anna
Etrafta biri var mı diye bakındım. İnsanların çoğu keyifsiz olduğu için odalarına tıkılmıştı. Bu işime gelmişti çünkü yapmak istediğim şeyin sorunsuz işlemesini istiyordum.
Devon ve Ambrosia ile aynı odada kalıyorduk, işim bundan dolayı kolay olacaktı. Kimsenin koridorda olmamasını fırsat bilerek kendimi odamın içine attım. Ambrosia'nın odada olmayıp Calum ile birlikte olmasını Devon ayarlamıştı.
"Sonunda gelebildin, Ann."
Devon, gözlerini devirirken uzandığı yataktan doğruldu. Odanın kapısını kapattım ve zaman kaybetmeden kapıyı iki tur kilitledim. Sırtımı kapıya yasladığım sırada Devon çoktan kalkmıştı.
"Bunu Ambrosia'dan gizli yapacağımızı hiç düşünmemiştim."
"Ben de öyle," diye karşılık verdim. "Ama bunu onun için yapıyorum."
"Bizi satmış olmasına inanamıyorum. Ona hâlâ çok sinirliyim." Devon, yerde duran bavula yöneldi ve kamerayı çıkarttı.
"Onu anlayabiliyorum. Calum'a gerçekten aşık."
"Ona aşık oldu diye bizi satması gerekmiyordu!"
"Sadece onun zarar görmesini istemiyor, bu çok normal." diye karşılık verdim. "Sizi buraya ben sürükledim. Her şeye ben sebep oldum. Bu yüzden onu suçlayamam."
Devon kamera ile yanıma ulaştı. "Bizi buna sen sürüklemedin. Biz sana yardım etmek istedik."
"Teşekkür ederim."
"Başlıyor muyuz?"
Kafamı salladım. "Ambrosia olmadan...Biraz tuhaf olacak ama bunu ona yapamayız. Doğru olanı yapıyorum, değil mi Devon?"
"Evet. Bunu onun iyiliği için yapıyoruz."
"Eğer o da burada olsaydı ilişkisi tehlikeye girerdi. Her şeyi mahvolan kız benim, o olmamalı. Eğer istersen sen de olmayabilirsin. Tek başıma olabilirim, sorun yok."
"Hayır," diye karşılık verdi. "Benim Ashton ile korkmamı gerektirecek bir ilişkim yok. Bizimki gerçek değildi."
"Emin misin?"
"Eminim!" diye yükseldi, artık buna son vermek istercesine. "Haydi yapalım şunu!"
Ambrosia'yı şu anda burada istememe nedenim onu dışlamaktan dolayı değildi. Onu burada istemiyordum çünkü Calum ile yaşadığı şey gerçekti. Sevgilisinin kariyerine zarar verirken onu burada tutamazdım. Ondan bunu yapmasını isteyemezdim ve o da zaten yapmazdı. Eğer burada bizimle olsaydı geride bir ilişkisi kalmayacaktı.
"Bunu canlı yayınlamak isterdim, herkesin yorumlarını anında görmek isterdim ama o zaman kapımıza dayanırlar." Devon, kendi kendine mırıldandı.
"Haydi, başlatalım videoyu."
İçimde bir anda bir kıpırtı oluştu. Gerginlikle dudaklarımı yaladım. "Herkese merhaba! Videoya hoşgeldiniz!" Aynı şekilde Devon da izleyicelerimizi selamladı. "Siz yanımızda neden Ambrosia yok diye sormadan önce olmamasının onun için en iyisi olduğuna karar verdiğimiz için olmadığını bilin. Biliyorum, bizden beklediğiniz şey hayaletli bir kasaba videosuydu ama bildiğiniz üzere uzun bir süredir karantinadayız. Bizden akşama kadar bir şey itiraf etmemizi istediler ve aslında bu bizim son videomuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
quarantine || group chat
Mystery / ThrillerBir grup youtuber karantina altına alınır. Günler geçtikçe işler kızışır ve olaylar kara bi hâl alır.