«Kapitola 6»

30 11 5
                                    

Nastalo ticho, které vzápětí, neboli až o pár minut později, přerušil Francis. Z prvu jen švihl ocasem a probodl každého z nich pohledem, pak si odkašlal a spustil. ,,Takže to znamená, že jdeme hledat Třetí říši."
   Martha na něho začala vyjeveně zírat, což Marcella naprosto naopak přikyvovala. ,,Co tím chceš říct?" ptala se, i když odpověď jí byla dopředu zřetelně jasná.
   Marcella švihla ocasem, stejně jako předtím i Francis. ,,To znamená, Martho, že budeme muset opustit školu." řekla.
   Martha zalapala po dechu. ,,To nemyslíte." hlas se jí zlomil. ,,Musíme zachránit náš svět před Cassandrou a toto je jediné rozumné rozhodnutí, které můžeme učinit." nakonec řekla a její hlas nezněl ani trochu nejistě.
   Francis s Marcellou se na chvíli zatvářili zmateně, ale pak pokrčili rameny. ,,Tak, večer se vyráží, počítejte s tím, že se do konce školního roku nejspíše nevrátíme.... tedy, alespoň si to myslím, samozřejmě, že to může dopadnout....ehm....jinak." dokončila větu Marcella a otočila, aby si začala balit věci.
   Francis přikývl a vylezl z doupěte, aby zamířil do toho svého. Zbyla tu tedy už jen ona Marcella, která jí stejně ani nevěnovala pozornost a tak se rozhodla, že si půjde taky zabalit, stejně jako ona. Bylo ale divné, že jí připadalo, jakoby před dveřmi pořád někdo stál. Vrtalo jí hlavou, proč se tam Francis zdržuje tak dlouho. Bylo to divné.
   Vylezla tedy a div nenabourala do Francise. Z nějakého divného a neznámého důvodu tak jen tak stál a hleděl někam do předu s polootevřenou tlamou, jako by ho něco překvapilo. Což bylo pravděpodobné, ale co?
   Marthu překvapilo jenom to, že tam jen tak samolibě postává. Ale to ho překvapit logicky nemohlo. Tázavě se na něj otočila, dokud se neozvalo "ehmehm".
   Rychle se otočila a co nevidí. Před nima se tyčila Adriana a švihala ocasem. Znamenalo to ale, že slyšela jejich slova?

______________________________________

303 slov😱. Co si myslíte o Adrianě?

«MARTHA» 3 Tři magické relikvieKde žijí příběhy. Začni objevovat