7.Bölüm: Odaya Giriş

7 4 0
                                    

Gece yarısında beklediği gibi sesler gelmeye başladı. Ayağa kalktı ve dolaba doğru yavaşça yürüdü, kapıyı açtı ve onun içindeki kapıyı da. Ordan görülen tek şey beyazlıktı, beyaz bir duvar vardı. Isabel o duvarın neyden yapıldığını anlayamadı. Siyah kapşonlusu onun için yanlış seçimdi galiba. Eğer içeride birileri varsa kolay av olucaktı. içeriye doğru bir adım attı. O geçitten geçebiliyordu ama büyük ihtimalle abisi veya annesi geçemezdi. İçeriye soğukkanlılıkla indi, soğukkanlı olmaya çalışıyordu. Fakat titrediğini hesaba katmıyordu. İçeriye girdi ve biraz yürüdü, sessiz ve ürkek adımlarla yürüdü.
Ardından bir köşeden önce baktı, sadece büyük bir oda gördü, kimse yoktu içeride.
Şaşırmıştı çünkü böyle bir odayı daha önce kimse keşfetmemişti. Acaba 25 yıl önce burda olan o küçük kız biliyor muydu. Neden buradan taşındıklarını bilmiyordu, belki de bu oda yüzündendi. Duvarlara baktı ve gözleri yavaşça tavana doğru ilerledi. Etrafa göz gezdiriyordu ve birden sakarlığı baş gösterdi. Birşeye takılmıştı ayağı, sert birşeydi. Isabel acıyla yere düştü. Olabildiğince az ses çıkarmaya çalıştı ama o ses çıkarmasa da ayağının takıldığı o direğimsi şey epey ses çıkarıyordu. Ses dalgası yayıyordu. Isabel korkudan ve şaşkınlıktan olduğu yerde dona kalmıştı. Bir an önce buradan çıkması gerektiğini hissetti. Ama biraz daha bekledi. Duvara tutundu ve yavaşça geldiği kapının o tarafa doğru eğildi, etrafı izledi fakat şu lanet olası direk sesini kesmiyordu. Sinirle bir tekme attı direğe. Ses kesildi. Isabel biraz daha rahatladı, yavaşça dışarı çıkacaktı ki dizinin kanadığını ve yere kan aktığını gördü. Kanını burda bırakırsa kendinden bir iz bırakmış olucaktı bu yüzden bir an önce siyah kapşonlu şunu çıkarıp yerdeki kanları temizledi ve bacağını sardı. Tökezleyerek dışarı çıktı canı acımıyordu çünkü şoktaydı. Hiçbir şey hissedemiyordu. Hemen o kapağı kapadı ve bir zincirle sardı üzerine kilit taktı. Sonra da odasından çıkıp lavaboya doğru gitti, sessiz olmaya çalışarak dolaptan sargı bezi alıp ayağını sardı. Lavabodan çıkıp mutfağa doğru gitti ve kendine bir bardak su alıp odasına girdi. Sudan bir yudum aldı, komodinin başına koydu ve yatağına yattı olanları biraz düşündükten sonra o yorgunlukla uykuya daldı.

Sabah uyanması biraz zor olmuştu ama yinede kalktı, rutinini yerine getirdi, ve okula gitti. Herşey normaldi, sanki hiçbir şey yaşamamış gibi davranıyordu. Çabuk unuttu olanları 2 gün kadar süre sıradan geçti ta ki bir gün haberleri görene kadar. Odasındaydı ödevlerini bitirmişti ve telefondan sosyal medya hesaplarına göz gezdiriyordu, uzaylılarla ilgili bir haber gördü ama üzerinde durmadı ve geçti sonra birtane daha gördü ve birtane daha. Sonra oturma odasına gitti ailesi haberleri izliyordu o da yanlarına oturup izlemeye başladı. Ülkede garip olaylar oluyordu, uzaylıların geldiğine dair görüntüler vardı, demek ki aslı vardı haberlerin. Bir ürperti aldı içini, odasına döndü ve hiçbir şey olmamış gibi davranmaya devam etti.

Kameton GezegeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin