Martha se plížila společně s Francisem a Marcellou. Byla naštvaná a nechápala, proč to jen ta učitelka mohla udělat.
Proč mi to Tae sebrala? Co jsem jí udělala? Co jí má matka udělala? Nic! pomyslela si se vzpomínkou na rubínové srdce. Alespoň mám Francise s Marcellou. Ti vždy něco vymyslí.
Snažila si v sobě udržet alespoň kapku optimismu. Dostanou srdce. Museli. Nedopustí, aby ta šílená učitelka ten náhrdelník zneužila. Ať to stojí, co to stojí.
Stále ale ve vzduchu visel jeden zásadní problém. A tím problémem byla Cassandra. Jestli vlastnila tu knihu, tak už jí asi nikde nenajdou. Potřebovali by najít ty tři magické relikvie.
,,Hej, Máco, rychle!" zavolal Francis dozadu. Martha se otočila. Uviděla Marcellu, jak si prohlíží tu koženou knihu z knihovny. Vypadala hodně zamýšleně, ale pak nakonec zvedla hlavu a obořila se na Francise.
,,Hej, ty Francísku, toho nech, jo?" řekla a schovala si knížku, zatím, co Francise vyprskl smíchy. Martha tomu nakonec také podlehla jen Marcella se tvářila trošku zamračeně. Schovala si knihu do tažky a dala si jí přes rameno.
,,Jdeme." řekla a vyrazila. Martha se zařadila bok po boku Francise a šla dál. Při cestě švihali ocasi, dokud nedorazili k dooupatům.
,,Kabinety učitelů." prohodil Francis a přikrčil se. Marcella a Martha udělali to samé a začali se plížit kupředu.
,,Mellisa, Windy, Maple...." četl Francis cedulky na keřích. Pak se zarazil. ,,Jó, tady to je, Tae!" vyhrkl radostně.
,,Vypadá to, že tady je." řekla Marcella. Z doupěte se doopravdy ozývalo melodické - no, tedy leda tak pro Tae - pobroukávání. Martha se otřepala a po zádech jí přejel ledový ocas.
,,Přesně tak, Marci." souhlasil Francis a Marcella po něm vrhla zlostným pohledem. Francis se zasmál Martha do něho přátelsky vrazila. Tajemně se lodívala do jeho zelených očích. On se usmál.
,,Tak už tady nestraš a pojď." mňoukl na Marcellu a nakoukl do keře. ,,Marcelko." nemohl si nechat pro sebe.
Marcella se ani nezamračila a zůstala stát jako přikována. To bylo divné, protože normálně jí to vždycky rozhněvalo, tedy hlavně od Francise. Jiný jí to prakticky snad ani neříkal. Marthě se to ale taky začínalo zamlouvat. Černá kočka se ale náhle vymazala. Udělala se neviditelnou.
,,No super, Marcelína se nám tady...." najednou se zarazil. Za ním stála Tae. ,,Ejjjj."
Martha stáhla uši. Marcella se jen tak vypařila? Proč? Musela vědět, že se ta zlomyslná učitelka blíží. Nechala je snad ve štychu? Nebo na ně byla naštvaná? To bylo snad skoro to stejné. Vážně by byla schopná to udělat?______________________________________
410 slov😆. Kapitolka s mírným zpožděním, omlouvte mě, prosím. Moje Marcelka by je ve štychu nenechala😻😻😻
ČTEŠ
«MARTHA» 3 Tři magické relikvie
AdventureTřetí pokračování fantasy série o Marthě....skupina šesti koček s Forest la Magic musí naleznout tři relikvie mocných králů, aby zastavili Cassandru. Budou pro to muset objevit Třetí říši, o které nikdo nic neví. Když se jím to povede a s překvapení...