész de vissza terésnek joo🌌
Remélem mindenki jolvaan💘
Hamarosan jön a kövi rész 🌜💅🏼
YOU ARE READING
𝙴𝚄𝙿𝙷𝙾𝚁𝙸𝙰 |𝚈𝚘𝚘𝚗𝚔𝚘𝚘𝚔|
Fanfiction-Olyan az életem, mint egy libikóka... -Fogd meg a kezem! Te vagy az én eufóriámnak az oka. -Valakinek majd le kell szállnia, hogy befejezhessük. ❦︎Trágár szavak előfordulnak ❦︎ lassan frissülő részek ❦︎hamis adatok a szereplőkről