1. kapitola

87 6 15
                                    

Z letného tábora príde list. ,,Ahoj rodičia! Učili sme sa boxovať. Posielam vám zubnú kefku, pastu, stojček a iné zbytočnosti."

Hovorí dcéra blondínka svojej matke blondínke: ,,A nezabudni na budúce keď budeš hovoriť o našom veku, že musí byť medzi nami minimálne 9 mesiacov rozdiel.

Mladá žena končí dlhú spoveď a farár jej zničene hovorí: ,,Vieš dcéra čo by si si za také hriechy zaslúžila?" ,,Viem otče, ale keď ja to tak rada robím zadarmo!"

,,Má ten film, ktorý si včera videl, šťastný koniec?" ,,Naopak, zoberú sa!''

,,Pán doktor, čo mám robiť, aby som neotehotnela?" ,,Už nič, váš manžel sa dal u nás včera sterilizovať." ,,No veď práve preto sa pýtam."

Príde blondínka do Rakuska do obchodu s elektronikou. Blondínka hovorí: ,,Prosím si jedny baterky." Predavač: WIE BITTE Blondínka: ,,Nie ja chcem nabité."

,,Pani učiteľka cestou do školy ma prepadli zlodeji." ,,A čo ti ukradli?" ,,Domácu úlohu!"

Ako sa volá najchytrejšia blondína? Zlatý retríver.

Viete, prečo sa nemôžu kňazi ženiť? Lebo by neprežili spoveď vlastnej ženy.

Anička hovorí svojej mame: ,,Dnes som ukazovala v škole chlapcom stojku na hlave.'' Mama hovorí: ,,Dúfam, že ti nevideli gaťky." ,,Ale nie, dala som si ich dolu."

Na začiatku Boh stvoril Zem a odpočíval. Potom stvoril Adama a odpočívali spolu. Potom Boh stvoril Evu. Od tej doby ani Boh ani Adam nikdy neodpočívali.

Viete, aký je rozdiel medzi blondínou a vesmírom? Vo vesmíre je šanca na inteligentný život.

Syn prišiel domov s poznámkou v žiackej knižke: ,,Na sexuálnej výchove číta romány!" ,,Celá mama." Odpísal otec.

Príde mladé dievča do spovednice a spovedá sa farárovi: ,,Otče zhrešila som." A farár na to: ,,Ja viem, ale nám s kostolníkom sa to veľmi páčilo."

Blondínka stojí pred zrkadlom, hladká si bruško a vraví: ,,Len aby to bolo moje."

Vedci tvrdia, že ľudský organizmus rastie len do 25 rokov. Ale brucho a zadok o tom nevedia.

Poctiví človek je ten, ktorý nájde prácu a čestne ju vráti.

Idú dve uhorky po rovníku. Prvá narieka: ,,Je mi na nič." Druhá pokýva hlavou a hovorí: ,,Hmmm, si nejaká zelená."

Muži sú ako pľuzgiere. Ukážu sa až keď je práca hotová.

Najväčšia tragédia pre pyromana je, keď začne trpieť syndrómom vyhorenia.

Klamstvo poznáme malé, veľké a štatistiku.

Prečo blondínka nechala v hotelovej izbe tiecť vodu z vodovodu celú noc? Lebo jej pridelili izbu s tečúcou vodou.

,,Janko, keď sa ťa opýtam koľko je jedna a jedna, nepoužívaj prsty, ale hlavu." ,,Pani učiteľka, ja nemám dve hlavy, ale iba jednu."

Dvaja študenti na intráku fantazírujú: ,,Čo keby sme začali chovať prasa?" ,,Ti šibe? A čo ten smrat a špina?" ,,Však si zvykne."

Príde blondínka k lekárovi a ten jej hovorí: ,,Vyzlečte sa prosím." Blondínka na to: ,,Vy, muži ste všetci rovnakí..."

Ide medveď po lese a stretne vydru. ,,Čau TYDRA!" ,,Ja nie som TYDRA, ale VYDRA!" ,,No azda nebudem takej malej vykať!"

V jednej učňovke sa pýtal učiteľ žiakov: ,,Kto by mi vedel povedať, kto postavil chrám sv. Víta v Prahe?" Jeden žiak: ,,Ževraj Chemkostav Humenné."

Sedia dve sovy v noci na strome a jedna spraví: ,,Huuuu!" Druhá na to: ,,Ty blbá čo ma strašíš?"

VtipyWhere stories live. Discover now