Minicik bir 👅👉💦🔞
Siz Felix'in kapıyı açıp Changbin'i içeri alacağını mı sandınız?
Yanıldınız :)
Changbin-tahminimce 2 saattir- Felix'e kapıyı açmasını söylüyor ve her cümlesinden sonra özür diliyordu. Felix ise Changbin'in sesini videoya alıp gülmemek için zor tutuyordu. Sonunda Felix, Changbin'in bu kadar sürünmesinin yeter olduğunu düşünüp kapıyı açmış ve açar açmaz üstüne çullanan sevgilisine alttan bakmıştı.
Bir süre öyle durduktan sonra küçük bir çocuğun çığlığıyla kendilerine gelmişti.
"Euna sakın gördüklerini kimseye söyleme!" dedi Felix 'sus' işareti yaparken. Euna ise sonunda çığlıklarını susturmuş ve Felix'e ağzını fermuarla kapatma işaretini yaptıktan sonra hızlıca tüymüştü kapının önünden.
Neyseki apartmanda yalnızca Euna ve ailesi vardı. Diğerleri ise tatil nedeniyle başka yerdelerdi. Ailesinin de çığlıklarını duyacağını sanmamıştı Felix.
Kapıyı kapattıktan sonra duvara yaslanmış gülmemek için zor tutan Changbin'i görünce o da gülmüş ve içeriye geçmiş ve koltuğa oturmuşlardı.
"Ne yemek istersin?"
"Seni."
"Ne?" der demez Changbin Felix'i kucağına çekmişti.
"Seni yemek istediğimi söyledim. Neden anlamamazlıktan geliyorsun?" dedi sessiz ve tahrik edici bir tonla. Felix ise bir hışımla ayağa kalkmış ve sorusunu yenilemişti.
"Yemek olarak ne yemek istersin?"
"Bana farketmez SEVGİLİM." dedi 'sevgilim' kelimesini bastırarak. Felix ise utanmış ve sessiz bir tonla "O zaman köri soslu tavuk hazırlayayım." demiş ve hızlıca mutfağa gitmişti. Changbin ise Felix'in bu hallerini görüp mutfağa gitmişti. Tezgaha kalçasını yaslamış ve sevgilisinin bedenini izlemeye başlamıştı.
Yüzü çok masum duruyordu. Yemeği yapmaya kendini çok odaklamıştı ki Changbin'in onu izlediğinin farkında değildi.
Changbin ise içinden 'fırsat bu fırsat' deyip Felix'e arkadan sarılmıştı bu da yemek yapmaya odaklanmış Felix'i korkutmuştu.
"Changbin ne yapıyorsun korktum." dedi.
"Sevgilim yemek yaparken çok odaklanmış görünüyorsun ben de dünyada mısın diye kontrol edeyim dedim." dedi Changbin Felix'in boynunu öpmeye başlamıştı. Felix ise bir süre yemek yapmaya ara vermiş ve ellerini tezgaha koymuş boynunu ise daha çok açmıştı. Changbin ise öpücüklerine son verip boynunu ısırıp emmeye başlamıştı.
"Mhm— C-Changbin d-dur." demesiyle Felix'in morluğuna minik bir öpücük kondurmuş ardından çekilmişti. Yaptığı morluğa bakıp gülümsedi.
"Boynuna morluk çok yakıştı. Hem de bana ait olan." deyip dudaklarını yalamış ve Felix'in dudağına minik bir öpücük kondurup oturma odasına geçmişti.
Felix ise -lanet olsun ki- etkilenmişti ve altındaki minik dosta ne yapabileceğini düşünüyordu.
selamke
ŞİMDİ OKUDUĞUN
pain don't go away ✧ changlix
Fanfictionlil_lix Hey, hyung! Neden acıyı bu kadar çok seviyorsun? [TAMAMLANDI/COMPLETED]