𝑺𝒊𝒙

564 64 28
                                    

lil_lix
Hey, hyung~
Bugün de bir planım var~~

seodarkbin
Neymiş o?

lil_lix
Sahile gidiyoruz!

seodarkbin
Hey!
Ben yüzme bilmiyorum ki :(

lil_lix
Oopsie... 🤭
O zaman öğretiriz yahu.

seodarkbin
Yani şimdi
Sen bana öğretirken vücuduma dokunacaksın.
Sonra da
Namusum elden gidecek öyle mi?!
İzin vermiyorum lan.
Gitmiyoruz.

lil_lix
Hyung ne abarttın ya :(
Hem ben sana niye öğretmek amacında dokunayım ki...

seodarkbin
Yok bu böyle olmayacak
Hyunjin ile sevgilisini de çağıralım.

lil_lix
Onlar kim?

seodarkbin
Hyunjin benim anaokulundan beri arkadaşım.
Sevgilisi de Jeongin.
Seninle yaşıt.

lil_lix
Oh... peki
Çağır o zaman.

seodarkbin
Pekiii
Ne zaman ve nerede buluşuyoruz?

lil_lix
Benim evimi biliyorsun.
Oraya gel.
Yürümeyle uğraşacak kadar üşengecim çünkü 😂😂😂😂😂
Ve saat 3-4 gibi buluşalım.

seodarkbin
Oky.
O zaman ben gidiyorum.
Hazırlanmam gerek malum.

lil_lix
Tamam hyung~
görüldü

--------------
Felix ve Changbin buluştuktan sonra Hyunjinlerin yanlarına gitmişlerdi. Changbin ve Hyunjin tokalaştıktan sonra Jeongin'e bir baş sallamasıyla 'merhaba' demişti. Felix ise çift ile tanışmış hatta Jeongin ile ilk dakikadan kanka olmuşlardı.

Ardından ise dörtlüce sahile gittiler. Boş dört şezlong bulduktan sonra biraz oturup sohbet etmeye başladılar. Ardından ise Jeongin ve Felix sıkıldıklarını belli edip denize girmek için tişörtlerini çıkarttılar. Hyunjin Jeongin'e bakanlara sinirli bir bakış atıyorken Changbin ise Felix'e ve onun kaslarına bakıyordu. Ardından Felix ve Jeongin denize girdiler. O sırada Changbin ve Hyunjin sohbet ediyorlardı.

"Bence sen Felix'e çok aşıksın." dedi Hyunjin.

"Saçmala o sadece bana yardım eden birisi." dedi Changbin.

"Aynen sadece yardım eden birisi bakışların bile bunu açıklıyor." dedi ve Changbin'e 'yav he he' bakışları attı Hyunjin.

Bir süre daha konuşmuşlardı. Ardından Felix ve Jeongin, büyük olanlara artık gelmelerini söylese de reddetmişlerdi. Bir süre sonra ilk çıkan Jeongin olmuştu. Üşümüş olacaktı ki koşa koşa Hyunjin'in yanına gitti. Hyunjin de Jeongin'i havluyla sarıp kucağına çekti. Jeongin ise bu sıcaklıktan dolayı mayışmış uykuya dalmıştı.

Ardından Felix gelmişti. Changbin ona havlusunu uzatmıştı. Uzattığı havluyu giydikten sonra yanına gelmediği için Changbin'i biraz azarlamıştı. Changbin de biraz sahilde dolaşabileceklerini söylediğinde Hyunjin reddetmiş Jeongin ile burada kalmak istediğini söylemişti. Changbin ise bunu sorun görmemiş Felix ile beraber sahil kenarında dolaşmaya başlamışlardı.

"Hyung, bak bir deniz kabuğu!" dedi Felix. Ve deniz kabuğunu eline almıştı. Ardından ise deniz kabuğunu hyunguna uzatmıştı.

"Hyung bu senin olabilir." dedi. Her ne kadar istemese de sırf küçüğünü kırmamak için kabuğu almıştı.

Biraz daha dolaştıktan sonra güneş batmak üzereyken Hyunjinlerin yanına geri döndüler. Jeongin uyanmış ve üstünde tişört vardı. Yeni uyanmış olmalıydı ki hâlâ Hyunjin'in omzunda uyukluyordu. Sonunda gitme kararı vermişlerdi. Hyunjinleri bıraktıktan sonra Changbin ve Felix, Felix'in evine doğru yürürlerken Felix, aklına gelen şey ile hyunguna döndü.

"Hyung, Bu sefer ben seni evine bırakayım mı?" dedi Felix.

Her ne kadar küçüğü için korksa da kabul etmişti. Eve gidene kadar biraz sohbet etmişlerdi. Eve gelince birbirlerine 'iyi geceler' dedikten sonra Felix, Changbin içeri girene kadar beklemiş girince de kendi evinin yolunu tutmuştu.

Eve girdiği sırada telefonu titremişti. Gelen mesaj onu gülümsetmişti.

seodarkbin
Hey!
Evine gittin değil mi?

Hyungu. Onu. Merak. Etmişti.

Asla ölmedi Felix saçmalamayın.

Felix evde azıcık fangirl çığlıkları attıktan sonra saat gece olduğunu farketmişti. Bu yüzden kendini zar zor sakinleştirip hyunguna cevap verdi.

lil_lix
Evet hyung!

seodarkbin
İyi.
Bu arada bugün için teşekkür ederim.
Bir de deniz kabuğu için.

lil_lix
Oh...
Rica ederim hyung!
İyi geceler

seodarkbin
İyi geceler!
görüldü

Eyoooooooo
Nabersinizzzz?
Bu arada panoma da yazdım buraya da yazıyorum bayramınız mübarek olsun! ♥️
Hepinizi çok seviyorummm ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

Umarım beğenirsiniz 💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

pain don't go away ✧ changlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin