1. rész. /REWORN/

305 10 6
                                    

- Marks, Stone ezredesnek!
- Itt Stone!
- Uram, Floyd ezredes keresi Önt!
- Kapcsolja kérem a tárgyalóba!
- Igenis !

Elindultam a folyosón a tárgyaló felé. Mikor odaértem leültem, majd fogadtam a hívást.

- Szia Christian! Mi újság a telepesekkel a P3X-888-on?
- Szia! Minden a legnagyobb rendben. Már hazafelé tartunk. Nálad mi újság a Lucian szövetséggel?
- Újabb információkat adtak át, de egyenlőre még dolgoznunk kell rajta.
- Miért?
- Minden kódolva van, de már a fél hajó azon van, hogy feltörjék. De a titkosítása, az valami brutális.
- Ha hazaértünk segítek én is.
- Rendben. Majd jelentkezem akkor.
- Okes, szia.

Bontottam a kapcsolatot, aztán elindultam a gépházba, hogy megnézzem hogy haladnak az adatok dekódolásával.

- Dr. Novak, hogy haladnak?
- Sajnos nagyon összetett uram. Egyre biztosabbak vagyunk abban, hogy semelyik ismert fajra nem jellemző ez a titkosítási nyelv.
- Ezt hogy érti?
- Minden faj titkosítási módját ismerjük, ami a galaxisunkban előfordul, beleértve a pegazus galaxisbelieket is.
- Ezzel arra akar célozni, hogy egy eddig ismeretlen fajtól származnak az adatok?
- Igen, uram. Ez a legvalószínűbb.
- Kérem, folytassák. Meg kell tudnunk mi van benne.
- Igen, uram!

Kijöttem a gépházból és elindultam a kabinom felé.

- Stone, a hídnak!
- Itt Marks, uram!
- Mennyi idő múlva érjük el a Földet?
- Még 22 óra uram!
- Köszönöm, Marks.

Beértem a kabinomba és elkezdtem gondolkodni mi az istent jelenthet amit Dr. Novak mondott, de mielőtt még jobban bele áshattam volna magam a gondolataimba, megszólalt a rádióm...

- Marks, Stone ezredesnek!
- Tessék, Stone!
- Uram, fogtunk egy vészjelzésnek tűnő adást, de nem tudjuk, hogy honnan.
- Máris megyek!

****

Bementem a hídra és leültem a helyemre.

- Tudjuk már honnan jött a vészjelzés Marks?
- Nem uram, nagyon gyenge a jel.
- Küldjön rá egy elemzést és próbálja felerősíteni!
- Olyan, mintha...
- Igen, őrnagy?
- Megvan! Biztos vagyok benne, hogy a Odüsszeáról jött. Meg vannak a koordináták is.
- Mendes hadnagy! Azonnal lépjen ki a hypertérből!
- Igenis!
- Váltsunk irányt a koordináták felé. Hozzon ki mindent a hajtbóműből, amit csak tud!
- Értettem uram!

- Mennyi idő hadnagy?- Nem vagyunk messze, 5 perc!- Marks, próbálja hívni a Odüsszeát

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Mennyi idő hadnagy?
- Nem vagyunk messze, 5 perc!
- Marks, próbálja hívni a Odüsszeát.
- Sajnos nem érem el őket uram.
- Próbálkozzon tovább ! Mennyi idő még, Mendes?
- Másfél perc uram!

- Lépjen ki a hipertérből!
- Igenis!
- Marks, jelentést!
- Két idegen űrhajót látok uram. Ismeretlen konfiguráció. Az Odüsszea súlyos károkat szenvedett. A létfenntartás akadozik, több helyen beszakadt a burkolat, szökik a levegőjük. A fegyverek és a pajzsok már alig működnek.
- Figyelem, itt Stone! Harci riadó! Mindenki foglalja el a helyét. - Szóltam a hangos bemondón. Marks, pajzsokat maximumra. Vegye célba a hajókat és tüzeljen. Próbáljuk magunkra vonni a figyelmüket.
- Sikerült uram. Ránk összpontosítják a tűzerejüket.

Aaron Stone ezredes /REWORN/ 2. évadDonde viven las historias. Descúbrelo ahora