Kdysi dávno, když ještě nebyla země rozdělená, nazývala se Magic a její královna byla všemocná Siami.
Vlastnila tři relikvie a jednu magickou knihu. Diamond, smaragd a křišťál. Porodila tři syny, jejíž jména nejsou důležitá.
Magická a silná královna Siami, ale bohužel jednou zemřela a zemi ovládl rozruch.
Tři bratři spolu nevycházeli zrovna nejlépe a tak si zemi rozdělili. První ze synů si vybral lesní pláně - pojmenoval to tu Forest la Magic - vládl pevnou rukou a jeho zemi se dařilo. Vlastnil Diamand, stejně silný jako ostatní kameny.
Druhý z bratří si vybral skály, útesy a moře - pojmenoval to tu Night Magic - chtěl pořád víc a víc a to, co měl mu nikdy nestačilo.Vlastnil Smaragd.
A poslední a třetí z bratrů si vybrat slunné místa na poušti a mezi palmami - pojmenoval to tu Best Magic - žilo se tu v obrovském přepychu a král byl spokojen, jeho poddaní dělali práce za něj. Vlastnil křišťál.
Jendou se však Night Magic rozhodlo vlastnit více. Mohl za to samozřejmě jejich krvelačný král. Rozhodl se přivlastnit si i Siamininu knihu.
První z bratří z Forest la Magic, mu v tom ale chtěl zabránit. Válka ale nepomohla a kniha zůstala ukryta ve vnitřku Night Magic.
Zůstala tam po dlouhá léta, dokud se nestala královnou mladá Cassandra. Jeden chudý a obyčejný lovec se jí rozhodl knihu sebrat. Cassanadra zuřila, ale lovci se povedlo utrhnout kus papíru a schovat ho do knihy, aby se na něj vůdkyně nikdy nedostala.
Cassandra prahla po pomstě.
Ta kniha byla velmi silná. Dokázala provést obrovské kouzlo, které šlo zlomit pouze naleznutím všech tří magických relikvií....______________________________________
261 slov💖. Vítejte tu opět už u třetího dílu. Ach to letí. No což, snad se vám prolog líbil!
ČTEŠ
«MARTHA» 3 Tři magické relikvie
AbenteuerTřetí pokračování fantasy série o Marthě....skupina šesti koček s Forest la Magic musí naleznout tři relikvie mocných králů, aby zastavili Cassandru. Budou pro to muset objevit Třetí říši, o které nikdo nic neví. Když se jím to povede a s překvapení...