everything is gone

129 15 474
                                    

her şey bitti her şey gitti


———————————————————————
her başlangıç bir sondur, her son da bir başlangıç.

bol bol yorum istiyorummm, keyifli okumalar.

———————————————————————

saatler sonra

"Aç kapıyı!"

Kapı sanki önünde alacaklı varmış gibi şiddetle sarsıldı. Kaşlarımı çatarak yatakta doğruldum. Odaya ulaşan sesten dolayı kapıdakinin Luke olduğunu anlamak zor olmadı. Olay yaratacak itirafların bulunduğu videodan sonra bunu zaten bekliyordum.

"Anna! Aç şu kapıyı dedim!"

Gözlerimi devirerek yataktan kalktım. Kapıya doğru ilerleyip kilidi açtım. Kilit sesi duyulunca Luke kapıyı şiddetle açtı. Zarar görmemek için geri çekildim.

"Ne yaptığını sanıyorsun sen?"

"Bunu sana sormalı! Ne diye haydut gibi kapıma dayanıyorsun?"

"Videoyu kaldıracaksın! Yok edeceksin!" diye bağırdı. "Söylediklerinde ciddi olmadığını anlattığın bir video daha yükleyeceksin!"

"Sana inanamıyorum Luke!" diye inledim. "Video yükledim diye beni mi suçluyorsun birde?"

"Evet, seni suçluyorum." diye soğukkanlılıkla cevap verdiğinde sinirden dişlerimi birbirine bastırıyordum.

"Hem suçlu hem güçlü!"

"Anna o haberi sizin uçurduğunuzu tahmin etmiştim!" diye bağırdı. "Bu video olayı fazla oldu! Ne yaptığının farkında mısın sen?"

"Asıl sen ne yaptığının farkında mısın Luke?" diye sorduğumda inanamayarak ona bakıyordum. "Aptal mısın! Benimle dalga mı geçiyorsun?" Sinirle göğsünden ittirdiğimde yerinden bile kıpırdamadı.

"Sen benim kız kardeşimi delirttin!"

Çenesi gerginlikle titredi. "Bunu isteyerek yapmadım, Anna."

"Birde isteyerek yapsaydın!" Sesime bilerek hakim olmadım. Bugün bu evi onun başına yıksaydım bile ona olan sinirim geçmezdi. "Sadece izlenme almak için aptalca oyunlara giriştiniz! Kardeşimi bilerek korkuttunuz! Uçurumdan düştü Luke! Tanrı aşkına ne düşünüyordunuz!"

"Bunun olacağını tahmin edemezdik." Soğukkanlılığı karşılığında yüzünün ortasına bir yumruk atmak istiyordum.

"Ona böyle bir kurgu yapacağınızı söyleyebilirdiniz. O videoda olacak şeyleri önceden haberdar edebilirdiniz!"

"O zaman gerçekçi olur muydu Anna?" Dudaklarını birbirine bastırdı. "Zaten kendimizi inandırmak için konuk alıyoruz. Ona bunu nasıl anlatabilirdik?"

Sesim titredi. "Sen gerçekten iğrenç bir insansın!"

"Bizi bitirip halkı yanına almaya çalışıyordun. Tebrikler, bunu başardın!" Hırsla nefesini soludu ve ekledi. "Herkes videoyu konuşuyor! Herkes! Yine gündeme girdik, diğer videolarımızdaki kurguları koydunuz, insanları bize kışkırttın! Takipçilerimizi kaybediyoruz, nefret mesajları alıyoruz!"

"Tek umursadığın sikik takipçilerin mi?" Sinirden titrediğim için birkaç saniyeliğine dişlerim birbirine çarpıp titredi. "Benim. Kardeşim. Delirdi."

"Sen çok mu iyi bir insansın Anna?" Histerik bir şekilde güldü. "Neler yaptığınızdan hepimizin haberi var!"

"Kimseye hak etmediğini düşündüğüm bir şey yapmadım."

quarantine || group chatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin