Martha se zmateně podívala na Marcellu. ,,Proc si myslíš, že bychom měli hledat ty tři relikvie?" zeptala se.
,,Copak jsem něco říkala o tom, že máme opustit Forest la Magic?" řekla Marcella a podrbala se za uchem. ,,Ale ano, myslím, že pak najdeme to, co potřebujeme k poražení Cassandry."
Francis pokýval hlavou a Martha musela uznat, že její kamarádka má pravdu. Vlastně jako vždy. Najednou se ozval hlas. ,,Doufám, že jsou všichni ve svých doupatech." Martha se rychle otočila a uviděla Tae s jizvou přes oko.
,,Tae!" sykla a Francis nervózně švihl ocasem. Vyměnili si spolu pohled a rychle se vyřítili z doupěte. Skrčili se ve stínech.
Kroky Tae se blížily a Martha zatajila dech. Její štíhlé nohy se jí objevily před očima. Kráčela pomalým krokem.
Když zmizela, Martha a Francis rychle vyběhli ze stínu a vběhli do doupat. Slyšela nás, pomyslela si a tep srdce se jí zrychlil. Rychle si lehla a začala dělat předstíraný spánek. Dech měla zrychlený, že musel být slyšet na míle daleko.
Tae vešla do jejího doupěte a podívala se na ní. Martha to tak alespoň slyšela. Něco sebrala ze země a utekla pryč. ,,Tady." ozvalo se.
Martha vstala a podívala se. Někdo jí něco sebral. Byla to Tea. Nebo ne? Ve vzduchu se její pach totiž nevznášel. Bylo to divné.
Rychle začala hrabat ve svých věcech. Nebylo jich moc. Všechno tam zatím bylo....ale....
Dech jí zrychlil, něco tu chybělo. Jedna věc, kterou velmi potřebovala. Nechtěla, aby o ní někdo věděl, nedej bože jí ukradl. Pár slz jí upadlo na zem. Rychle si otřela oči. Tae musela vědět, že jí na té věci záleželo tak moc.
Nemohla totiž nikde najít rubínový náhrdelník. Nebyl ale jen tak ledajaký. Dostala ho od své matky. Od Orchideje, kterou zavraždila Cassandra. Má s tím snad Tae něco společného?______________________________________
300 slov😓. Oooooh
ČTEŠ
«MARTHA» 3 Tři magické relikvie
AdventureTřetí pokračování fantasy série o Marthě....skupina šesti koček s Forest la Magic musí naleznout tři relikvie mocných králů, aby zastavili Cassandru. Budou pro to muset objevit Třetí říši, o které nikdo nic neví. Když se jím to povede a s překvapení...