3. Bölüm: Aile

13 5 2
                                    

Isabel'in ailesi dışarıdan güzel görünürdü. Ama Isabel'e sorarsanız birçok sorunu vardı. Zaman zaman memnundu. Ailesinin görüşlerine çocukluğundan beri katılıyordu çünkü annesi onları tek başına yetiştiriyordu. Katılmama gibi bir şansı yoktu. Çekirdek ailesinin ona uygun olup olmadığını sorgulardı ve hep aynı sonuca varırdı; uyuyor gibi ...

Abisi Jack iyi biriydi onu çok severdi çünkü herzaman Isabel'e iyi davranırdı.18 yaşındaydı abisi, yakışıklıydı. Çoğu kız Jack'in peşinden koşardı. Jack hiç bunu önemsemedi o yaşına kadar hiçbir kıza ilgi duymadı ve hiçbir ile sevgili olmadı. Isabel arada bu duruma şaşırdı ama önemi yoktu. Çünkü kendisi de aynıydı 16 yaşındaydı ve onun da sevgilisi olmamıştı. Jack de ısabel gibiydi, aslında Isabel Jack gibiydi desek daha doğru olurdu. İkisinin de dersleri bir harikaydı güzel bir geleceğe sahip olacakları apaçıktı. Fakat geçmişleri... Bunu düşünmemeyi tercih ediyorlardı.

En küçük kardeşleri Max 12 yaşındaydı. Isabel onun ailenin yüz karası olduğunu düşünüyordu. Sık sık kavga ederlerdi ona sürekli "bozuk çocuksun sen, git başımdan!" derdi. Epey işe yarıyordu çünkü odasına gidip 1 saatten fazla süre çıkmıyordu. Isabel Max'in ağladığına emindi ama umrunda bile değildi. Max'in dersleri kötüydü hemde çok kötü. Max güzeldi, en az ablası kadar güzeldi ve bunu kullanmayı tercih ediyordu. Şu ana kadar bir sürü erkeği peşinden koşturmuştu ve çok kez de sevgili yapmıştı. Hiçbirine karşı birşey hissetmemişti sadece kullanıyordu. Bu yüzden Isabel max'i sevmezdi. Kalbinin olmadığına inanıyordu.

İşte annesi abisi kardeşi ve kendisi ile 4 kişilik ailesi bu kadardı.

Kameton GezegeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin