5. Bölüm: İşler yolunda mı?

12 5 1
                                    


Annesi işyerinden birini seviyordu ve yakın zamanda evlendiler. Adam annesiyle birlikte yaşamak için eve taşındı.

Yeni babasının ve annesinin işi çok iyiydi. Güzel maaş alıyorlardı. Bu yüzden yakın zamanda yeni ve büyük bir ev almışlardı. Ev müstakildi ,2 katlıydı ve büyüktü. Isabel'in içini işlerin düzeleceğine dair bir umut kaplamıştı. Taşındılar, Isabel üst katlarda olmayı pek sevmezdi o yüzden alt kattan bir oda seçti. Büyük ve geniş olan bu oda ona yeter de artardı. Giriş kapısından girdiğinde hemen sağında kalıyordu oda. Sol tarafta merdivenler vardı, tam karşıdan devam ettiğinde ise bizi mutfak ve hemen yanında birkaç basamak daha altta büyük bir salon vardı. Üst katları merak etmemişti çünkü kendi odası ona yeter de artardı. Evi dayayıp döşediler.

2 ay geçmişti Isabel her gece uykusunda bazı sesler duyuyordu ama pek umursamıyordu. Ama bu uzun sürmedi ve canına tak etti. Bir gece uykusunda yine aynı sesleri duydu hemen uykusundan kalkıp sesin nerden geldiğini bulmaya çalışıyordu. Kendini çok aptal gibi hissediyordu çünkü çoğu korku filminde sese doğru gitmek hep başa bela açmıştı. Ama bunu yapmalıydı çünkü kendisi buna bir çare bulmazsa kimse bulamazdı çünkü onu dinlemezlerdi, dinleseler bile inanmazlardı. Odayı bir kere turladı ama anlayamadı. Bir kere daha turlarken gardırobun önünde durdu. Bunu düşünmeden yapmıştı , neden yaptığını bilmiyordu ama orda durmuştu işte korktu ve titrediğini hissetti. Telefonunu eline alıp ışığını açtı ve dolabı yavaşça açtı. Hiçbir zaman ses çıkarmayan dolap kapağı işte şimdi gıcırdamıştı. Sanki bilerek gıcırdamıştı sırf Isabel'i korkutmak için. Isabel dolap kapağını tamamen açtığında hayretler içinde kaldı çünkü 2 ay önce dolabı yerleştirirken,dolaptan eşyalarını alırken veya dolaba eşyalarını koyarken fark etmediği ama nedense gecenin kör karanlığında sadece bir telefon ışığıyla farkettiği küçük bir kapıyı andıran 2 kapak tam da karşısında duruyordu.

Önce biraz bekledi ve düşündü. Acaba kapağı açmalı mıydı yoksa dolabı kapatıp yatağına mı dönmeliydi. Ne kadar yatağına dönüp uyumak istese de nedense bir yanı kapağı açmak istiyordu.
Bunu düşünürken kapı çaldı o zaman anladı dolabın ne kadar ses çıkardığını. Şansına dolabın kapağını açarken annesi de su almak için mutfağa inmişti. Isabel hemen kapakları kapatıp yatağına yattı ve uykuluymuş gibi davranmaya başladı. Aslında 5 dakika önce o kadar uykuluydu ki, o dolapın içindeki şey herneyse uykusunu kaçırmıştı ve biraz da korkmasına neden olmuştu. Annesi içeri girdi ve kızını öpüp yukarıya çıktı. Isabel bu gecenin sonlanmasını istiyordu bu yüzden uykusu olmasada herşeyi bir kenara bırakıp uyumaya devam etti.

Kameton GezegeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin